Black Velvetopia (2) | Solucja | Psychonauts
Aktualizacja:
Running Against the Bull
Skorzystaj teraz z drabiny by wejść wyżej. Złap się kolorowego drążka i przesuń się po nim nad ulicę. Jak zauważysz, dwa kolejne drążki przesuwają się, gdy przebiega pod nimi byk; musisz więc przeskoczyć po nich tuż po tym, jak przebiegnie. Zrób to jak najszybciej, byk jest szybki, ty musisz być jeszcze szybszy. Trzeci drążek jest stabilny, ale czwarty - podobnie jak dwa poprzednie - również lubi się uchylać (136). Tak jak w poprzednim przypadku, spróbuj się nad nim przedostać jak najszybciej. Kolejne drążki będą stabilne. Z ostatniego przeskocz do kolejnej uliczki. Są tu właściwie dwie uliczki naprzeciwko siebie. Jedna z nich prowadzi do drugiej karty, i tą właśnie wybierz najpierw (137).
![]() | ![]() |
Dragon
Kolejnym wrestlerem, jakiego masz pokonać, jest smok. Chyba jeszcze łatwiejszy od poprzednika. Wszystko, co musisz robić, aby wygrać, to regularnie używać na nim pirokinezy i bronić się przed jego atakami za pomocą tarczy. To wszystko.
Edgar's Sanctuary
Oddaj Edgarowi zdobytą kartę i wróć na ulicę za pomocą portalu z serduszkami.
Running Against the Bull
Przejdź do uliczki naprzeciwko tej, w której właśnie się znajdujesz i idź do jej końca. Po drodze zostaniesz zaatakowany przez kilku przeciwników, zniszcz ich. Na końcu uliczki znajdziesz drzwi i kolejnego malarza. Kup obydwa jego obrazy. Wróć się teraz do uliczki z kartą. Być może już wcześniej zauważyłeś, że znajduje się tam puste miejsce na obraz. Najpierw użyj obrazu z różą, następnie obrazu z gitarą. Zaowocuje to pojawieniem się wielkiej gitary, której możesz użyć jako drabiny. Na szczycie znajdziesz pierwszą pajęczynę. Przejdź przez budynek, zbierając fikcje. Po chwili ujrzysz strzałkę z napisem "One Way". Skieruj się w przeciwną stronę, niezgodnie z kierunkiem strzałki. Przeskakuj po kolejnych półkach aż dotrzesz na balkon z drabiną pożarową. Użyj korbki, by opuścić ją na dół. Zeskocz teraz na ulicę (uważaj na byka, jak zwykle) i zabierz obraz przedstawiający gitarę. Wejdź ponownie po drabinie i przebiegnij się po lince biegnącej z balkonu na inną półkę. Po drodze złapiesz sporo fikcji. Przeskocz teraz ponownie na półkę w pobliżu balkonu, z którego widziałeś strzałkę "One Way". Z niej wskocz na markizę nad rzeczonym balkonem i dalej na kolejną półkę z fikcjami. W pobliżu znajduje się drobny zaułek, w którym możesz schronić się przed bykiem. Wejdź do niego, poczekaj, aż przebiegnie, włącz lewitację i wskocz na jeden z dwóch drążków, które są kawałeczek dalej - ten, który znajduje się wyżej (138). Po raz kolejny poczekaj, aż przebiegnie, zeskocz i biegnij do przodu, do wejścia do kanałów (139). W oddali zobaczysz uliczkę z kolejną kartę, ale póki co zajmijmy się kanałami.
![]() | ![]() |
Zbadaj dokładnie kanał w poszukiwaniu fikcji. Znajdziesz również kilku przeciwników i drzwi okryte drugą pajęczyną. Wessij ją i przejdź przez nie. Idź prosto kanałem. Po chwili trafisz na większe pomieszczenie z dwoma dużymi cenzorami, fikcjami oraz sejfem. Z tego pomieszczenia prowadzą dwie drogi. Zanim ruszysz którąkolwiek, wyjdź z kanałów za pomocą drabiny, rozpraw się z przeciwnikami, pozbieraj fikcje i kup obrazy od malarza. Wejdź po kolorowym słupie na górę i przeskocz na półkę. Zbadaj wszystkie półki na okolicznych domkach, by odnaleźć sporo fikcji oraz klucz do bagażu . W jego pobliżu znajduje się również miejsce na obraz. Powieś obraz z oknem i wskocz do tegoż okna, by znaleźć się w interesującym miejscu. :) Znajdziesz pajęczynę i power-up zwiększający maksymalną ilość żyć. Chwilowo nie zeskakuj na dół; wróć tą samą drogą, którą tu trafiłeś, czyli oknem. Zabierz obraz. Jeżeli zbadasz dokładnie wszystkie półki, znajdziesz drabinę pożarową przy balkonie (balkon znajduje się nad kolejną kartą, którą widziałeś schodząc pierwszy raz do kanałów). Użyj korbki, by drabina zjechała na dół. Wróć do kanałów. Teraz zbadaj obydwie uliczki odchodzące od tego pomieszczenia. Jedna z nich jest bardzo krótka i znajdziesz w niej tylko jedną fikcję, druga jest trochę dłuższa. Znajdziesz w niej pajęczynę. Nieco dalej trafisz na zamkniętą bramę - otwórz ją tak jak niegdyś, przenosząc kosz na żółty przycisk za pomocą telekinezy. Trafisz do pomieszczenia z drabiną. Za jej pomocą wyjdź z kanałów. Pojawi się kilku przeciwników. Gdy ich zniszczysz, spal pirokinezą blokujące przejście rzeczy. Znajdziesz kolejny bagaż . Otworzy się również furtka. Byłeś już w tym miejscu. Zanim będziesz kontynuował swoją podróż, przejdź do końca uliczki, w której się znajdujesz. Jest tam miejsce na obrazy. Najpierw powieś obraz z oknem, by złapać fikcję, a następnie obraz z bluszczem, by skacząc po półkach i drążkach dostać się do miejsca, w którym znajdziesz sporo fikcji oraz drugi sejf (rozwal kwiatki, by znaleźć mnóstwo mental health i arrowheads). Zabierz obraz i przejdź odblokowaną uliczką obok malarza, którego odwiedzałeś już wcześniej. Dojdziesz do miejsca, w którym wywalczyłeś sobie drugą kartę. Jeżeli chcesz dodatkowej, jednej fikcji, użyj obrazu z oknem na miejscu obok portalu do sanktuarium. Pamiętaj, by zabrać obraz ze sobą. Korzystając z drabiny, balkonów i półek, przejdź drogę do miejsca, w którym znajduje się trzecia karta (kawałek za pierwszym wejściem do kanałów). Spróbuj ją złapać. Zgadnij, co się stanie...(140).

0
- Psychonauts - poradnik do gry
- Psychonauts - poradnik do gry
- Solucja
- Uwagi wstępne | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (2) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (3) | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (1) | Solucja | Psychonauts
- Sasha's Shooting Gallery | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (2) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (1) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (3) | Solucja | Psychonauts
- Lair of the Lungfish | Solucja | Psychonauts
- Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (1) | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (1) | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds, Lower Floors | Solucja | Psychonauts
- Waterloo World | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (1) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (2) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (3) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (1) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (2) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (1) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts
- Solucja
- Psychonauts - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Hiperboy Junior
Hmmm...utknąłem w pokoju z kamerami w The Milkman Conspiracy. Czy moze ktos mi wyjaśnić, dlaczego po użyciu jasnowidzenia w kamerze nie widać Raza? Tylko ciemność....
Pomocy !!! :P
Crash8462 Generał

Nie wiem, ja tam problemu nie miale, na końcu tego holu jest przepychacz, który jest ci potrzebny do zejścia w kanały, może dotrzesz tam na omacku (przeskakuj pudla tam porozwalane, pomieszczenie jest proste, nie ma odnóg).
zanonimizowany39055 Konsul
Polecam lekture tematu spod ponizszego linka.
Nie tylko Ty masz ten problem.
Hiperboy Junior
dRaXer- wynika z tego, że muszę zaktualizować sterowniki do karty graficznej (mam właśnie tego problemowego ATI Radeon 9200 SE :| ). A jak się nic nie zmieni, to pozostało albo czekać na Patch 1.03, albo przejść ten pokój po omacku...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.