Brain Tumbler Experiment (2) | Solucja | Psychonauts
Aktualizacja:
Obozowisko
Sasha's Underground Lab
To na razie koniec przygód w umyśle Sashy. Zaproponuje Ci on powrót do Twojego, kiedy tylko zechcesz. W końcu jesteś w stanie zniszczyć wielkiego potwora. Jeżeli chcesz, zrób wszystko, czego potrzebujesz, a następnie użyj Brain Tumbler'a i przejdź przez drzwi prowadzące do Twojego umysłu.
Uwaga: Zauważ, że wszystkie umysły, do których od tej pory wejdziesz, będą otwierały jedne drzwi w Twoim umyśle. Dzięki temu będziesz mógł do nich wrócić kiedy zechcesz, na przykład po to, aby pozbierać fikcje/pajęczyny/sejfy/cokolwiek innego, czego jeszcze nie pozbierałeś. Aby wydostać się z takich umysłów, użyj soli trzeźwiących (Smelling Salts).
Brain Tumbler Experiment
Powrót do znajomego miejsca. Tak jak niegdyś, podążaj za króliczkiem. Niegdyś "wielki, straszny potwór" obecnie stanowi jedynie przystanek na dwie sekundy. Strzel w niego kilka razy, a po prostu się rozpłynie. Pozbieraj unoszące się dookoła fikcje (powinieneś znaleźć również bagaż, do którego klucz złapałeś, gdy byłeś w swoim umyśle po raz pierwszy) i kontynuuj pościg za króliczkiem. Wskocz na półkę (046). Na Twej drodze staną dwa niegroźne Cenzory. Zniszcz je. Wejdź na półkę po prawej stronie; znajduje się tam bagaż (powinieneś już mieć klucz do niego). Idź dalej drogą, niszcz kolejnych Cenzorów, zbieraj fikcje. Gdy złapiesz dwa nowe klucze do bagaży , zawróć na półkę, na której ostatnio jeden znalazłeś. Kawałek za jej końcem powinieneś zauważyć wystający bolec. Możesz się na nim rozbujać - uczyń to, przeskocz na następny, a następnie na rozpiętą linę. Rozbujaj ją i przeskocz na stalaktyt w oddali (047).
![]() | ![]() |
Ze stalaktytu przeskocz na kolejną linę, zaś z liny na skalną półkę. W oddali powinieneś ujrzeć jeszcze jedną linę. Tak, musisz do niej doskoczyć. Wybij się z możliwie najbardziej wysuniętego fragmentu skały. Z liny przeskocz na opleciony stalaktyt (048). Obejdź go dookoła i zeskocz po drugiej stronie. W tym miejscu odnajdziesz kilka fikcji, jeden bagaż oraz jedną pajęczynę. Gdy zbierzesz co się da, idź dalej prosto i zeskocz na dół do znajomej drogi. Podążaj dalej za króliczkiem; po chwili na półce po prawej stronie znajdziesz kolejny bagaż . Idź dalej. Na Twej drodze stanie kilku przeciwników, trafisz również na pajęczynę i klucz do kolejnego bagażu . Uważaj na czyhające tu i ówdzie nieprzyjazne roślinki. Gdy ujrzysz coś w stylu świecących, dziwnych roślin, uderz w nie - być może otrzymasz nieco Mental Health lub coś innego. Kontynuuj wycieczkę naprzód, niszcząc po drodze przeciwników i łapiąc fikcje. Po chwili dotrzesz do wieży (049).
![]() | ![]() |
Zanim do niej wejdziesz, obejdź ją dookoła. Znajdziesz dużo fikcji, ostatni sejf i ostatni bagaż oraz hełm, który zwiększy maksymalną ilość twojego mentalnego zdrówka. W pobliżu jest również kolejna pajęczyna. Gdy zbierzesz to wszystko, wejdź na ścieżkę prowadzącą do środka wieży. Trafisz na niej na kilku mniejszych przeciwników (roślinki). Niestety, droga skończy się przy...Hmm...Czymś blokującym drogę. Jako, że nie umiesz jeszcze lewitować, wrócisz do rzeczywistości.
0
- Psychonauts - poradnik do gry
- Psychonauts - poradnik do gry
- Solucja
- Uwagi wstępne | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (2) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (3) | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (1) | Solucja | Psychonauts
- Sasha's Shooting Gallery | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (2) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (1) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (3) | Solucja | Psychonauts
- Lair of the Lungfish | Solucja | Psychonauts
- Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (1) | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (1) | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds, Lower Floors | Solucja | Psychonauts
- Waterloo World | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (1) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (2) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (3) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (1) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (2) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (1) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts
- Solucja
- Psychonauts - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Hiperboy Junior
Hmmm...utknąłem w pokoju z kamerami w The Milkman Conspiracy. Czy moze ktos mi wyjaśnić, dlaczego po użyciu jasnowidzenia w kamerze nie widać Raza? Tylko ciemność....
Pomocy !!! :P
Crash8462 Generał

Nie wiem, ja tam problemu nie miale, na końcu tego holu jest przepychacz, który jest ci potrzebny do zejścia w kanały, może dotrzesz tam na omacku (przeskakuj pudla tam porozwalane, pomieszczenie jest proste, nie ma odnóg).
zanonimizowany39055 Konsul
Polecam lekture tematu spod ponizszego linka.
Nie tylko Ty masz ten problem.
Hiperboy Junior
dRaXer- wynika z tego, że muszę zaktualizować sterowniki do karty graficznej (mam właśnie tego problemowego ATI Radeon 9200 SE :| ). A jak się nic nie zmieni, to pozostało albo czekać na Patch 1.03, albo przejść ten pokój po omacku...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.