The Milkman Conspiracy (1) | Solucja | Psychonauts
Aktualizacja:
The Milkman Conspiracy
The Neighborhood
Zacznij od złapania znajdujących się w pobliżu fikcji oraz sprawdzenia, co kryje się wewnątrz lodówki. Wbrew wcześniejszym domysłom Raza nie jest to wyskokowy napój, lecz...Nowa umiejętność (085) - Clairvoyance, czyli w dosłownym tłumaczeniu Jasnowidzenie. Gdy użyjesz jej na innej osobie, będziesz widział świat jej oczyma. Wypróbuj nową umiejętność na strażniku by zobaczyć, jak to wygląda w praktyce (086). Następnie wyjdź przez drzwi, które się pojawią.
![]() | ![]() |
Wygląd tego jakże przyjaznego sąsiedztwa może przyprawić o zawrót głowy. Pozbieraj okoliczne fikcje i ruszaj przed siebie. Jeżeli nie lubisz, gdy inni Cię obserwują, ta plansza może być odrobinę denerwująca. Wszędzie kryją się kamery i szpiedzy. Nie są jednak szkodliwi, żadnych obrażeń nie mogą Ci zadać. Przynajmniej dopóki nie przekroczysz żółtej granicy (087). Jeżeli masz zamiar zebrać jak najwięcej fikcji, odwiedzaj wszystkie domki, jakie po drodze mijasz. Przy jednym z nich znajdziesz również pierwszą pajęczynę. Aby przekroczyć granicę, będziesz musiał znaleźć odpowiednie przebranie. Tak się składa, że kryje się ono w otwartym bagażniku samochodu stojącego przy jednym z domków (088).
![]() | ![]() |
Dzięki temu niesamowitemu przebraniu będziesz mógł przekroczyć granicę. Uczyń to, a następnie przeskocz po fragmentach drogi na kolejną normalną ulicę. Tym razem potrzebne będzie coś, co upodobni Raza do ogrodnika i pracownika telekomunikacji (agenci niesamowicie przekonywująco grają swoje role). Na domku po lewej znajdziesz pierwszy klucz do bagażu. W pobliżu nie ma poszukiwanych przedmiotów, więc przeskocz na inną ulicę (089). Idź wzdłuż niej i odwiedzaj kolejne domki. Za jednym z nich znajdziesz drugi klucz do bagażu , zaś w bagażniku jednego z samochodów (uderz, by otworzyć) - nożyce, które pozwolą Ci przebrać się za ogrodnika (090). Mijaliśmy już strefę, do której wstęp mieli tylko ogrodnicy. Proponuję jeszcze tam nie wracać, gdyż wewnątrz domku będziesz potrzebował jeszcze innego przebrania. Na razie idź dalej tą ulicą. Po chwili trafisz na kolejną grupkę szpiegów, tym razem udających kanalarzy. Po prostu ich omiń, wrócimy tu później.
![]() | ![]() |
Za grupką "kanalarzy", po lewej stronie odnajdziesz domek z pajęczyną i bagażem . Niestety nie masz jeszcze odpowiedniego klucza. Nieopodal domku znajduje się cmentarz, którego poszukujesz od jakiegoś czasu, ale nie masz odpowiedniego przebrania. Póki co obejdź dookoła cmentarne ogrodzenie - znajdziesz fikcje, sejf i bagaż , do którego ponownie nie masz klucza. Przeskocz na kolejną ulicę i idź wzdłuż niej. Miniesz grupkę szpiegów podlewających roślinki. Po chwili po prawej stronie ulicy trafisz na wysoki żywopłot i murek. Skręć tam. Znajdziesz się na rozstaju trzech dróg. Wybierz najpierw tą po lewej, gdyż nie ma za nią nic prócz jednej fikcji, a następnie tą po prawej. Otwórz drzwiczki i przywal w siedzącego na kamieniu kruka, by ten pozostawił swe pióro. Dostaniesz informację na temat własności Twojej umiejętności jasnowidzenia. Cóż, zrób jak każą. Ujrzysz świat oczyma kruka (091). Pomoże Ci to stwierdzić, kiedy środkowe drzwi są otwarte. Wystarczy pomanipulować chwilkę małymi drzwiami znanymi Ci z prawej uliczki, by otworzyły się te środkowe. Znajdziesz za nimi kwiatki - umożliwią Ci one wstęp na cmentarz. Zanim jednak tam wrócisz, idź dalej ulicą. Znajdziesz więcej fikcji, zaś w jednym z domków klucz do bagażu , z kolei przy innym pajęczynę. Na końcu ulicy znajduje się poczta. Chwilowo nie wejdziesz do środka. Przy budynku stoi samochód agentów - otwórz siłą bagażnik, a znajdziesz w nim konewkę (092). Jak zapewne pamiętasz, po drodze mijaliśmy szpiegów podlewających roślinki. Teraz możesz bezpiecznie wejść na ich teren. Zanim do nich wrócisz, pozbieraj wszystko, co znajduje się na dachu poczty.
![]() | ![]() |
Wewnątrz domku, do którego uzyskałeś wstęp konewką, znajdziesz kolejny użyteczny przedmiot - wałek. Uwaga: zanim wyjdziesz z domku, pamiętaj, aby wyciągnąć konewkę, w przeciwnym przypadku zostaniesz natychmiastowo zatrzymany. Teraz wróć się aż do miejsca, w którym byli agenci-ogrodnicy. Wyciągnij nożyce by wejść do środka (na zewnątrz znajdziesz klucz do bagażu ). Znajdziesz tam bagaż, kilka fikcji, oraz pomniejszy ogrodzony teren. Wejście nań wymaga wałka, ale już go masz. Znajdziesz tam kilka fikcji i przedmiot zwiększający maksymalną ilość przenoszonej amunicji. Wyjdź z tego terenu, wyciągnij nożyce i wyjdź z domu. Przebiegnij się na cmentarz. Przed wejściem wyciągnij kwiatki. Zbierz okoliczne fikcje i użyj pirokinezy na roślince zasłaniającej wejście do mauzoleum. Wewnątrz znajdziesz książkę (093). Natychmiast, gdy ja podniesiesz, zostaniesz wyrzucony. Trafisz do domu strażnika. Dostaniesz strzelbę. Przenieś się z domu Boyd'a pod pocztę. Tamże podejdź pod drzwi i przywal w płytkę z cyframi do wybrania kodu. Pojawi się nowa granica a wraz z nią szpieg (094). Wyjdź z ograniczonego terenu i użyj jasnowidzenia na agencie. Po chwili wpisze on prawidłowy kod. Zapamiętaj cyferki i wpisz je w tej samej kolejności, a drzwi się otworzą.
![]() | ![]() |
Wewnątrz znajdziesz kolejne fikcje, bagaż oraz pajęczynę. Ściągnij ją i przejdź przez drzwi. Trafisz do ciemnego pomieszczenia. Użyj jasnowidzenia na znajdującej się najbliżej kamerze i przeprowadź Raza przez pokój (095). To jedyny sposób. Na drugim końcu pokoju znajduje się przedmiot potrzebny do wejścia do kanałów. Zabierz go i wyjdź z poczty. Pochwyci Cię pomniejszy boss. Zniszczenie jego nie jest wielką sztuką. Na początek po prostu strzelaj z PSI Blastu. Gdy straci połowę mocy, na chwilę zniknie, zaś w zamian pojawi się więcej wystających z podziemi łap. Po chwili jednak boss pojawi się znowu. Kontynuuj strzelanie z PSI Blastu. Gdy poziom zdrówka przeciwnika spadnie do zera, wyrzuci on z siebie bomby (096). Użyj telekinezy i wrzuć jedną z bomb do przeciwnika zanim zregeneruje wszystkie siły witalne. Gdy Ci się to uda, potwór stanie w miejscu i będziesz mógł go swobodnie wyeliminować. Po jego zniszczeniu pojawi się niebieskie przejście - wskocz do niego.
![]() | ![]() |
Przejdź do miejsca, w którym pracują kanalarze i wskocz do kanałów - masz już odpowiednią przepustkę.
0
- Psychonauts - poradnik do gry
- Psychonauts - poradnik do gry
- Solucja
- Uwagi wstępne | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (2) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (3) | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (1) | Solucja | Psychonauts
- Sasha's Shooting Gallery | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (2) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (1) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (3) | Solucja | Psychonauts
- Lair of the Lungfish | Solucja | Psychonauts
- Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (1) | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (1) | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds, Lower Floors | Solucja | Psychonauts
- Waterloo World | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (1) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (2) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (3) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (1) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (2) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (1) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts
- Solucja
- Psychonauts - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Hiperboy Junior
Hmmm...utknąłem w pokoju z kamerami w The Milkman Conspiracy. Czy moze ktos mi wyjaśnić, dlaczego po użyciu jasnowidzenia w kamerze nie widać Raza? Tylko ciemność....
Pomocy !!! :P
Crash8462 Generał

Nie wiem, ja tam problemu nie miale, na końcu tego holu jest przepychacz, który jest ci potrzebny do zejścia w kanały, może dotrzesz tam na omacku (przeskakuj pudla tam porozwalane, pomieszczenie jest proste, nie ma odnóg).
zanonimizowany39055 Konsul
Polecam lekture tematu spod ponizszego linka.
Nie tylko Ty masz ten problem.
Hiperboy Junior
dRaXer- wynika z tego, że muszę zaktualizować sterowniki do karty graficznej (mam właśnie tego problemowego ATI Radeon 9200 SE :| ). A jak się nic nie zmieni, to pozostało albo czekać na Patch 1.03, albo przejść ten pokój po omacku...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.