Milla's Dance Party (1) | Solucja | Psychonauts
Aktualizacja:
Obozowisko
Sasha's Underground Lab
Sasha poleci Ci skierować się do Milli, by nauczyć się lewitacji. Otrzymasz Oarsman's Badge. Cóż, nie pozostaje Ci nic innego jak wyruszyć dalej.
Boathouse and Beach
Skieruj się w stronę plaży. Powinieneś spotkać Dogena...Bezmózgiego Dogena. Zastanawiające. Przejdź do domku i pogadaj z Admirałem. Dostaniesz łódkę. Podpłyń nią do Milli i jej uczniów (050), wysiądź, obejrzyj filmik i zagadaj do Milli.

Milla's Dance Party
The Lounge
Przyznam szczerze, takiego stanu świadomości się u Milli nie spodziewałem (051). Nie pozostaje Ci nic innego, jak rozpocząć ćwiczenia z lewitacji. Praktycznie rzecz biorąc, umiejętność lewitacji może trochę przypominać zwykłe skakanie, ale w ekstremalnym wydaniu, tzn. wznosisz się znacznie wyżej i lecisz znacznie dłużej. Złap fikcję, rusz na wprost i przeskocz nad pierwszą dużą luką. Tamże złap kolejną fikcję. Teraz czeka cię coś odrobinkę trudniejszego. Musisz przelecieć przez trzy obręcze, trzymając kulę lewitacji nad sobą. Ta umiejętność nazywa się PSI Float. Znacznie spowalnia prędkość spadania. Wybij się na odpowiednią wysokość i zanim zaczniesz przelatywać przed pierwszą obręcz, naciśnij odpowiedni klawisz, by przełożyć kulę. Gdy wylądujesz, zabierz klucz do bagażu i pajęczynę w rogu. Przejedź do kolejnego, jeszcze bardziej zakręconego pomieszczenia. Na początek musisz wprawić w ruch wszystkie trzy obręcze, by kręciły się jednocześnie. Używając nowej mocy po prostu jak najszybciej przez nie przeskocz (052). Jeżeli chcesz złapać wszystkie fikcje, skoncentruj się, w tym oświetleniu trudno je wszystkie dostrzec.
![]() | ![]() |
Gdy uda Ci się rozkręcić obręcze, pojawią się kwiaty (053). Zacznij po nich wskakiwać coraz wyżej, jeden po drugim. Na szczycie znajdziesz porcję fikcji, bagaż oraz otrzymasz nowe zadanie (na samym dole aktywowany zostanie swego rodzaju wyrzutnia - użyj jej, gdy spadniesz, a wrócisz na wyższą półkę). Musisz rozkręcić wszystkie trzy obręcze. Da się to zrobić tylko w jeden sposób: musisz się wybić z ostatniego kwiatka i za pomocą PSI Floatu przelecieć przez wszystkie. Uczyń to. Przeniesiesz się troszkę wyżej, w pobliże wiatraka (054) i aktywowana zostanie druga wyrzutnia.
![]() | ![]() |
Zanim skorzystasz z rady Milli i polecisz z wiatrem (PSI Float, rzecz jasna), proponuję odwiedzić mały pokoik (055). Z miejsca, w którym się znajdziesz, widać tylko fragment jego wejścia (jest tam fikcja). W pokoiku znajdziesz kilka fikcji, sejf oraz skrzynię, która przeniesie Cię do koszmarów Milli (jeżeli otworzyłeś sejf, zapewne wiesz już, jak wyglądają). Wyjście z koszmarów jest na środku pokoju. Teraz możesz już lecieć z wiatrem. Przy drabince znajdziesz klucz do bagażu . Wejdź po wielkiej drabinie do kolejnego pomieszczenia. Zanim użyjesz...Hmm...Nie, inaczej. Zanim zostaniesz wystrzelony, pozbieraj okoliczne przedmioty: fikcje, pajęczynę, bagaż , klucz do bagażu . Uwaga, w pobliżu mogą pojawić się Cenzorzy. Jeżeli masz zamiar zebrać wszystkie fikcje (ja miałem :) to musisz odwiedzić wszystkie loże. Gdy zbierzesz, co się da, wsiądź na kulkę lewitacyjną i podjedź w odpowiednie miejsce, gotowy do wystrzelenia :). Wszystko pójdzie automatycznie, wystarczy, że tylko trafisz w pierwszą unoszącą się płytę (056). Po chwili znajdziesz się na kolejnym kwiatku i aktywowana zostanie wyrzutnia.
![]() | ![]() |
Podjedź na windzie do góry i wyskocz na półkę. Ponownie musisz rozkręcić obręcze; aby to uczynić, przejedź po rurce dookoła (057, przechodzi ona przez wszystkie obręcze). Zanim jednak to uczynisz, zbierz jedną pajęczynę, trochę fikcji i jeden bagaż . Po rozkręceniu obręczy aktywowana zostanie winda-kwiatek. Wskocz na nią i podjedź do góry. Na górze przeskocz na okrąg na środku pomieszczenia. Zbierz fikcje i doskocz do dużych drzwi (058). Rozwal je, same się nie otworzą.
![]() | ![]() |
Przed Tobą kolejny korytarz. Po chwili pojawi się dwóch Cenzorów i dwóch eksplodujących koleżków. Znajdziesz także kolejny klucz do bagażu i kolejne drzwi do zniszczenia. Następne pomieszczenie wygląda znajomo. Znajdziesz w nim dwóch małych Cenzorów, porcję fikcji oraz drugi sejf, a w nim kilka obrazków pod tytułem "Przygody Milli!" (hehe, niektóre mogą przypominać pewne filmy :). Używając siatki, jaka wypełnia wyższą część pokoju (059), wejdź na kolistą półkę na górze. Milla poinformuje Cię o własnościach lewitacji. Możesz bezpiecznie przejść po wszystkich toksynach, płomieniach, itp. Jedno, czego nie możesz (tzn. możesz, ale nie jest to wskazane :) to wylądować na kolcach. Wskocz na słup i wejdź po nim na górę (zauważ, że każda gwiazdka wokół słupa to oddzielna fikcja, ZŁAP JE WSZYSTKIE! :). Przeskocz na kwiatek. Jako że znowu czeka Cię trochę skakania, aktywowana zostanie wyrzutnia na dole. Z kwiatka, na którym się znajdujesz, przeskocz na jedną z obracających się po okręgu półek. Uważaj na zieloną blokadę (060) przechodzącą przez pokój. Ta część umysłu Milli kończy się za drzwiami, przy których się znajdujesz, ale jeżeli chcesz złapać bagaż, zanim skierujesz się do drzwi, wskocz na pokazaną na screenie płytkę (061). Gdy złapiesz co trzeba, rozwal drzwi. Zanim przejdziesz przez portal pojawi się jeszcze dwóch Cenzorów, ale nie będą stanowić większego problemu. Prawda?
![]() | ![]() |

0
- Psychonauts - poradnik do gry
- Psychonauts - poradnik do gry
- Solucja
- Uwagi wstępne | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (2) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (3) | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (1) | Solucja | Psychonauts
- Sasha's Shooting Gallery | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (2) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (1) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (3) | Solucja | Psychonauts
- Lair of the Lungfish | Solucja | Psychonauts
- Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (1) | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (1) | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds, Lower Floors | Solucja | Psychonauts
- Waterloo World | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (1) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (2) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (3) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (1) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (2) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (1) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts
- Solucja
- Psychonauts - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Hiperboy Junior
Hmmm...utknąłem w pokoju z kamerami w The Milkman Conspiracy. Czy moze ktos mi wyjaśnić, dlaczego po użyciu jasnowidzenia w kamerze nie widać Raza? Tylko ciemność....
Pomocy !!! :P
Crash8462 Generał

Nie wiem, ja tam problemu nie miale, na końcu tego holu jest przepychacz, który jest ci potrzebny do zejścia w kanały, może dotrzesz tam na omacku (przeskakuj pudla tam porozwalane, pomieszczenie jest proste, nie ma odnóg).
zanonimizowany39055 Konsul
Polecam lekture tematu spod ponizszego linka.
Nie tylko Ty masz ten problem.
Hiperboy Junior
dRaXer- wynika z tego, że muszę zaktualizować sterowniki do karty graficznej (mam właśnie tego problemowego ATI Radeon 9200 SE :| ). A jak się nic nie zmieni, to pozostało albo czekać na Patch 1.03, albo przejść ten pokój po omacku...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.