Coach Oleander's Basic Braining (3) | Solucja | Psychonauts
Aktualizacja:
Obstacle Course Finale
Część trzecia i ostatnia. Na początku stoi robal od teleportów; jeżeli masz ochotę na pozbieranie wszystkich fikcji z rurki z końca poprzedniego poziomu (bo za pierwszym razem prawdopodobnie Ci się to nie udało), teleportuj się. Idąc prosto tunelem dojdziesz do... Większego, groźnie wyglądającego tunelu (026). Tunel jest dosłownie...Wirujący. Tunel będzie się obracał w stronę przeciwną do kierunku wskazówek zegara, Ty musisz iść po kolejnych kładkach w odpowiednich momentach, aby grawitacja się o Ciebie nie upomniała. Schemat wygląda tak: dochodzisz do końca pierwszej kładki, czekasz, aż druga kładka będzie ustawiona tak, abyś się z niej nie ześliznął, biegniesz po drugiej kładce, na jej końcu znowu czekasz na dobre ustawienie kolejnej, itd. Aż do samego końca. W tunelu unosi się kilka fikcji, ich złapanie zważywszy na obracanie się ścieżek jest dosyć trudne. Na drugim końcu tunelu znajdziesz kolejne fikcje i pajęczynę, której - a jakże! - nie możesz w tej chwili zebrać. Zjedź po rurce. Uff, to już koniec. Wyjdź przez drzwi (027, zauważ, że obok nich znajduje się pajęczyna - na przyszłość).
![]() | ![]() |
0
- Psychonauts - poradnik do gry
- Psychonauts - poradnik do gry
- Solucja
- Uwagi wstępne | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (2) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (3) | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (1) | Solucja | Psychonauts
- Sasha's Shooting Gallery | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (2) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (1) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (3) | Solucja | Psychonauts
- Lair of the Lungfish | Solucja | Psychonauts
- Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (1) | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (1) | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds, Lower Floors | Solucja | Psychonauts
- Waterloo World | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (1) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (2) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (3) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (1) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (2) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (1) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts
- Solucja
- Psychonauts - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Hiperboy Junior
Hmmm...utknąłem w pokoju z kamerami w The Milkman Conspiracy. Czy moze ktos mi wyjaśnić, dlaczego po użyciu jasnowidzenia w kamerze nie widać Raza? Tylko ciemność....
Pomocy !!! :P
Crash8462 Generał

Nie wiem, ja tam problemu nie miale, na końcu tego holu jest przepychacz, który jest ci potrzebny do zejścia w kanały, może dotrzesz tam na omacku (przeskakuj pudla tam porozwalane, pomieszczenie jest proste, nie ma odnóg).
zanonimizowany39055 Konsul
Polecam lekture tematu spod ponizszego linka.
Nie tylko Ty masz ten problem.
Hiperboy Junior
dRaXer- wynika z tego, że muszę zaktualizować sterowniki do karty graficznej (mam właśnie tego problemowego ATI Radeon 9200 SE :| ). A jak się nic nie zmieni, to pozostało albo czekać na Patch 1.03, albo przejść ten pokój po omacku...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.