Psychonauts: Brain Tumbler Experiment (1)
Aktualizacja:
Brain Tumbler Experiment
Znajdziesz się w ciemnym miejscu, pośrodku stać będzie wóz cygański. Gdzieś w pobliżu znajduje się sejf; odszukaj go i otwórz (po prostu mu przywal), by zobaczyć fragment historii Razputina. Złap unoszące się dookoła fikcje i wejdź do wozu. Znajdziesz się w małym, kulistym pomieszczeniu (032). Zacznij uderzać w ściany, aż zniszczysz kulę. Teraz Twoim celem jest podążanie za króliczkiem. Wpierw jednak złap unoszące się dookoła fikcje oraz klucz do bagażu. Gdy tylko to uczynisz, rusz w pogoń za króliczkiem. Po drodze znajdziesz dużo fikcji, niewielkiego przeciwnika i kolejny klucz do bagażu . Podążaj cały czas za króliczkiem. Wkrótce dojdziesz do... Znacznie większego przeciwnika (033). Będzie to koniec eksperymentu.
![]()  | ![]()  | 
0
- Psychonauts - poradnik do gry
- Psychonauts: Poradnik do gry
	
- Psychonauts: Solucja
		
- Psychonauts: Uwagi wstępne
 - Psychonauts: Obozowisko (1)
 - Psychonauts: Coach Oleander's Basic Braining (1)
 - Psychonauts: Coach Oleander's Basic Braining (2)
 - Psychonauts: Coach Oleander's Basic Braining (3)
 - Psychonauts: Obozowisko (2)
 - Psychonauts: Brain Tumbler Experiment (1)
 - Psychonauts: Sasha's Shooting Gallery
 - Psychonauts: Brain Tumbler Experiment (2)
 - Psychonauts: Milla's Dance Party (1)
 - Psychonauts: Milla's Dance Party (2)
 - Psychonauts: Brain Tumbler Experiment (3)
 - Psychonauts: Lair of the Lungfish
 - Psychonauts: Lungfishopolis
 - Psychonauts: Thorney Towers
 - Psychonauts: The Milkman Conspiracy (1)
 - Psychonauts: The Milkman Conspiracy (2)
 - Psychonauts: Thorney Towers - Grounds
 - Psychonauts: Gloria's Theater (1)
 - Psychonauts: Gloria's Theater (2)
 - Psychonauts: Thorney Towers - Grounds, Lower Floors
 - Psychonauts: Waterloo World
 - Psychonauts: Black Velvetopia (1)
 - Psychonauts: Black Velvetopia (2)
 - Psychonauts: Black Velvetopia (3)
 - Psychonauts: Thorney Towers (1)
 - Psychonauts: Thorney Towers (2)
 - Psychonauts: Meat Circus (1)
 - Psychonauts: Meat Circus (2)
 
 
 - Psychonauts: Solucja
		
 
 - Psychonauts: Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Hiperboy Junior
Hmmm...utknąłem w pokoju z kamerami w The Milkman Conspiracy. Czy moze ktos mi wyjaśnić, dlaczego po użyciu jasnowidzenia w kamerze nie widać Raza? Tylko ciemność....
Pomocy !!! :P
Crash8462 Generał
Nie wiem, ja tam problemu nie miale, na końcu tego holu jest przepychacz, który jest ci potrzebny do zejścia w kanały, może dotrzesz tam na omacku (przeskakuj pudla tam porozwalane, pomieszczenie jest proste, nie ma odnóg).
zanonimizowany39055 Konsul
Polecam lekture tematu spod ponizszego linka.
Nie tylko Ty masz ten problem.
Hiperboy Junior
dRaXer- wynika z tego, że muszę zaktualizować sterowniki do karty graficznej (mam właśnie tego problemowego ATI Radeon 9200 SE :| ). A jak się nic nie zmieni, to pozostało albo czekać na Patch 1.03, albo przejść ten pokój po omacku...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


