Coach Oleander's Basic Braining (1) | Solucja | Psychonauts
Aktualizacja:
Coach Oleander's Basic Braining
Obstacle Course
Ta lokacja może być stresująca, ale tylko ze względu na wojskowy rygor Oleandra. :) Można ją potraktować jako swoisty tutorial. Na początek rozwal ścianę, na której znajduje się projekcja nauczyciela, to otworzy dalszą drogę przez jego umysł. Pierwszy odcinek polega wyłącznie na przeskakiwaniu kolejnych pojawiających się luk (002). Pierwsze dwie luki są standardowe, trzecia i czwarta wymagają podwójnego skoku. Za nimi spotkasz pierwszego "figmenta" (003) (odtąd będę nazywał je umownie 'fikcjami'). Trener wyjaśni Ci, czym są i co dają.
![]() | ![]() |
Za kolejną luką wymagającą podwójnego skoku znajdziesz bagaż emocjonalny (004, "bagaż doświadczeń", chciałoby się rzec). Każdy bagaż, jaki napotkasz na swojej drodze, potrzebuje swojego klucza. Musisz odszukać taki klucz i przynieść go powrotem do bagażu. Klucz do tego bagażu (005) znajdziesz za kolejną luką.
![]() | ![]() |
Kontynuuj swą wycieczkę. Złap fikcje i wejdź po drabinie na górę wieży, również drabiną zejdź po jej drugiej stronie. Na dole, pośród fikcji, znajdziesz klucz do bagażu (006, dokładniej mówiąc, chodzi o walizkę). Zabierz go i wdrap się na górę po rurce, a następnie jeszcze wyżej po kolejnej. Idąc dalej trafisz na drabinę. Ostrożnie zejdź na dół - co jakiś czas zapalają się płomienie (007).
![]() | ![]() |
Załączy się krótki filmik. Z miejsca, w którym się znajdujesz, możesz przejść dalej na dwa sposoby (oczywiście, jeżeli zależy Ci na fikcjach, skorzystaj z obydwu). Pierwszy z nich, łatwiejszy, to "przejście podziemne". Zeskocz na dół, złap fikcje i odszukaj dziurę pokazaną na screenie (008). Wskocz do niej. Znajdziesz się w tunelu. Przejdź przezeń, łapiąc po drodze fikcje. Wyjdź po drabinie i wdrap się na wyższe krawędzie, do schodków. Druga droga jest bardziej klasyczna. Zeskocz na dół i wejdź po drabinie na drugą kładkę. Kawałek dalej ziemia się urywa, jednakże po okręgach latają małe sterowce (009). Wskocz na pierwszy gdy zbliży się na odpowiednią odległość, przeskocz na drugi, z drugiego przeskocz na stały ląd. Gdy wskoczysz na wyższe półki, trafisz do tych samych schodków, co po przejściu przez tunel.
![]() | ![]() |
Wejdź po rzeczonych schodkach na górę i złap się wysokiej półki. Przesuń się po niej w lewo (010). Znajdziesz się na najwyższej z trzech półek. Zeskocz na najniższą i wejdź do tunelu. Rozwal pudła, a dostaniesz porcję Mental Health (011, nie przyda Ci się, jeżeli do tej pory od niczego nie oberwałeś). Jeżeli nadal nie jesteś w pełni uleczony, dodatkową porcję możesz znaleźć w pudłach przy końcu półki ze screena 010.
![]() | ![]() |
Po drugiej stronie tunelu znajdziesz również walizkę (bagaż ), do której klucz znalazłeś już wcześniej. "Uszczęśliw" :) ją i wróć do miejsca, w którym kończyła się półka ze screena 010. Złap fikcje i przeskocz po kolejnych trampolinach (012) na najwyższą. Z najwyższej wskocz na półkę. Zacznij wdrapywać się na górę ściany po siatce. Towarzyszyć Ci będą wybuchy (i jeden z "twardzieli" - dopóki sam nie wybuchnie). Na górze spotkasz Dogena. Czeka Cię przeprawa przez pole minowe (013). Będziesz mógł zaproponować Dogenowi pomoc w przejściu pola. Jeżeli mu pomożesz, otrzymasz 5 Psychic Arrowheads.
![]() | ![]() |
Przejście przez pole nie jest niczym trudnym. Nawet z Dogenem. Wystarczy odzywać się do niego, gdy zaczyna panikować i pilnować, aby dotrzymywał kroku. Po przejściu przez pole wdrap się na górę masztu, wciągając jednocześnie flagę. Otworzy się przejście do samolotu. W samolocie możesz wysłuchać historii jednego z rekrutów (jest dosyć... długa :). Gdy tylko zechcesz, zniszcz drzwi samolotu i... Wyskocz (014).

0
- Psychonauts - poradnik do gry
- Psychonauts - poradnik do gry
- Solucja
- Uwagi wstępne | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (2) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (3) | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (1) | Solucja | Psychonauts
- Sasha's Shooting Gallery | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (2) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (1) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (3) | Solucja | Psychonauts
- Lair of the Lungfish | Solucja | Psychonauts
- Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (1) | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (1) | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds, Lower Floors | Solucja | Psychonauts
- Waterloo World | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (1) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (2) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (3) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (1) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (2) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (1) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts
- Solucja
- Psychonauts - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Hiperboy Junior
Hmmm...utknąłem w pokoju z kamerami w The Milkman Conspiracy. Czy moze ktos mi wyjaśnić, dlaczego po użyciu jasnowidzenia w kamerze nie widać Raza? Tylko ciemność....
Pomocy !!! :P
Crash8462 Generał

Nie wiem, ja tam problemu nie miale, na końcu tego holu jest przepychacz, który jest ci potrzebny do zejścia w kanały, może dotrzesz tam na omacku (przeskakuj pudla tam porozwalane, pomieszczenie jest proste, nie ma odnóg).
zanonimizowany39055 Konsul
Polecam lekture tematu spod ponizszego linka.
Nie tylko Ty masz ten problem.
Hiperboy Junior
dRaXer- wynika z tego, że muszę zaktualizować sterowniki do karty graficznej (mam właśnie tego problemowego ATI Radeon 9200 SE :| ). A jak się nic nie zmieni, to pozostało albo czekać na Patch 1.03, albo przejść ten pokój po omacku...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.