Dying Light The Following: Ukryte zakończenie
Aktualizacja:
Ukryte zakończenie
W dodatku The Following znajduje się ukryte zakończenie, które aktywuje się zupełnie niezależnie od dwóch głównych zakończeń opisanych na poprzednich stronach tego rozdziału. Odblokowaniem tego zakończenia możesz najwcześniej zająć się po wejściu w posiadanie wojskowej karty dostępu (Military Keycard). Crane otrzymuje ją mianowicie od Jasira po tym jak awansuje dostatecznie w głównym queście zatytułowanym The Gathering.
Uwaga - Podobnie jak w przypadku dwóch głównych zakończeń gra po odblokowaniu i obejrzeniu ukrytego zakończenia pozwoli ci na kontynuowanie rozgrywki. Nie stracisz więc szansy na wykonanie opcjonalnych zadań czy na odnalezienie sekretnych przedmiotów.


W celu dotarcia do ukrytego zakończenia musisz najpierw wejść w posiadanie kilku przedmiotów questowych i możesz po nie wybierać się w dowolnej kolejności. Pierwszy przedmiot do zdobycia to kody do uzbrojenia głowicy nuklearnej. Na poszukiwania kodów musisz wyruszyć w stronę wysepki pokazanej na powyższych obrazkach - jest ona na wschodnim krańcu mapy niedaleko miasteczka.

Po dopłynięciu do wspomnianej wysepki zignoruj okoliczne skrzynie i zanurkuj w tej okolicy. Musisz odnaleźć zatopioną skrzynię, wokół której dryfuje nieboszczyk. Otwórz tą skrzynię i zabierz z niej kody nuklearne (Nuclear Codes) (z wyglądu przypominają one plany).

Kolejny obiekt do dołączenia do kolekcji to wojskowy klucz dostępu. Tym razem skieruj się w stronę pokazanego na powyższym obrazku magazynu, który zlokalizowany jest obok spichlerza w południowej części mapy.

Poszukiwany magazyn rozpoznasz po tym, że przebywa w nim jeden z wybryków natury (Freak of Nature), a mianowicie Behemoth. Nie musisz na szczęście pokonywać tej bestii na potrzeby opisywanego zakończenia. Zamiast tego postaraj się jedynie zlikwidować pozostałe zombiaki z magazynu. Najlepiej jest skorzystać z kuszy lub z łuku, dzięki czemu będziesz mógł po cichu się ich pozbyć bez konieczności wkraczania do magazynu.

Po tym jak wejdziesz do magazynu postaraj się sprowokować bossa do jakiegoś nieudanego ataku, dzięki czemu na kilka sekund będziesz miał go z głowy. Szybko zlokalizuj i otwórz pokazaną na powyższym obrazku dużą pomarańczową skrzynię. Ukryto w niej wojskowy klucz dostępu (Military transport key). Tuż po tym jak go zabierzesz ucieknij z magazynu.


Następny obiekt do pozyskania to wojskowa karta aktywacyjna. Na poszukiwania jej wyrusz w stronę zapory zlokalizowanej w południowo-zachodniej części mapy. Musisz zanurkować w miejscu pokazanym na obrazku 1. Odszukaj na dnie zwłoki pokazane na obrazku 2. Obróć je i zabierz wojskową kartę aktywacyjną (Military activation card).

Ostatnia lokacja, do której musisz zawitać, to pokazany na powyższym obrazku zniszczony fragment autostrady. Jest to centralna część mapy (w pobliżu znajduje się bezpieczna strefa na autostradzie). Po dotarciu na miejsce odszukaj zamkniętą naczepę ciężarówki i użyj jednej ze zdobytych kart dostępu żeby zagwarantować sobie możliwość wejścia do środka.

Wewnątrz naczepy znajduje się głowica nuklearna i plan polega na uzbrojeniu jej celem doprowadzenia do jej detonacji (identyczne założenia jak w przypadku pierwszego głównego zakończenia). W celu wykonania tej operacji musisz wykonać następujące czynności:
- włożyć kartę dostępu do czytnika zlokalizowanego pod terminalem komputerowym
- wejść w interakcję z terminalem komputerowym
- uaktywnić głowicę nuklearną (klawisz/przycisk interakcji) - Crane wprowadzi kody detonacji i rozpocznie się odliczanie
Komentarze czytelników
Jak mogę się spytać czy ktoś wie jak zdobyć legendarną?
Musisz mieć dowolne drzewo rozwinięte na maksa (tj 24 poziom).
Jest ktoś w stanie mi pomóc ponieważ zauważyłem iż na powyższej mapie brakuje lokalizacji 2 flag i nie wiem gdzie one się znajdują więc jeśli ktoś zna ich lokalizacje to proszę o szybką pomoc.
Ale nie mówcie co mnie zaskoczy tylko czy zaskoczy pls
W grze napotkałem na dwie dziwne rzeczy, z czego jedna to był zapewne chwilowy bug, a druga była zamierzona przez twórców, choć też dziwna (a może ktoś też tak miał?).
Pierwsza rzecz to "walka" z Beelzebufo, która u mnie trwała...około 5 sekund (!?). Zaczaiłem się na stwora na dachu i cisnąłem w niego JEDNYM koktajlem Mołotova, po którym to pasek życia bossa spadł do zera w ciągu paru sekund (!). Nie wiem co to niby miało być, ale ubaw miałem przedni :P
Druga rzecz to misja "Już tam nie chodzimy", która może być wykonywana nawet wtedy kiedy misja NIE JEST AKTYWNA w dzienniku (!). Robiłem właśnie inną misję i akurat szwędałem się chwilowo po tym małym miasteczku, w którym były te 4 wyjce ze wspomnianej misji. Ich darcie ryja mnie irytowało, więc odnalazłem 3 z nich i je zlikwidowałem. Pojechałem robić tamtą inną misję, a jak już zacząłem robić "Już tam nie chodzimy" to nie mogłem znaleźć pierwszych 3 wyjców. Okazało się, że jak je wtedy zlikwidowałem to już się nie zrespawnowały, bo gra zwyczajnie te ich likwidacje zaliczyła mi do misji (!). Był tylko ten ostatni, czwarty wyjec i po jego uciszeniu misja została zaliczona. No nie powiem, dziwne to było...
Swoją drogą zauważyliście, że nazwa tej misji z wyjcami nawiązuje do misji z Half Life 2 pod tytułem "Nie chodzimy już do Ravenholm"? ;)
brakuje 2 flag na mapie , 15 trofeow wyscigowych , paru dokumentow , lokalizacji nowych strojow, plan na bron kosmitow powiazany z easter egg , plan korek maczeta v 2.0
W chwili obecnej poradnik na WWW jest kompletny. W godzinach porannych dnia jutrzejszego podmienimy nazwy zadań na ich polskie odpowiedniki, jak również przyjrzymy się jeszcze mapom. Ebooki dostępne będą jutro.
potrzebuje pomocy jak mam przejść na dodatek The Following jak on na początku gry jest nie aktywny i nie mogę go włączyć. jak by co to dodam że dying light przeszedłem całe i nie wiem jak przejść do dodatku
musisz kupic dodatek lub season pass do podstawowej wersji
Yanq czyli rozumiem ze majac podstawowa wersje gry i chcac zagrac w The Fallowing trzeba miec polaczenie z netem, w moim przypadku na PS4, i wykupic ten dodatek czy jak
flag naliczylem chyba 47 a jest 50 w grze prosze dodac 3 brakujace , dodajcie stroje i ich lokalizacje z dodatku
Po polsku ? zapomnij. Jak by to brzmiało: "Obcy w obcym miejscu" bądź "kraju" ?? Nijak. A jak napisane "Stranger in a strange Land" to dopiero jest Europa, w mordę jeża !! To już norma. Jeden z "jutuberów" w tej grze używa słowa "przeskipuję wam..." czyli przewinie akcję żeby nas nie zanudzać wędrówką gdzieś tam. Światowiec karwasz twarz.
poradnik mial byc skonczony 19 lutego a przesuneliscie na 29... no i wlasnie przetlumaczcie wszystkie plany , farby itp na polski przeciez gra jest po polsku!
Wlasnie skonczylem The Following. Niespodziewane zakonczenie...
Znów poradnik wg angielskiej wersji, idzie się tutaj kompletnie pogubić. Jak polska wersja wychodzi równo, ze światową premierą to róbcie poradnik pod polską wersję, no ale jak nawet wiedżmin 3 miał poradnik pod angielską wersję, może zacznijcie nawet teksty już pisać po angielsku, a gry-online zamieńcie na games-online.
Czy po rozpoczęciu gry w dodatku będzie można, przenosić się do lokacji z podstawki DL ? Tak jak to było między Haram a Starym Miastem ?
Tak w każdej chwili możesz podróżować,z podstawki do dlc.
Przetłumaczcie te zadania na polski. Nie macie polskiej wersji?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
