The Milkman Conspiracy (2) | Solucja | Psychonauts
Aktualizacja:
Book Depository
Wyciągnij podróbkę strzelby i wejdź między innych agentów. Uważaj, snajper może Cię namierzyć. Aby uniknąć jego strzałów (1 strzał = śmierć), używaj tarczy lub niewidzialności. Przedostań się do budynku. Zanim do niego wejdziesz (w drzwiach znajduje się pajęczyna), przejdź na tyły, gdzie znajdziesz bagaż . Wewnątrz budynku wejdź po schodach. Obejrzysz krótki filmik. Pozbieraj fikcje oraz leżący na podłodze kask pilota śmigłowca. Użyj jasnowidzenia, a będziesz mógł rozejrzeć się z helikoptera. Dowiesz się, gdzie jest mleczarz (097), zaś po filmiku zadzwoni telefon. Podnieś słuchawkę (098). Pozwoli Ci ona dostać się do miejsc, w których pracują szpiedzy z telekomunikacji.
![]() | ![]() |
Wyposaż się w strzelbę i przejdź przez parking. Teraz masz dwie możliwości: albo pojechać bezpośrednio do domu mleczarza, albo najpierw odwiedzić poprzedni poziom i dotrzeć ze słuchawką do miejsc, do których wcześniej dotrzeć nie mogłeś. Dzięki temu odszukasz ostatnią porcję fikcji, power-up zwiększający maksymalną pojemność żyć, ostatni sejf i klucz do bagażu , który stoi w garażu jednego z domków. Ja wybrałem oczywiście tą drugą opcję. Po pozbieraniu wspomnianych przedmiotów wróciłem przez kanały. Tak czy inaczej, kolejnym krokiem jest wyposażenie się w słuchawkę i przejażdżka po drutach telefonicznych (zanim wejdziesz na słup, ponownie pochwyci Cię pomniejszy boss, zniszcz go tak jak niegdyś). Znajduje się na nich wiele fikcji - jeżeli chcesz zebrać je wszystkie, musisz przejechać kilka razy. Przeskakuj nad słupami, które będziesz mijał w trakcie jazdy - mogą Cię porazić prądem. Trasa kończy się przy domku mleczarza. Złap unoszące się dookoła fikcje. Do domu nie wejdziesz bez użycia niewidzialności. Uderz w drzwi, włącz niewidzialność i wejdź do środka.
The Den Mother
Czas na walkę z bossem. Tym razem jest to szalona paniusia miotająca niebezpiecznymi przedmiotami. Niezły hardkor. Aby ją pokonać, potrzebujesz w zasadzie tylko trzech umiejętności: tarczy, telekinezy i jasnowidzenia. Na początek Den Mother będzie rzucać na przemian (lub prawie na przemian) "God's Eye" i eksplodującymi pudełkami. Przed ciasteczkami broń się za pomocą tarczy, zaś pudełka chwyć za pomocą telekinezy i rzucaj nimi w Den Mother (099). Po dwóch trafieniach zgaśnie światło. W pobliżu Ciebie pojawi się jedna sztuka "God's Eye", jakimi rzuca w Ciebie Den Mother. Podnieś przedmiot i użyj jasnowidzenia - obejrzysz świat z oczu Den Mother (100). Musisz teraz robić w zasadzie to samo, co wcześniej, czyli tarcza/telekineza. Widok z oczu Den Mother stanowi drobne utrudnienie, ale nie powinno Ci to zbytnio przeszkodzić w osiągnięciu celu. Po pokonaniu bossa obejrzysz filmik i ponownie znajdziesz się w Thorney Towers.
![]() | ![]() |
0
- Psychonauts - poradnik do gry
- Psychonauts - poradnik do gry
- Solucja
- Uwagi wstępne | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (1) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (2) | Solucja | Psychonauts
- Coach Oleander's Basic Braining (3) | Solucja | Psychonauts
- Obozowisko (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (1) | Solucja | Psychonauts
- Sasha's Shooting Gallery | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (2) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (1) | Solucja | Psychonauts
- Milla's Dance Party (2) | Solucja | Psychonauts
- Brain Tumbler Experiment (3) | Solucja | Psychonauts
- Lair of the Lungfish | Solucja | Psychonauts
- Lungfishopolis | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (1) | Solucja | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (1) | Solucja | Psychonauts
- Gloria's Theater (2) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds, Lower Floors | Solucja | Psychonauts
- Waterloo World | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (1) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (2) | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (3) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (1) | Solucja | Psychonauts
- Thorney Towers (2) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (1) | Solucja | Psychonauts
- Meat Circus (2) | Solucja | Psychonauts
- Solucja
- Psychonauts - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Hiperboy Junior
Hmmm...utknąłem w pokoju z kamerami w The Milkman Conspiracy. Czy moze ktos mi wyjaśnić, dlaczego po użyciu jasnowidzenia w kamerze nie widać Raza? Tylko ciemność....
Pomocy !!! :P
Crash8462 Generał

Nie wiem, ja tam problemu nie miale, na końcu tego holu jest przepychacz, który jest ci potrzebny do zejścia w kanały, może dotrzesz tam na omacku (przeskakuj pudla tam porozwalane, pomieszczenie jest proste, nie ma odnóg).
zanonimizowany39055 Konsul
Polecam lekture tematu spod ponizszego linka.
Nie tylko Ty masz ten problem.
Hiperboy Junior
dRaXer- wynika z tego, że muszę zaktualizować sterowniki do karty graficznej (mam właśnie tego problemowego ATI Radeon 9200 SE :| ). A jak się nic nie zmieni, to pozostało albo czekać na Patch 1.03, albo przejść ten pokój po omacku...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.