Światełko na końcu tunelu (At the End of the Tunnel) | Główne zadania

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Światełko na końcu tunelu (At the End of the Tunnel)

Sposób odblokowania: Wysłuchanie rozmowy przez radio z akolitą (Acolyte) po ukończeniu głównego zadania The Fate of the Fool.

Poziom trudności: wysoki

Nagrody za ukończenie: 15000 punktów doświadczenia, 500 punktów zaufania.

Uwaga - Zanim rozpoczniesz to zadanie postaraj się wykonać kopię bezpieczeństwa swoich aktualnych sejwów (postępów w grze). Gra pozwoli ci na kontynuowanie zabawy już po odblokowaniu jednego z dwóch głównych zakończeń, ale jeśli planujesz obejrzeć oba zakończenia to po wyświetleniu któregoś z nich będziesz musiał wyjść z gry, wgrać starego sejwa i ponownie przejść całą końcówkę (do momentu podjęcia decyzji odnośnie wyboru zakończenia).

Quest ten odblokowany zostanie dzięki rozmowie przez radio z akolitą (Acolyte), w trakcie której poproszony zostaniesz o odnalezienie porwanego brata Orcana - Światełko na końcu tunelu (At the End of the Tunnel) | Główne zadania - Dying Light: The Following - poradnik do gry

Quest ten odblokowany zostanie dzięki rozmowie przez radio z akolitą (Acolyte), w trakcie której poproszony zostaniesz o odnalezienie porwanego brata Orcana. Musisz wyruszyć do Spichlerza (Granary) zlokalizowanego w południowej części mapy. Po dotarciu na miejsce zainteresuj się centralną częścią tej lokacji, w której są zbiorniki i wysoko położone górne balkoniki. Miejsce to jest okupowane przez bandytów i możesz ich od razu ostrzelać lub zaczekać aż się do nich bardziej zbliżysz. Przedostanie się na balkoniki może być nieco kłopotoliwe - możesz tego dokonać w pokazanym na obrazku miejscu.

Skorzystaj z interaktywnych krawędzi żeby dotrzeć do drugiej klatki schodowej - Światełko na końcu tunelu (At the End of the Tunnel) | Główne zadania - Dying Light: The Following - poradnik do gry
Skorzystaj z interaktywnych krawędzi żeby dotrzeć do drugiej klatki schodowej

Musisz teraz rozpocząć podróż ku balkonikom zlokalizowanym na najwyższym poziomie konstrukcji. Na każdym poziomie napotkasz co najmniej kilku uzbrojonych bandytów. Jeśli nie zostałeś przez nich wykryty to polegaj na kuszy i na cichych egzekucjach. W przeciwnym wypadku używaj karabinu w połączeniu z ukrywaniem się za zasłonami i uciekaniem z miejsc, w których będą lądowały rzucane przez wrogów granaty. Z pierwszej klatki schodowej możesz skorzystać bez żadnych problemów, ale już w przypadku drugiej należy chwycić się kilku czerwonych krawędzi żeby ominąć zabarykadowany fragment.

Miejsce przetrzymywania Orcana - Światełko na końcu tunelu (At the End of the Tunnel) | Główne zadania - Dying Light: The Following - poradnik do gry
Miejsce przetrzymywania Orcana

Nie śpiesz się z eksploracją najwyższych balkoników, albowiem spotkasz w tej okolicy przeciwników w nieco cięższych zbrojach, których należy eliminować celnymi trafieniami w głowę. Postaraj się ponadto jak najszybciej pozbyć się snajpera okupującego pobliską bardzo wysoką wieżę. Na koniec zostaw sobie zbadanie małych pomieszczeń na szczycie spichlerza. Z kilku z nich wyskoczą wrogowie po tym jak się do nich zbliżysz. W jednym z tych kontenerów (a konkretnie w najbardziej wysuniętym na północ) odnajdziesz brata Orcana (Brother Ercan), z którym musisz porozmawiać.

Droga prowadząca do latarni morskiej - Światełko na końcu tunelu (At the End of the Tunnel) | Główne zadania - Dying Light: The Following - poradnik do gry
Droga prowadząca do latarni morskiej

Musisz teraz opuścić śpichlerz, tak więc przejdź się po górnych balkonikach i zlokalizuj miejsce, w którym po wykonaniu skoku można bezpiecznie wylądować na niebieskich workach. Nowy cel podróży to Latarnia morska (Lighthouse) znajdująca się na wschodnim krańcu mapy. Do latarni prowadzi zakręcana asfaltowa droga i najlepiej jest w rezultacie skorzystać z pojazdu buggy. Po dotarciu na miejsce upewnij się, że samochód nie wymaga napraw i że ma pełny zbiornik paliwa, bo w niedalekiej przyszłości będziesz musiał go użyć żeby szybko dotrzeć w inne miejsce mapy.

Nie przejmuj się tym, że dolne drzwi latarni morskiej są zamknięte, bo możesz zacząć się po niej wspinać - Światełko na końcu tunelu (At the End of the Tunnel) | Główne zadania - Dying Light: The Following - poradnik do gry

Nie przejmuj się tym, że dolne drzwi latarni morskiej są zamknięte, bo możesz zacząć się po niej wspinać. Na przemian chwytaj się kolejnych krawędzi i doskakuj do okiennic. Zignoruj pierwsze otwarte okno i nadal kieruj się ku górze. Zainteresuj się dopiero pokazanym na obrazku drugim otwartym oknem, przez które musisz wejść do środka. Wyjdź po schodach na górę i otwórz czerwone drzwi.

Uwaga - Gra zapyta się czy chcesz rozpocząć finał kampanii. Musisz go zaliczyć w pojedynkę i w jego końcowej części postawiony zostaniesz przed wyborem zakończenia. W trakcie rozgrywania finału nie będziesz mógł zajmować się dodatkowymi aktywnościami (poboczne questy, wyzwania, sekrety itp.), ale gra pozwoli ci powrócić do tych spraw już po tym jak uporasz się z głównym wątkiem fabularnym.

Obejrzyj cut-scenkę ze spotkania z Kaanem - Światełko na końcu tunelu (At the End of the Tunnel) | Główne zadania - Dying Light: The Following - poradnik do gry

Obejrzyj cut-scenkę ze spotkania z Kaanem. Po jej zakończeniu rozpocznie się bitwa z bandytami przebywającymi w pobliżu latarni morskiej. Postaraj się oddalić od latarni (warto dotrzeć do pobliskiej stróżówki), bo unoszący się wokół niej pył ogranicza widoczność. Do eliminowania kolejnych bandytów używaj karabinu lub innej dobrej broni palnej. Po wygranej bitwie zbadaj oznaczony przez grę obszar - musisz zlokalizować pokazane na powyższym obrazku małe pudełko i zabrać z niego trzy fiolki (Vial). Z Crane'em wkrótce skontaktuje się akolita (Acolyte) i poprosi o wsparcie. Do rozegrania pozostał ci już tylko ostatni główny quest - The Following.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2016-02-20
00:05

Yanq Legionista

poradnik mial byc skonczony 19 lutego a przesuneliscie na 29... no i wlasnie przetlumaczcie wszystkie plany , farby itp na polski przeciez gra jest po polsku!

Komentarz: Yanq
2016-02-20
11:35

JÓZEK2 Generał

😁

Po polsku ? zapomnij. Jak by to brzmiało: "Obcy w obcym miejscu" bądź "kraju" ?? Nijak. A jak napisane "Stranger in a strange Land" to dopiero jest Europa, w mordę jeża !! To już norma. Jeden z "jutuberów" w tej grze używa słowa "przeskipuję wam..." czyli przewinie akcję żeby nas nie zanudzać wędrówką gdzieś tam. Światowiec karwasz twarz.

Komentarz: JÓZEK2
2016-02-25
15:43

Yanq Legionista

flag naliczylem chyba 47 a jest 50 w grze prosze dodac 3 brakujace , dodajcie stroje i ich lokalizacje z dodatku

Komentarz: Yanq
2016-02-25
16:57

gaywer11 Junior

potrzebuje pomocy jak mam przejść na dodatek The Following jak on na początku gry jest nie aktywny i nie mogę go włączyć. jak by co to dodam że dying light przeszedłem całe i nie wiem jak przejść do dodatku

Komentarz: gaywer11
2016-02-29
18:11

Yanq Legionista

gdzie zakonczenie poradnika jest 29 luty ?

Komentarz: Yanq
2016-03-01
23:53

Yanq Legionista

brakuje 2 flag na mapie , 15 trofeow wyscigowych , paru dokumentow , lokalizacji nowych strojow, plan na bron kosmitow powiazany z easter egg , plan korek maczeta v 2.0

Komentarz: Yanq
2016-03-10
22:25

Zippo83 Centurion

Zippo83
😁

W grze napotkałem na dwie dziwne rzeczy, z czego jedna to był zapewne chwilowy bug, a druga była zamierzona przez twórców, choć też dziwna (a może ktoś też tak miał?).

Pierwsza rzecz to "walka" z Beelzebufo, która u mnie trwała...około 5 sekund (!?). Zaczaiłem się na stwora na dachu i cisnąłem w niego JEDNYM koktajlem Mołotova, po którym to pasek życia bossa spadł do zera w ciągu paru sekund (!). Nie wiem co to niby miało być, ale ubaw miałem przedni :P

Druga rzecz to misja "Już tam nie chodzimy", która może być wykonywana nawet wtedy kiedy misja NIE JEST AKTYWNA w dzienniku (!). Robiłem właśnie inną misję i akurat szwędałem się chwilowo po tym małym miasteczku, w którym były te 4 wyjce ze wspomnianej misji. Ich darcie ryja mnie irytowało, więc odnalazłem 3 z nich i je zlikwidowałem. Pojechałem robić tamtą inną misję, a jak już zacząłem robić "Już tam nie chodzimy" to nie mogłem znaleźć pierwszych 3 wyjców. Okazało się, że jak je wtedy zlikwidowałem to już się nie zrespawnowały, bo gra zwyczajnie te ich likwidacje zaliczyła mi do misji (!). Był tylko ten ostatni, czwarty wyjec i po jego uciszeniu misja została zaliczona. No nie powiem, dziwne to było...
Swoją drogą zauważyliście, że nazwa tej misji z wyjcami nawiązuje do misji z Half Life 2 pod tytułem "Nie chodzimy już do Ravenholm"? ;)

Komentarz: Zippo83
2016-04-10
23:49

adam0080 Chorąży


Ale nie mówcie co mnie zaskoczy tylko czy zaskoczy pls

Komentarz: adam0080
2019-11-15
04:43

minik1818 Junior

Jest ktoś w stanie mi pomóc ponieważ zauważyłem iż na powyższej mapie brakuje lokalizacji 2 flag i nie wiem gdzie one się znajdują więc jeśli ktoś zna ich lokalizacje to proszę o szybką pomoc.

Komentarz: minik1818
2020-05-28
18:25

Ijnnn Junior

Jak mogę się spytać czy ktoś wie jak zdobyć legendarną?

Komentarz: Ijnnn

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl