Psychonauts - poradnik do gry
Porady i solucja. Poradnik do gry przygodowej Psychonauts zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z lokalizacjami wszystkich sejfów, bagaży, przedmiotów Scavenger Hunt, kart PSI, porady dotyczące rozgrywki i wiele innych interesujących rzeczy.
Aktualizacja:

Psychonauts - poradnik do gry

Ostatnią dobrą przygodówką w TPP, w jaką grałem, była "Beyond Good & Evil". Do czasu, gdy włączyłem "Psychonauts". Genialna w swej prostocie i niesamowicie wciągająca - tak można najkrócej streścić tą grę (moim zdaniem, oczywiście). Niniejszy poradnik zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z lokalizacjami wszystkich sejfów, bagaży, przedmiotów Scavenger Hunt, kart PSI i wiele innych interesujących rzeczy. Zawarłem dużo screenów, aby łatwiej było rozeznać się w tekście. Zabrakło tylko jednego: lokalizacji wszystkich fikcji (jest ich w grze około 1000 i występują w takim natężeniu, że niemal niemożliwe jest spisanie wszystkich wraz z wartościami i miejscami występowania). Mam nadzieję, że dobrze będzie się Wam z korzystało z poradnika i że będziecie się przy tej grze bawili równie dobrze, jak i ja.
Niestety, jedno z drugim nie zawsze chodzi w parze, toteż gorąco namawiam do sięgania po poradnik tylko w sytuacjach, w których naprawdę nie możecie znaleźć wyjścia.
Przepraszam, jeżeli się gdzieś pomyliłem - dołożyłem wszelkich starań, by poradnik wolny był od błędów, ale jak wiadomo, (póki co :) jestem tylko człowiekiem.
Jeżeli nadal macie jakieś wątpliwości, problemy, prośby, skargi, zażalenia - zapraszam do zadawania mi pytań. Jeżeli będę w stanie - pomogę.
Aha, jeszcze jedno - wielce wskazane jest przeczytanie uwag wstępnych, czy to przed lokalizacjami przedmiotów, czy przed samą solucją. Mogą tam być zawarte ważne informacje, które pomogą Ci zrozumieć pewne rzeczy w poradniku.


GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Milla's Dance Party (1) | Solucja | Psychonauts
- Kids' Cabins | Lokalizacje przedmiotów | Psychonauts
- Milla's Dance Party (2) | Solucja | Psychonauts
- Boathouse and Beach (1) | Lokalizacje przedmiotów | Psychonauts
- GPC and Wilderness (2) | Lokalizacje przedmiotów | Psychonauts
- GPC and Wilderness (1) | Lokalizacje przedmiotów | Psychonauts
- Thorney Towers - Grounds, Lower Floors | Solucja | Psychonauts
- Waterloo World | Solucja | Psychonauts
- Black Velvetopia (1) | Solucja | Psychonauts
- Lower Floors (Asylum) | Lokalizacje przedmiotów | Psychonauts
- Grounds (Thorney Towers) | Lokalizacje przedmiotów | Psychonauts
- Poradnik do gry - Umiejętności | Psychonauts
- Reception Area (1) | Lokalizacje przedmiotów | Psychonauts
- Reception Area (2) | Lokalizacje przedmiotów | Psychonauts
- The Milkman Conspiracy (1) | Solucja | Psychonauts
Komentarze czytelników
Hiperboy Junior
Hmmm...utknąłem w pokoju z kamerami w The Milkman Conspiracy. Czy moze ktos mi wyjaśnić, dlaczego po użyciu jasnowidzenia w kamerze nie widać Raza? Tylko ciemność....
Pomocy !!! :P
Crash8462 Generał

Nie wiem, ja tam problemu nie miale, na końcu tego holu jest przepychacz, który jest ci potrzebny do zejścia w kanały, może dotrzesz tam na omacku (przeskakuj pudla tam porozwalane, pomieszczenie jest proste, nie ma odnóg).
zanonimizowany39055 Konsul
Polecam lekture tematu spod ponizszego linka.
Nie tylko Ty masz ten problem.
Hiperboy Junior
dRaXer- wynika z tego, że muszę zaktualizować sterowniki do karty graficznej (mam właśnie tego problemowego ATI Radeon 9200 SE :| ). A jak się nic nie zmieni, to pozostało albo czekać na Patch 1.03, albo przejść ten pokój po omacku...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.