Psychonauts: Main Campgrounds (1)
Aktualizacja:
Main Campgrounds
PSI Cards (18):
![]() 1. Przy ogrodzeniu po prawej stronie, nieopodal startu. 
  | ![]() 2. W okolicy kładki prowadzącej do Lodge (kawiarenki). 
  | 
![]() 3. Na słupie z głośnikami. 
  | ![]() 4. Na końcu liny rozwieszonej między słupem z poprzedniej karty a dachem Lodge. 
  | 
![]() 5. Na innym słupie z głośnikami. Jeżeli nie zbierasz kart po kolei, po prostu wejdź nań. W przeciwnym przypadku możesz przeskoczyć na ten słup z dachu. 
  | ![]() 6. Nad linką przechodzącą między słupem od poprzedniej karty a innym słupem. Po prostu po niej przejdź. 
  | 
![]() 7. Na jeszcze innym słupie z głośnikami. Kontynuuj wycieczkę po linie, by do niego dojść. 
  | ![]() 8. Na właściwym dachu Lodge, pod tym większym. Przeskocz na właściwy dach wykonując podwójny skok z liny znanej Ci z poprzednich kart; musisz to zrobić w odpowiednim miejscu, jest tylko jedno, gdzie to się uda. 
  | 
![]() 9. Za jednym z drzew nieopodal Lodge. 
  | ![]() 10. Na kamieniu po prawej stronie drogi prowadzącej do parkingu. 
  | 
![]() 11. Wdrap się na pagórki tym razem będące po lewej stronie drogi prowadzącej do parkingu. 
  | ![]() 12. Na półce przy jednym z drzew. Aby się na nią dostać, z pagórków opisanych przy poprzedniej karcie przejdź na kładkę. Przeskocz z niej na wiszącą huśtawkę, zaś z huśtawki na półkę. 
  | 
![]() 13. Nad logo Whispering Rock. Dotrzesz tu idąc po linie przyczepionej do półki znanej z karty 12. 
  | ![]() 14. W kibelku nieopodal parkingu. 
  | 
![]() 15. Nad jednym z bali leżących przy parkingu. 
  | ![]() 16. Wdrap się na jeden ze stojących na parkingu samochodów i użyj jego dachu jako trampoliny. 
  | 
![]() 17. Nad koszem do gry przy parkingu. 
 | ![]() 18. Tą kartę możesz zdobyć dopiero po uzyskaniu umiejętności Lewitacja (Levitate). Użyj umiejętności, by wskoczyć na znak stojący na środku parkingu i złap kartę. 
 | 
0
- Psychonauts - poradnik do gry
- Psychonauts: Poradnik do gry
	
- Psychonauts: Lokalizacje przedmiotów
		
- Psychonauts: Wstęp
 - Psychonauts: Sklepik
 - Psychonauts: Profity z poziomów
 - Psychonauts: Wymiana przedmiotów
 - Psychonauts: Wykrywacz pieniędzy
 - Psychonauts: Boathouse and Beach (1)
 - Psychonauts: Boathouse and Beach (2)
 - Psychonauts: Ford's Sanctuary
 - Psychonauts: GPC and Wilderness (1)
 - Psychonauts: GPC and Wilderness (2)
 - Psychonauts: Grounds (Thorney Towers)
 - Psychonauts: Kids' Cabins
 - Psychonauts: Lower Floors (Asylum)
 - Psychonauts: Main Campgrounds (1)
 - Psychonauts: Main Campgrounds (2)
 - Psychonauts: Reception Area (1)
 - Psychonauts: Reception Area (2)
 - Psychonauts: Sasha's Underground Lab
 - Psychonauts: The Lab of Dr Loboto
 - Psychonauts: Upper Floors (Asylum) (1)
 - Psychonauts: Upper Floors (Asylum) (2)
 
 
 - Psychonauts: Lokalizacje przedmiotów
		
 
 - Psychonauts: Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Hiperboy Junior
Hmmm...utknąłem w pokoju z kamerami w The Milkman Conspiracy. Czy moze ktos mi wyjaśnić, dlaczego po użyciu jasnowidzenia w kamerze nie widać Raza? Tylko ciemność....
Pomocy !!! :P
Crash8462 Generał
Nie wiem, ja tam problemu nie miale, na końcu tego holu jest przepychacz, który jest ci potrzebny do zejścia w kanały, może dotrzesz tam na omacku (przeskakuj pudla tam porozwalane, pomieszczenie jest proste, nie ma odnóg).
zanonimizowany39055 Konsul
Polecam lekture tematu spod ponizszego linka.
Nie tylko Ty masz ten problem.
Hiperboy Junior
dRaXer- wynika z tego, że muszę zaktualizować sterowniki do karty graficznej (mam właśnie tego problemowego ATI Radeon 9200 SE :| ). A jak się nic nie zmieni, to pozostało albo czekać na Patch 1.03, albo przejść ten pokój po omacku...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















