Meat Circus (1) | Solucja | Psychonauts
Aktualizacja:
Meat Circus
Tent City
Trafiłeś do miejsca będącego połączeniem Twojego umysłu i umysłu Oleandra. Spotkasz go jako dzieciaka. Zapewne przykro Ci to słyszeć, po wszystkim co zrobił, ale musisz go chronić. W przeciwnym przypadku sam zginiesz. Wejdź do wozu. Trafisz na dwie pajęczyny - zgarnij je. Przejdź na drugą stronę korytarza i wyjdź przez świetliste drzwi. Wow. Pozbieraj okoliczne fikcje. Możesz również wymienić u sklepikarza pajęczyny na karty oraz karty i rdzeń na PSI Markery (po to właśnie wspominałem, byś je kupił). Zanim pobiegniesz za Oly'm (który z kolei pobiegł za króliczkiem), zauważ, że z jednej strony możesz przeskoczyć na unoszące się fragmenty ziemi, na których znajduje się power-up zwiększający maksymalną ilość granatów oraz klucz do bagażu (159, swoją drogą znajduje się tu również bagaż - zapewne już to zauważyłeś, klucz doń znajdziesz nad wejściem do cyrku, użyj lewitacji by go złapać). Teraz wejdź za Oly'm. Będzie próbował złapać swojego króliczka. Musisz mu w tym pomóc i bronić go przed zmutowanymi króliczkami, a w międzyczasie złapać okoliczne fikcje oraz klucz do bagażu . Wszystko po kolei. Na początek broń Oly'ego przed króliczkami i gdy będziesz miał chwilkę, zbieraj fikcje. Gdy pozbierasz wszystkie przedmioty, użyj na króliczku telekinezy (160) i trzymaj go w powietrzu, aż Oly go zabierze. Akcja przeniesie się wówczas na wyższą platformę, jednak zasady będą te same.
![]() | ![]() |
Czym prędzej musisz dostać się na to samo piętro, na którym znajdować się będzie Oly. Nie jest zbyt wytrzymały. W tym celu wejdź po drabinie, przejdź na linę, z liny przeskocz na półeczkę, z półeczki na kolejną, a następnie odbij się od...spasionej kobiety? Jak od trampoliny. Na tym piętrze znajdziesz również bagaż . Gdy pozbierasz, co trzeba, pomóż Oly'emu złapać króliczka. Teraz zaczynają się schody. Użyj huśtawki oraz kości jako drążków (161). Nie muszę chyba powtarzać, że pośpiech jest nader wskazany. Po chwili powinieneś dojść do tarczy i do faceta rzucającego mieczami. To naprawdę trudny moment. Musisz wyczuć chwilę, w której facet rzuci mieczem, i w tej chwili być nad tarczą (musisz podskoczyć chwilę wcześniej, by być nad tarczą dokładnie w momencie rzutu). O co tu chodzi? Miecz musi trafić nie w Ciebie, lecz w tarczę, w taki sposób, abyś mógł go wykorzystać jako drążek (162). To wymaga troszkę szczęścia. Gdy już Ci się uda - podjedź na mieczu-drążku wyżej i przeskocz na kolejne piętro. To tu znajduje się teraz Oly. Zniszcz jak najszybciej atakujące go mutanty, pozbieraj fikcje i pomóż złapać króliczka.
![]() | ![]() |
Aby dostać się na kolejne piętro, na jakie przeleci Oly, będziesz musiał skakać po kawałkach mięsa (163). Na większości z nich znajdują się fikcje. Kawałek dalej czeka Cię powtórka z (wątpliwej) rozrywki: tarcza i miecz. Tym razem aby dolecieć do kolejnego piętra, będziesz musiał skorzystać z PSI Floatu, gdyż jest ono znacznie bardziej oddalone od tarczy niż poprzednio. Poprawka: to nie piętro, to kolejna półka. Piętro znajduje się kawałek dalej, musisz przebiec jeszcze po kilku linach. Śpiesz się. Nie próbuj zbierać wszystkich fikcji nad linami, najpierw załatw króliczki atakujące Oly'ego. To już ostatnie piętro. Pomóż mu złapać króliczka. Uff. Chwila odpoczynku. Teraz możesz wrócić po fikcje nad linami. Aby przejść dalej również będziesz musiał skorzystać z lin. Wskocz z pomocą lewitacji na tą linę, która jest przymocowana wysoko do słupa na ostatnim piętrze z króliczkami. Przejdź po niej kawałek dalej i przeskocz na huśtawkę (164), zaś z huśtawki na ostatnią już półkę. Uważaj na nisko latające miecze. Zanim przejdziesz dalej, złap sejf, fikcje i klucz do bagażu. Rusz za Oly'm.
![]() | ![]() |
Na zewnątrz pozbieraj fikcje, odwiedź bagaż pierwszy i bagaż drugi. Uważaj na miecze. Znajdziesz tu także ostatnią pajęczynę. Czeka Cię ostra jazda. Dosłownie. Przejdź przez wejście do "Tunelu Miłości" i zacznij ślizg po torze kolejki. Panuje tutaj kilka podstawowych zasad: przeskakuj luki, jedź zawsze z odpowiednią szybkością. Moja rada: zanim zaczniesz jazdę, zapisz grę. Może być krucho. Aby dobrze przejechać całą trasę, będziesz potrzebował trochę treningu. W trakcie przejazdu złapiesz klucz do bagażu . Sam bagaż znajdziesz już po przejażdżce.
OK. Jeżeli masz karty/pajęczyny do wymiany, skorzystaj z przenośnika na początek poziomu. To już naprawdę ostatni moment przed wielkim finałem. Gdy będziesz gotowy, wejdź do namiotu rzeźnika.
0
- Psychonauts - poradnik do gry
- Psychonauts - poradnik do gry
- Solucja
- Uwagi wstępne | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (2) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (3) | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (1) | Solucja | Psychonauts
- Sasha's Shooting Gallery | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (2) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (1) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (3) | Solucja | Psychonauts
- Lair of the Lungfish | Solucja | Psychonauts
- Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (1) | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (1) | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds, Lower Floors | Solucja | Psychonauts
- Waterloo World | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (1) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (2) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (3) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (1) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (2) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (1) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts
- Solucja
- Psychonauts - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Hiperboy Junior
Hmmm...utknąłem w pokoju z kamerami w The Milkman Conspiracy. Czy moze ktos mi wyjaśnić, dlaczego po użyciu jasnowidzenia w kamerze nie widać Raza? Tylko ciemność....
Pomocy !!! :P
Crash8462 Generał

Nie wiem, ja tam problemu nie miale, na końcu tego holu jest przepychacz, który jest ci potrzebny do zejścia w kanały, może dotrzesz tam na omacku (przeskakuj pudla tam porozwalane, pomieszczenie jest proste, nie ma odnóg).
zanonimizowany39055 Konsul
Polecam lekture tematu spod ponizszego linka.
Nie tylko Ty masz ten problem.
Hiperboy Junior
dRaXer- wynika z tego, że muszę zaktualizować sterowniki do karty graficznej (mam właśnie tego problemowego ATI Radeon 9200 SE :| ). A jak się nic nie zmieni, to pozostało albo czekać na Patch 1.03, albo przejść ten pokój po omacku...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.