Lair of the Lungfish | Solucja | Psychonauts
Aktualizacja:
Obozowisko
Sasha's Underground Lab
Pora na trochę rewelacji. Gdy już dowiesz się, kto prawdopodobnie stoi za czołgiem i kradzieżą mózgów, przejedź na plażę.
Boathouse and Beach
Noc w obozowisku nie zwiastuje niczego dobrego. Tu i ówdzie pojawili się przeciwnicy dysponujący umiejętnością Pirokinezy, lepiej się z nimi nie zadawać. Gdy tylko przybędziesz na plażę, obejrzysz filmik. Hmm, ciekawe, gdzie uciekli Sasha i Milla. Teraz jednak rusz do batyskafu i wejdź do niego.
Lair of the Lungfish
Cóż, określenie "podwodny świat" nabiera nowego znaczenia. :) Unikaj kontaktu ze ścianami oraz małżami. Wszystkie kończą się tak samo źle. Zniszcz raki, jeżeli będą Ci przeszkadzały. Wespnij się do dzwonu na górze po schodkach. Wejdź na linę, by zadzwonił. Pojawi się Lungfish. Pierwszy etap walki można określić "wsysanie/wysysanie" :). Lungfish wsysa wszystko, co znajduje się dookoła (070, włącznie z Tobą). Zauważ, że w pobliżu znajdują się skrzynki. Jeżeli zniszczyłeś choć jedną z nich wcześniej, wiesz, co jest we środku - mianowicie są to gwoździe, czyli idealny pokarm dla Lungfish. Zniszcz kilka skrzynek, by rybcia się - delikatnie mówiąc - udławiła. Gdy skończą się skrzynki - nie martw się, gdy Lungfish złapie duży oddech, zacznie wydychać powietrze. A wraz z nim polecą skrzynki (uważaj, lecą prosto na Ciebie). W takim wypadku nie pozostaje Ci nic innego jak odczekać chwilkę, na kolejny wdech, i ponownie niszczyć skrzynki. Jak już mówiłem, po kilku zniszczonych skrzynkach rozpocznie się drugi etap walki. Ten można z kolei nazwać "ucieczka". Dlaczego? Przekonasz się bardzo szybko. Lungfish przesuwa wielką bańkę powietrza. Jak już wiesz, kontakt ze ścianami kończy się bardzo źle. Nie pozostaje Ci więc nic innego, jak po prostu ucieczka. Ten etap obserwujesz z oczu Lungfish (071).
![]() | ![]() |
Wszystko, co musisz robić, to uciekać. Pamiętaj, że bańka cały czas jest w ruchu - cały czas się do Ciebie zbliża, ale jednocześnie oddala. Musisz więc jak najszybciej odnajdywać nową drogę wśród nowo odkrytych miejsc. Będziesz biegał po schodkach, skakał nad przepaściami, a nawet bujał się na wystających skałkach. Po pewnym czasie Lungfish przestanie przesuwać bańkę, rozpocznie się po raz kolejny pierwszy etap. Wiesz już, jak sobie z nim radzić. Po pierwszym etapie czeka cię "drugi drugi etap", czyli ucieczka. Odwiedzisz m.in. podwodne miasto. Jeżeli trafisz na swojej drodze na takie bariery, po prostu je niszcz. Po pewnym czasie Lungfish wejdzie do środka bańki (072) i zacznie Cię atakować bezpośrednio. Staraj się zachować bezpieczną odległość. Ostateczne pokonanie Lungfish wymaga użycia elementów otoczenia, tym razem będą to znajdujące się w pobliżu otwarte ostrygi. Jak zauważyłeś, Lungfish atakuje Cię miotając swą...Hm...Czułką. Stań przed jedną z otwartych ostryg, poczekaj, aż przeciwnik podejdzie, i w ostatniej chwili odskocz. Jeżeli wszystko zrobiłeś dobrze, ostryga zamknie się i złapie czułkę Lungfish w pułapkę (073). Będziesz miał chwilkę czasu na wyprowadzenie paru ciosów. Po chwili Lungfish znowu będzie wolna i będziesz musiał powtórzyć schemat. To już ostatnia część bitwy. Po wygranej przyjdzie czas na wycieczkę do umysłu przerośniętej rybki. Użyj na niej drzwi, które zabrałeś z laboratorium Sashy.
![]() | ![]() |
0
- Psychonauts - poradnik do gry
- Psychonauts - poradnik do gry
- Solucja
- Uwagi wstępne | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (2) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (3) | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (1) | Solucja | Psychonauts
- Sasha's Shooting Gallery | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (2) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (1) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (3) | Solucja | Psychonauts
- Lair of the Lungfish | Solucja | Psychonauts
- Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (1) | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (1) | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds, Lower Floors | Solucja | Psychonauts
- Waterloo World | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (1) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (2) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (3) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (1) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (2) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (1) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts
- Solucja
- Psychonauts - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Hiperboy Junior
Hmmm...utknąłem w pokoju z kamerami w The Milkman Conspiracy. Czy moze ktos mi wyjaśnić, dlaczego po użyciu jasnowidzenia w kamerze nie widać Raza? Tylko ciemność....
Pomocy !!! :P
Crash8462 Generał

Nie wiem, ja tam problemu nie miale, na końcu tego holu jest przepychacz, który jest ci potrzebny do zejścia w kanały, może dotrzesz tam na omacku (przeskakuj pudla tam porozwalane, pomieszczenie jest proste, nie ma odnóg).
zanonimizowany39055 Konsul
Polecam lekture tematu spod ponizszego linka.
Nie tylko Ty masz ten problem.
Hiperboy Junior
dRaXer- wynika z tego, że muszę zaktualizować sterowniki do karty graficznej (mam właśnie tego problemowego ATI Radeon 9200 SE :| ). A jak się nic nie zmieni, to pozostało albo czekać na Patch 1.03, albo przejść ten pokój po omacku...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.