Milla's Dance Party (2) | Solucja | Psychonauts
Aktualizacja:
The Race!
Czas na wyścig. Twoim głównym rywalem jest oczywiście "stupid Bobby Zilch". Jeżeli do tej pory zbierałeś wszystkie fikcje na planszach za pierwszym razem, ciekawe, co powiesz na to. Podczas wyścigu po prostu nie da się tego zrobić. Ba, nawet za drugim i trzecim razem masz przechlapane - nietrudno tu ominąć jakąś przezroczystą fikcję. Tym niemniej, próbuj. O ile chcesz, rzecz jasna. Za motywację z pewnością nie posłuży fakt, iż jedna fikcja jest tutaj warta tylko 1 punkt (poza jednym wyjątkiem, który warty jest 4). Najlepsza taktyka do łapania fikcji to wygranie wyścigu za pierwszym razem i bardzo powolny powrót na trasę. Gdy będziesz jechał wolno, zobaczysz więcej fikcji. Zebrałem ich w sumie 98. Nie miałem zbyt wielkiej ochoty szukać tej ostatniej.
Jeżeli chodzi o taktykę na sam wyścig - nie jest on specjalnie trudny i nie wymaga zaawansowanych taktyk. Nadmienię tylko, że mniej więcej po przejechaniu 3/4 planszy ujrzysz wjazd do tunelu po prawej stronie (062). To interesująca, alternatywna, efektywna i efektowna droga. Polecam. Przydatne są również bramki, które rozstawione są dosyć często. Przejazd przez bramkę daje porządne przyspieszenie. Mała rada: przyspieszenie po bramce może szybko się skończyć na jakimś pachołku. Uważaj.

Aha, jeszcze jedno. Wybieraj drogi zawieszone w powietrzu, tzn. te w rurach. Rury są wolne od wszelkich paskudztw typu pachołki i pełne bramek przyspieszających.
The Party
Innymi słowy: kolejna zakręcona część umysłu Milli. Na szczęście już ostatnia. Na początek pozbieraj leżące dookoła fikcje, klucz do bagażu oraz jedną pajęczynę. Gdy to uczynisz, rozpocznij wędrówkę w górę. Używając PSI Floatu, unoś się z bańkami coraz wyżej, aż do przełącznika (063). Jego użycie spowoduje włączenie wiatraka. Pojawią się trzy obręcze, które będziesz musiał rozkręcić, aby otworzyć sobie drogę do wyjścia. Zanim opuścisz to pomieszczenie, wyłap możliwie najwięcej fikcji. Na jednej z półek znajduje się również bardzo interesujący przedmiot (064). Zwiększa on pojemność Twojego "magazynku" do umiejętności PSI Blast. Nie zapomnij go wziąć. Gdy zbierzesz już wszystko, wyląduj na półce przy drzwiach, odwiedź ostatni bagaż i przejdź przez drzwi.
![]() | ![]() |
W ostatnim pomieszczeniu, które kryje się za krótkim korytarzem, odnajdziesz pozostałe fikcje i ostatnią pajęczynę. Przeskocz na środkową platformę, by zakończyć ten etap.
0
- Psychonauts - poradnik do gry
- Psychonauts - poradnik do gry
- Solucja
- Uwagi wstępne | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (2) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (3) | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (1) | Solucja | Psychonauts
- Sasha's Shooting Gallery | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (2) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (1) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (3) | Solucja | Psychonauts
- Lair of the Lungfish | Solucja | Psychonauts
- Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (1) | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (1) | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds, Lower Floors | Solucja | Psychonauts
- Waterloo World | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (1) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (2) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (3) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (1) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (2) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (1) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts
- Solucja
- Psychonauts - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Hiperboy Junior
Hmmm...utknąłem w pokoju z kamerami w The Milkman Conspiracy. Czy moze ktos mi wyjaśnić, dlaczego po użyciu jasnowidzenia w kamerze nie widać Raza? Tylko ciemność....
Pomocy !!! :P
Crash8462 Generał

Nie wiem, ja tam problemu nie miale, na końcu tego holu jest przepychacz, który jest ci potrzebny do zejścia w kanały, może dotrzesz tam na omacku (przeskakuj pudla tam porozwalane, pomieszczenie jest proste, nie ma odnóg).
zanonimizowany39055 Konsul
Polecam lekture tematu spod ponizszego linka.
Nie tylko Ty masz ten problem.
Hiperboy Junior
dRaXer- wynika z tego, że muszę zaktualizować sterowniki do karty graficznej (mam właśnie tego problemowego ATI Radeon 9200 SE :| ). A jak się nic nie zmieni, to pozostało albo czekać na Patch 1.03, albo przejść ten pokój po omacku...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.