Ukryte zakończenie | Zakończenia gry | Dying Light The Following
Aktualizacja:
Ukryte zakończenie
W dodatku The Following znajduje się ukryte zakończenie, które aktywuje się zupełnie niezależnie od dwóch głównych zakończeń opisanych na poprzednich stronach tego rozdziału. Odblokowaniem tego zakończenia możesz najwcześniej zająć się po wejściu w posiadanie wojskowej karty dostępu (Military Keycard). Crane otrzymuje ją mianowicie od Jasira po tym jak awansuje dostatecznie w głównym queście zatytułowanym The Gathering.
Uwaga - Podobnie jak w przypadku dwóch głównych zakończeń gra po odblokowaniu i obejrzeniu ukrytego zakończenia pozwoli ci na kontynuowanie rozgrywki. Nie stracisz więc szansy na wykonanie opcjonalnych zadań czy na odnalezienie sekretnych przedmiotów.


W celu dotarcia do ukrytego zakończenia musisz najpierw wejść w posiadanie kilku przedmiotów questowych i możesz po nie wybierać się w dowolnej kolejności. Pierwszy przedmiot do zdobycia to kody do uzbrojenia głowicy nuklearnej. Na poszukiwania kodów musisz wyruszyć w stronę wysepki pokazanej na powyższych obrazkach - jest ona na wschodnim krańcu mapy niedaleko miasteczka.

Po dopłynięciu do wspomnianej wysepki zignoruj okoliczne skrzynie i zanurkuj w tej okolicy. Musisz odnaleźć zatopioną skrzynię, wokół której dryfuje nieboszczyk. Otwórz tą skrzynię i zabierz z niej kody nuklearne (Nuclear Codes) (z wyglądu przypominają one plany).

Kolejny obiekt do dołączenia do kolekcji to wojskowy klucz dostępu. Tym razem skieruj się w stronę pokazanego na powyższym obrazku magazynu, który zlokalizowany jest obok spichlerza w południowej części mapy.

Poszukiwany magazyn rozpoznasz po tym, że przebywa w nim jeden z wybryków natury (Freak of Nature), a mianowicie Behemoth. Nie musisz na szczęście pokonywać tej bestii na potrzeby opisywanego zakończenia. Zamiast tego postaraj się jedynie zlikwidować pozostałe zombiaki z magazynu. Najlepiej jest skorzystać z kuszy lub z łuku, dzięki czemu będziesz mógł po cichu się ich pozbyć bez konieczności wkraczania do magazynu.

Po tym jak wejdziesz do magazynu postaraj się sprowokować bossa do jakiegoś nieudanego ataku, dzięki czemu na kilka sekund będziesz miał go z głowy. Szybko zlokalizuj i otwórz pokazaną na powyższym obrazku dużą pomarańczową skrzynię. Ukryto w niej wojskowy klucz dostępu (Military transport key). Tuż po tym jak go zabierzesz ucieknij z magazynu.


Następny obiekt do pozyskania to wojskowa karta aktywacyjna. Na poszukiwania jej wyrusz w stronę zapory zlokalizowanej w południowo-zachodniej części mapy. Musisz zanurkować w miejscu pokazanym na obrazku 1. Odszukaj na dnie zwłoki pokazane na obrazku 2. Obróć je i zabierz wojskową kartę aktywacyjną (Military activation card).

Ostatnia lokacja, do której musisz zawitać, to pokazany na powyższym obrazku zniszczony fragment autostrady. Jest to centralna część mapy (w pobliżu znajduje się bezpieczna strefa na autostradzie). Po dotarciu na miejsce odszukaj zamkniętą naczepę ciężarówki i użyj jednej ze zdobytych kart dostępu żeby zagwarantować sobie możliwość wejścia do środka.

Wewnątrz naczepy znajduje się głowica nuklearna i plan polega na uzbrojeniu jej celem doprowadzenia do jej detonacji (identyczne założenia jak w przypadku pierwszego głównego zakończenia). W celu wykonania tej operacji musisz wykonać następujące czynności:
- włożyć kartę dostępu do czytnika zlokalizowanego pod terminalem komputerowym
- wejść w interakcję z terminalem komputerowym
- uaktywnić głowicę nuklearną (klawisz/przycisk interakcji) - Crane wprowadzi kody detonacji i rozpocznie się odliczanie
0
Komentarze czytelników
Yanq Legionista
brakuje 2 flag na mapie , 15 trofeow wyscigowych , paru dokumentow , lokalizacji nowych strojow, plan na bron kosmitow powiazany z easter egg , plan korek maczeta v 2.0
Zippo83 Centurion
W grze napotkałem na dwie dziwne rzeczy, z czego jedna to był zapewne chwilowy bug, a druga była zamierzona przez twórców, choć też dziwna (a może ktoś też tak miał?).
Pierwsza rzecz to "walka" z Beelzebufo, która u mnie trwała...około 5 sekund (!?). Zaczaiłem się na stwora na dachu i cisnąłem w niego JEDNYM koktajlem Mołotova, po którym to pasek życia bossa spadł do zera w ciągu paru sekund (!). Nie wiem co to niby miało być, ale ubaw miałem przedni :P
Druga rzecz to misja "Już tam nie chodzimy", która może być wykonywana nawet wtedy kiedy misja NIE JEST AKTYWNA w dzienniku (!). Robiłem właśnie inną misję i akurat szwędałem się chwilowo po tym małym miasteczku, w którym były te 4 wyjce ze wspomnianej misji. Ich darcie ryja mnie irytowało, więc odnalazłem 3 z nich i je zlikwidowałem. Pojechałem robić tamtą inną misję, a jak już zacząłem robić "Już tam nie chodzimy" to nie mogłem znaleźć pierwszych 3 wyjców. Okazało się, że jak je wtedy zlikwidowałem to już się nie zrespawnowały, bo gra zwyczajnie te ich likwidacje zaliczyła mi do misji (!). Był tylko ten ostatni, czwarty wyjec i po jego uciszeniu misja została zaliczona. No nie powiem, dziwne to było...
Swoją drogą zauważyliście, że nazwa tej misji z wyjcami nawiązuje do misji z Half Life 2 pod tytułem "Nie chodzimy już do Ravenholm"? ;)
adam0080 Chorąży
Ale nie mówcie co mnie zaskoczy tylko czy zaskoczy pls
minik1818 Junior
Jest ktoś w stanie mi pomóc ponieważ zauważyłem iż na powyższej mapie brakuje lokalizacji 2 flag i nie wiem gdzie one się znajdują więc jeśli ktoś zna ich lokalizacje to proszę o szybką pomoc.
Ijnnn Junior
Jak mogę się spytać czy ktoś wie jak zdobyć legendarną?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
