Władza i elektryfikacja (Power to the People) | Poboczne zadania - Stacja benzynowa
Aktualizacja:
Władza i elektryfikacja (Power to the People)
Sposób odblokowania: Automatycznie po ukończeniu pobocznego zadania The Mechanic.
Poziom trudności: wysoki
Nagrody za ukończenie: 10000 punktów doświadczenia, 500 punktów zaufania, przywrócenie dostaw prądu w bezpiecznych strefach, odblokowanie nowej bezpiecznej strefy (zapora).
Uwaga - Postaraj się w miarę możliwości jak najwcześniej zająć się tym zadaniem. Jego ukończenie jest bowiem wymagane do przywrócenia dostaw prądu do niektórych spośród bezpiecznych stref z mapy świata. Dopiero wtedy staną się one dostępne (nawet jeśli już wcześniej je zabezpieczyłeś).

Zacznij od odbycia rozmowy na Stacji benzynowej z Bilalem, w wyniku której otrzymasz bezpiecznik (Fuse). Twoje pierwsze zadanie to pozyskanie izolatora i w tym celu musisz wyruszyć w stronę słupa energetycznego zlokalizowanego na zachód od stacji. Po dotarciu na miejsce musisz wspiąć się na szczyt słupa i możesz ułatwić sobie tę czynność rozpoczynając wspinaczkę od wykonania skoku ze zniszczonego fragmentu autostrady. W trakcie właściwej wspinaczki uważaj oczywiście żeby się nie pomylić i nie spaść, bo będzie to oznaczało śmierć Crane'a.

Po tym jak wdrapiesz się na samą górę przejdź na jeden z końcowych fragmentów słupa i wejdź w interakcję z izolatorem - przykładowy tego typu obiekt pokazany został na powyższym obrazku. Wciskaj rytmicznie klawisz/przycisk interakcji żeby odczepić izolator (Insulator). Przedmiot ten spadnie na ziemię. Zacznij powoli schodzić ze słupa lub zlokalizuj worki, na których można bezpiecznie wylądować. Odszukaj izolator i zabierz go.

Musisz teraz wyruszyć w stronę Tamy zlokalizowanej w południowo-zachodnim narożniku mapy. Jako że do pokonania jest spory dystans warto pomóc sobie autem buggy. Po wkroczeniu na teren elektrowni dotrzyj do wskazanego przez grę miejsca gdzie przebywa Ali. Jest on chroniony przez jednego z akolitów, tak więc możesz na spokojnie z nim porozmawiać. Ali poprosi głównego bohatera o dotarcie do głównego przełącznika znajdującego się wewnątrz zapory. Udaj się w rezultacie na zachód i skorzystaj z wąskiego przejścia.

Niedługo po tym jak rozpoczniesz eksplorację wnętrza zapory gra wyświetli cut-scenkę informującą o pojawieniu się w okolicy mutanta. Nie musisz staczać bezpośredniej walki z tym potworem, choć byłoby to możliwe (dobrze skorzystać z najlepszych broni oraz z materiałów wybuchowych). O wiele lepiej jest skupić się wyłącznie na dotarciu do pokazanej na dołączonym obrazku skrzynki z bezpiecznikami. Zanim tego dokonasz postaraj się odciągnąć mutanta w inne miejsce. Pośpiech się też z wykonaniem całej akcji, bo potwór może wykonać szarżę lub rzucić w Crane'a kawałkiem betonu.

Możesz już wskoczyć do dużej dziury znajdującej się w pomieszczeniu z ogromnym mutantem. Uważaj, bo na dole przebywają nowe zombiaki i największe zagrożenie stanowią ropuchy oraz biegający zarażeni (pomagaj sobie dobrą bronią palną i dbaj o stan zdrowia Crane'a). Po zabezpieczeniu okolicy przedostań się na górne balkoniki i dotrzyj do nowego pomieszczenia, w którym znajduje się główny przełącznik.

Musisz teraz ponownie spotkać się z Alim. Powróć do poprzedniej sali i rozpocznij dość liniowy przemarsz kanałami - docelowo musisz dotrzeć do zamkniętej kraty i odblokować sobie dalsze przejście poprzez przekręcenie białego zaworu. Zwolnij blokadę i wyrusz tunelem, który zaprowadzi Cię na powierzchnię.

Udaj się do wskazanego przez grę pomarańczowego budynku i pozbądź się wszystkich zgromadzonych przed nim zombiaków. Po oczyszczeniu okolicy zapukaj do drzwi i porozmawiaj z Alim. Musisz na sam koniec tego zadania ochraniać Aliego gdy ten będzie finalizował prace nad przywróceniem dostaw prądu. Nie jest to łatwe zadanie, bo regularnie w okolicy będą pojawiali się biegający zarażeni. Korzystaj z broni palnej lub z pozwalającej na wyprowadzanie szybkich ataków broni białej (np. z ulepszonej maczety) żeby pozbywać się kolejnych potworów. Lecz bohatera pomiędzy kolejnymi atakami i nie oddalaj się od sojusznika. Po tym jak Ali zakończy prace quest zostanie zaliczony.
0
- Dying Light: The Following - poradnik do gry
- Dying Light: The Following - poradnik do gry
- Poboczne zadania - Stacja benzynowa
- Mechanik (The Mechanic) | Poboczne zadania - Stacja benzynowa
- To się wyklepie (Buggy Grail) | Poboczne zadania - Stacja benzynowa
- Palenie gumy (Burning Rubber) | Poboczne zadania - Stacja benzynowa
- Jad (Venom) | Poboczne zadania - Stacja benzynowa | Dying Light The Following
- Władza i elektryfikacja (Power to the People) | Poboczne zadania - Stacja benzynowa
- Żniwa (Harvest) [boss Beelzebufo] | Poboczne zadania - Stacja benzynowa
- Już tam nie chodzimy (We Don't Go There Anymore) | Poboczne zadania - Stacja benzynowa
- Jądro ciemności (Heart of Darkness) | Poboczne zadania - Stacja benzynowa
- Jaskinia jak jaskinia (Well That's a Cave) | Poboczne zadania - Stacja benzynowa
- Poboczne zadania - Stacja benzynowa
- Dying Light: The Following - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Yanq Legionista
poradnik mial byc skonczony 19 lutego a przesuneliscie na 29... no i wlasnie przetlumaczcie wszystkie plany , farby itp na polski przeciez gra jest po polsku!
JÓZEK2 Generał
Po polsku ? zapomnij. Jak by to brzmiało: "Obcy w obcym miejscu" bądź "kraju" ?? Nijak. A jak napisane "Stranger in a strange Land" to dopiero jest Europa, w mordę jeża !! To już norma. Jeden z "jutuberów" w tej grze używa słowa "przeskipuję wam..." czyli przewinie akcję żeby nas nie zanudzać wędrówką gdzieś tam. Światowiec karwasz twarz.
Yanq Legionista
flag naliczylem chyba 47 a jest 50 w grze prosze dodac 3 brakujace , dodajcie stroje i ich lokalizacje z dodatku
gaywer11 Junior
potrzebuje pomocy jak mam przejść na dodatek The Following jak on na początku gry jest nie aktywny i nie mogę go włączyć. jak by co to dodam że dying light przeszedłem całe i nie wiem jak przejść do dodatku
Yanq Legionista
brakuje 2 flag na mapie , 15 trofeow wyscigowych , paru dokumentow , lokalizacji nowych strojow, plan na bron kosmitow powiazany z easter egg , plan korek maczeta v 2.0
Zippo83 Centurion
W grze napotkałem na dwie dziwne rzeczy, z czego jedna to był zapewne chwilowy bug, a druga była zamierzona przez twórców, choć też dziwna (a może ktoś też tak miał?).
Pierwsza rzecz to "walka" z Beelzebufo, która u mnie trwała...około 5 sekund (!?). Zaczaiłem się na stwora na dachu i cisnąłem w niego JEDNYM koktajlem Mołotova, po którym to pasek życia bossa spadł do zera w ciągu paru sekund (!). Nie wiem co to niby miało być, ale ubaw miałem przedni :P
Druga rzecz to misja "Już tam nie chodzimy", która może być wykonywana nawet wtedy kiedy misja NIE JEST AKTYWNA w dzienniku (!). Robiłem właśnie inną misję i akurat szwędałem się chwilowo po tym małym miasteczku, w którym były te 4 wyjce ze wspomnianej misji. Ich darcie ryja mnie irytowało, więc odnalazłem 3 z nich i je zlikwidowałem. Pojechałem robić tamtą inną misję, a jak już zacząłem robić "Już tam nie chodzimy" to nie mogłem znaleźć pierwszych 3 wyjców. Okazało się, że jak je wtedy zlikwidowałem to już się nie zrespawnowały, bo gra zwyczajnie te ich likwidacje zaliczyła mi do misji (!). Był tylko ten ostatni, czwarty wyjec i po jego uciszeniu misja została zaliczona. No nie powiem, dziwne to było...
Swoją drogą zauważyliście, że nazwa tej misji z wyjcami nawiązuje do misji z Half Life 2 pod tytułem "Nie chodzimy już do Ravenholm"? ;)
adam0080 Chorąży
Ale nie mówcie co mnie zaskoczy tylko czy zaskoczy pls
minik1818 Junior
Jest ktoś w stanie mi pomóc ponieważ zauważyłem iż na powyższej mapie brakuje lokalizacji 2 flag i nie wiem gdzie one się znajdują więc jeśli ktoś zna ich lokalizacje to proszę o szybką pomoc.
Ijnnn Junior
Jak mogę się spytać czy ktoś wie jak zdobyć legendarną?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
