Black Velvetopia (3) | Solucja | Psychonauts
Aktualizacja:
Eagle
Kolejny pojedynek z bossem, tym razem wrestler przebrał się za orła (?!). Z tą walką również nie miałem żadnych problemów, Ty również nie powinieneś. Możesz obronić się przed każdym atakiem przeciwnika włączając w odpowiednim momencie tarczę, zaś aby go zranić, postępuj tak, jak w przypadku pierwszego bossa (tygrysa). Podnoś go na chwilę za pomocą telekinezy i upuszczaj, by przez chwileczkę był nieodporny na ciosy. Mi tę walkę udało się wygrać za pierwszym razem bez jakichkolwiek strat w pasku życia.
Edgar's Sanctuary
Oddaj trzecią kartę Edgarowi i korzystając z portalu, którym tu przybyłeś, wróć na ulicę.
Running Against the Bull
Skorzystaj teraz z drabiny obok przejścia. Skacząc po półkach dojdź do miejsca, w którym niegdyś wieszałeś obraz z oknem. Teraz zrób to samo. Wejdź do okna, by ponownie znaleźć się na ulicy kawałek dalej. Tym razem zeskocz na dół i szybko przejdź do uliczki, w której znajduje się kolejna karta. Póki co, nie próbuj jej zabrać. Wejdź po drabinie na balkon i do domu. Znajdziesz pajęczynę w drzwiach. W kolejnym pomieszczeniu czeka na Ciebie klucz do bagażu , następna pajęczyna i sporo fikcji. W pobliżu spotkasz również matadora - chwilowo z nim nie rozmawiaj. Wejdź do kominka (tam, gdzie była ostatnia pajęczyna) i przejdź korytarzem a trafisz na kolejną. Przejedź także kawałek po krawędzi, a wpadniesz wprost na bagaż . Wróć do domu matadora i odwiedź ostatni pokój, by znaleźć ostatni bagaż . Teraz porozmawiaj z matadorem. Nauczysz się nowej, interesującej umiejętności - confusion. Jesteś teraz w stanie stoczyć walkę o ostatnią kartę dla Edgara. Wyjdź przed dom matadora i spróbuj złapać kartę.
Cobra
Czas na (przed) ostatnią walkę z bossem. Aby pokonać tego wrestlera, będziesz musiał użyć ostatnio zdobytej umiejętności. Tak, wraz z chaosem nie jest to trudne. Rzucaj granatami chaosu w przeciwnika, by go zdezorientować. Wówczas jest nieodporny na Twoje ataki. Każdy atak kobry możesz sparować za pomocą tarczy. To w zasadzie wszystko.
Edgar's Sanctuary
Oddaj ostatnią już kartę Edgarowi, który znajduje się wysoko na swojej karcianej wieży. Po krótkim filmiku wejdź na jej szczyt.
Matador's Arena
To już ostatni pojedynek w umyśle Edgara. Ostatni i oczywiście najtrudniejszy. Na początek przygotuj tarczę i telekinezę. Gdy Edgar będzie zmierzał w Twoim kierunku, włącz tarczę - dzięki temu nie oberwiesz. Po każdym ataku Edgara powinieneś mieć chwilę, by użyć telekinezy na "banderillach" znajdujących się na planszy i rzucić nimi w byka (141). Musisz trafić go cztery razy. Następnie obejrzysz filmik. Cóż, teraz musisz wyciągnąć z Edgara te przedmioty. Ponownie użyj do tego telekinezy. "Banderille", które właśnie wyciągnąłeś z Edgara, muszą teraz trafić w matadora, czyli prawdziwego El Odio. Nie muszę chyba mówić, jakiej umiejętności musisz do tego użyć. Problem tkwi w tym, że El Odio będzie znikał w chwili, gdy Twoja "banderilla" będzie do niego dolatywała. Aby to zmienić, musisz użyć granatów chaosu. Traf w El Odio granatem, a następnie bierz się za rzucanie "banderillami". Zdezorientowany El Odio nie ucieknie i będziesz mógł spokojnie trafić go "banderillami" (142). Staraj się działać skutecznie, ale i w miarę szybko. Nie dopuść, by El Odio zabił Edgara. Jeżeli potrzebujesz zdrówka lub granatów, szukaj ich w bukietach róż rzucanych przez damę. Po trafieniach wszystkimi "banderillami", El Odio padnie (143).
![]() | ![]() |

0
- Psychonauts - poradnik do gry
- Psychonauts - poradnik do gry
- Solucja
- Uwagi wstępne | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (2) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (3) | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (1) | Solucja | Psychonauts
- Sasha's Shooting Gallery | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (2) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (1) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (3) | Solucja | Psychonauts
- Lair of the Lungfish | Solucja | Psychonauts
- Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (1) | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (1) | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds, Lower Floors | Solucja | Psychonauts
- Waterloo World | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (1) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (2) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (3) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (1) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (2) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (1) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts
- Solucja
- Psychonauts - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Hiperboy Junior
Hmmm...utknąłem w pokoju z kamerami w The Milkman Conspiracy. Czy moze ktos mi wyjaśnić, dlaczego po użyciu jasnowidzenia w kamerze nie widać Raza? Tylko ciemność....
Pomocy !!! :P
Crash8462 Generał

Nie wiem, ja tam problemu nie miale, na końcu tego holu jest przepychacz, który jest ci potrzebny do zejścia w kanały, może dotrzesz tam na omacku (przeskakuj pudla tam porozwalane, pomieszczenie jest proste, nie ma odnóg).
zanonimizowany39055 Konsul
Polecam lekture tematu spod ponizszego linka.
Nie tylko Ty masz ten problem.
Hiperboy Junior
dRaXer- wynika z tego, że muszę zaktualizować sterowniki do karty graficznej (mam właśnie tego problemowego ATI Radeon 9200 SE :| ). A jak się nic nie zmieni, to pozostało albo czekać na Patch 1.03, albo przejść ten pokój po omacku...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.