Gloria's Theater (2) | Solucja | Psychonauts
Aktualizacja:
The Catwalks
Jeżeli chcesz tutaj przeżyć, musisz zapamiętać jedno: niewidzialność to podstawa. Używaj jej, gdy będziesz musiał przejść pod reflektorem (109). Jeżeli przejdziesz bez niewidzialności, natychmiast zaczną spadać na Ciebie ciężary, a to może zaboleć. Możesz podążać tylko jedną ścieżką, więc czyń to. Po drodze złapiesz mnóstwo fikcji. Będziesz musiał skakać, huśtać się, bujać oraz podskakiwać na trampolinach (110).
![]() | ![]() |
Po pewnym czasie trafisz również na jednego cenzora, a tuż za nim na klucz do bagażu . Dalej czekają Cię skoki nad przepaściami (musisz skakać w odpowiednich momentach, by przejście się nie zamknęło), szybki zjazd po krawędzi, kolejna porcja trampolin oraz wspinaczka po siatce. Zapewne zauważysz, że możesz przeskoczyć na kawałek podłogi w oddali, na którym znajduje się bagaż , sejf i dodatkowe życie (111). Nie rób tego, poskacz sobie na razie na drążkach. Koniec końców i tak doprowadzą Cię do tego miejsca. Znajdziesz również klucz do bagażu . Idąc dalej drogą trafisz na huśtawkę i drążek. Kawałek dalej znajdziesz ostatni bagaż . Przejdź dalej, do windy (112). To już ostatni odcinek. Trafisz na dużego cenzora. Zniszcz go. Uważaj na reflektor. Zabierz świeczkę z końca ścieżki i użyj jej na reflektorze stojącym na końcu pobocznej ścieżki. Na całości użyj pirokinezy. Upiór ucieknie, a Ty będziesz mógł go gonić. Użyj lewitacji by przeskoczyć przepaść.
![]() | ![]() |
Confrontation
Poznasz prawdziwą tożsamość upiora. A więc to krytyk Jasper. Cóż, w całym swoim opancerzeniu wygląda groźnie (przyznam szczerze, miałem trochę problemów z tą walką). Ma jednak słaby punkt: światło (widać to było pod koniec poprzedniego etapu). Zabierz leżące w pobliżu trzy świeczki i za pomocą PSI Floatu unieś się nad grającymi instrumentami na górę, do reflektorów (113). Zamocuj w jednym z nich świeczkę i użyj starej, dobrej pirokinezy. Jasper spadnie na dół (114) i będzie mógł przyjąć trochę ciosów. Jednocześnie przywoła kilka pomniejszych potworków do zniszczenia. Po chwili Jasper ponownie wzniesie się do góry i zniszczy jeden z reflektorów - będziesz musiał powtórzyć proces na innym. Musisz wykorzystać wszystkie 3 reflektory, za jednym razem możesz zabrać mu maksymalnie 1/3 zdrówka. Jak dla mnie, największy problem stanowiły pociski, którymi strzela Jasper. Lecą dokładnie tam, gdzie prawdopodobnie będziesz się za chwilę znajdował, więc Twoje ruchy muszą być chaotyczne i nieprzewidywalne. Jest to szczególnie wkur..., gdy używasz PSI Floatu, jesteś już prawie na półce z reflektorami, i nagle zostajesz trafiony - spadasz na sam dół.
![]() | ![]() |
0
- Psychonauts - poradnik do gry
- Psychonauts - poradnik do gry
- Solucja
- Uwagi wstępne | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (2) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (3) | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (1) | Solucja | Psychonauts
- Sasha's Shooting Gallery | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (2) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (1) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (3) | Solucja | Psychonauts
- Lair of the Lungfish | Solucja | Psychonauts
- Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (1) | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (1) | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds, Lower Floors | Solucja | Psychonauts
- Waterloo World | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (1) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (2) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (3) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (1) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (2) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (1) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts
- Solucja
- Psychonauts - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Hiperboy Junior
Hmmm...utknąłem w pokoju z kamerami w The Milkman Conspiracy. Czy moze ktos mi wyjaśnić, dlaczego po użyciu jasnowidzenia w kamerze nie widać Raza? Tylko ciemność....
Pomocy !!! :P
Crash8462 Generał

Nie wiem, ja tam problemu nie miale, na końcu tego holu jest przepychacz, który jest ci potrzebny do zejścia w kanały, może dotrzesz tam na omacku (przeskakuj pudla tam porozwalane, pomieszczenie jest proste, nie ma odnóg).
zanonimizowany39055 Konsul
Polecam lekture tematu spod ponizszego linka.
Nie tylko Ty masz ten problem.
Hiperboy Junior
dRaXer- wynika z tego, że muszę zaktualizować sterowniki do karty graficznej (mam właśnie tego problemowego ATI Radeon 9200 SE :| ). A jak się nic nie zmieni, to pozostało albo czekać na Patch 1.03, albo przejść ten pokój po omacku...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.