Psychonauts: Coach Oleander's Basic Braining (1)
Aktualizacja:
Coach Oleander's Basic Braining
Obstacle Course
Ta lokacja może być stresująca, ale tylko ze względu na wojskowy rygor Oleandra. :) Można ją potraktować jako swoisty tutorial. Na początek rozwal ścianę, na której znajduje się projekcja nauczyciela, to otworzy dalszą drogę przez jego umysł. Pierwszy odcinek polega wyłącznie na przeskakiwaniu kolejnych pojawiających się luk (002). Pierwsze dwie luki są standardowe, trzecia i czwarta wymagają podwójnego skoku. Za nimi spotkasz pierwszego "figmenta" (003) (odtąd będę nazywał je umownie 'fikcjami'). Trener wyjaśni Ci, czym są i co dają.
![]() | ![]() |
Za kolejną luką wymagającą podwójnego skoku znajdziesz bagaż emocjonalny (004, "bagaż doświadczeń", chciałoby się rzec). Każdy bagaż, jaki napotkasz na swojej drodze, potrzebuje swojego klucza. Musisz odszukać taki klucz i przynieść go powrotem do bagażu. Klucz do tego bagażu (005) znajdziesz za kolejną luką.
![]() | ![]() |
Kontynuuj swą wycieczkę. Złap fikcje i wejdź po drabinie na górę wieży, również drabiną zejdź po jej drugiej stronie. Na dole, pośród fikcji, znajdziesz klucz do bagażu (006, dokładniej mówiąc, chodzi o walizkę). Zabierz go i wdrap się na górę po rurce, a następnie jeszcze wyżej po kolejnej. Idąc dalej trafisz na drabinę. Ostrożnie zejdź na dół - co jakiś czas zapalają się płomienie (007).
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Psychonauts - poradnik do gry
- Psychonauts: Poradnik do gry
- Psychonauts: Solucja
- Psychonauts: Uwagi wstępne
- Psychonauts: Obozowisko (1)
- Psychonauts: Coach Oleander's Basic Braining (1)
- Psychonauts: Coach Oleander's Basic Braining (2)
- Psychonauts: Coach Oleander's Basic Braining (3)
- Psychonauts: Obozowisko (2)
- Psychonauts: Brain Tumbler Experiment (1)
- Psychonauts: Sasha's Shooting Gallery
- Psychonauts: Brain Tumbler Experiment (2)
- Psychonauts: Milla's Dance Party (1)
- Psychonauts: Milla's Dance Party (2)
- Psychonauts: Brain Tumbler Experiment (3)
- Psychonauts: Lair of the Lungfish
- Psychonauts: Lungfishopolis
- Psychonauts: Thorney Towers
- Psychonauts: The Milkman Conspiracy (1)
- Psychonauts: The Milkman Conspiracy (2)
- Psychonauts: Thorney Towers - Grounds
- Psychonauts: Gloria's Theater (1)
- Psychonauts: Gloria's Theater (2)
- Psychonauts: Thorney Towers - Grounds, Lower Floors
- Psychonauts: Waterloo World
- Psychonauts: Black Velvetopia (1)
- Psychonauts: Black Velvetopia (2)
- Psychonauts: Black Velvetopia (3)
- Psychonauts: Thorney Towers (1)
- Psychonauts: Thorney Towers (2)
- Psychonauts: Meat Circus (1)
- Psychonauts: Meat Circus (2)
- Psychonauts: Solucja
- Psychonauts: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Hiperboy Junior
Hmmm...utknąłem w pokoju z kamerami w The Milkman Conspiracy. Czy moze ktos mi wyjaśnić, dlaczego po użyciu jasnowidzenia w kamerze nie widać Raza? Tylko ciemność....
Pomocy !!! :P
Crash8462 Generał
Nie wiem, ja tam problemu nie miale, na końcu tego holu jest przepychacz, który jest ci potrzebny do zejścia w kanały, może dotrzesz tam na omacku (przeskakuj pudla tam porozwalane, pomieszczenie jest proste, nie ma odnóg).
zanonimizowany39055 Konsul
Polecam lekture tematu spod ponizszego linka.
Nie tylko Ty masz ten problem.
Hiperboy Junior
dRaXer- wynika z tego, że muszę zaktualizować sterowniki do karty graficznej (mam właśnie tego problemowego ATI Radeon 9200 SE :| ). A jak się nic nie zmieni, to pozostało albo czekać na Patch 1.03, albo przejść ten pokój po omacku...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






