Vanitas | Główne zadania | Dying Light The Following

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Vanitas

Sposób odblokowania: Wysłuchanie rozmowy przez radio z kultystą (Faceless) po ukończeniu głównego zadania Anomalies.

Poziom trudności: średni

Nagrody za ukończenie: 5000 punktów doświadczenia, 150 punktów zaufania.

Dom Atilli jest na wzgórzu niedaleko dużego klifu - Vanitas | Główne zadania | Dying Light The Following - Dying Light: The Following - poradnik do gry
Dom Atilli jest na wzgórzu niedaleko dużego klifu

Zadanie to uaktywni się niedługo po ukończeniu głównego questu Anomalies. Jakiś czas po opuszczeniu jaskini z Crane'em skontaktuje się kultysta (Faceless), który poprosi głównego bohatera o zbadanie lokalnej posiadłości w poszukiwaniu etnografa o imieniu Atilla. Posiadłość zlokalizowana jest w południowo-wschodniej części mapy i w drodze do niej napotkasz kilka potworów, którymi nie musisz już teraz się zajmować. Wdrap się na wysoki mur i dotrzyj do terenów otaczających oznaczony na mapie budynek.

Wszystkie wejścia do posiadłości są zamknięte, ale możesz rozwiązać ten problem poprzez udanie się na jej tyły - Vanitas | Główne zadania | Dying Light The Following - Dying Light: The Following - poradnik do gry

Wszystkie wejścia do posiadłości są zamknięte, ale możesz rozwiązać ten problem poprzez udanie się na jej tyły. Dotrzyj do krawędzi klifu, popatrz na dół i zlokalizuj widoczną na powyższym obrazku drewnianą półkę. Postaraj się na niej wylądować. Nie przejmuj się tym, że Crane może przebić się przez deski i spaść nieco niżej, bo w takiej sytuacji wystarczyć odbyć dodatkową wspinaczkę po skałach i docelowo powrócić na ten sam balkonik, na którym bohater miał "domyślnie" się znaleźć.

Musisz przesunąć szafę w piwnicy - Vanitas | Główne zadania | Dying Light The Following - Dying Light: The Following - poradnik do gry
Musisz przesunąć szafę w piwnicy

Zauważ, że dokładnie pod posiadłością znajduje się niewielka jaskinia - wejdź do środka i zlokalizuj drabinę, z pomocą której przedostaniesz się do piwnicy budynku. Użyj wytrychów żeby sforsować zamek w tutejszych drzwiach. W kolejnym pomieszczeniu wskocz na skrzynie i przesuń szafę uniemożliwiającą przejście dalej. Możesz teraz zająć się eksploracją posiadłości (są w niej różnorakie sekrety) lub od razu dotrzeć do pomieszczenia na najwyższym piętrze gdzie przebywa Atilla. Porozmawiaj ze staruszkiem żeby otrzymać dalsze wytyczne.

Do zabicia mutanta najlepiej użyć kuszy - Vanitas | Główne zadania | Dying Light The Following - Dying Light: The Following - poradnik do gry
Do zabicia mutanta najlepiej użyć kuszy

Zacznij od wyjścia z budynku - odblokuj od wewnątrz jedne z kilku dostępnych drzwi. Powróć do obszaru na zachód stąd, który wcześniej mijałeś w drodze do posiadłości. Zanim zajmiesz się tematem przywrócenia dostaw prądu do budynku wyeliminuj wszystkie zgromadzone w tej okolicy potwory. Najwięcej kłopotów sprawi ci duży mutant - postaraj się go najpierw pozbawić nakrycia głowy (użyj np. wybuchowych bełtów albo gwiazdek do rzucania) i następnie skorzystaj z broni palnej lub (lepszy pomysł) z kuszy żeby go wyeliminować (pojedynczy bełt posłany w stronę głowy potwora załatwi sprawę).

1 - Vanitas | Główne zadania | Dying Light The Following - Dying Light: The Following - poradnik do gry
Proces przywrócenia dostaw prądu musisz rozpocząć od sprawdzenia biegnącego po całej posiadłości kabla zasilania - Vanitas | Główne zadania | Dying Light The Following - Dying Light: The Following - poradnik do gry

Proces przywrócenia dostaw prądu musisz rozpocząć od sprawdzenia biegnącego po całej posiadłości kabla zasilania. Trasa, którą przebiega kabel, oznaczona jest na żółto na mini-mapie. Rozpocznij przy słupie energetycznym na zewnętrznym dziedzińcu (tym, na którym przebywał m.in. mutant) i zacznij podążać za czerwonym kablem, wspinając się na dachy i górne półki oraz wchodząc do budynków jeśli zajdzie taka potrzeba. Do odnalezienia są dwa miejsca, w których przerwany został czerwony kabel. Pokazane one zostały na powyższych obrazkach i w każdym z nich musisz wcisnąć klawisz/przycisk interakcji żeby Crane mógł naprawić połączenia.

2 - Vanitas | Główne zadania | Dying Light The Following - Dying Light: The Following - poradnik do gry
Skrzynki z bezpiecznikami są na słupie energetycznym i na szczycie dużej metalowej wieży - Vanitas | Główne zadania | Dying Light The Following - Dying Light: The Following - poradnik do gry
Skrzynki z bezpiecznikami są na słupie energetycznym i na szczycie dużej metalowej wieży

Teraz musisz wymienić bezpieczniki w dwóch różnych miejscach na zewnętrznym dziedzińcu. Skrzynki z bezpiecznikami znajdują się:

  • na słupie energetycznym, z którego wychodzi badany przed chwilą czerwony kabel - wdrap się na dach pobliskiego budynku i doskocz do słupa
  • na górnym balkoniku metalowej wieży - wykonaj krótką wspinaczkę żeby dotrzeć na górę

Na koniec skieruj się do budynku z generatorem i uruchom go. Możesz już powrócić do Atilli i porozmawiać z nim. Od mężczyzny otrzymasz nowe główne zadanie An Unfinished Story.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2016-03-01
23:53

Yanq Legionista

brakuje 2 flag na mapie , 15 trofeow wyscigowych , paru dokumentow , lokalizacji nowych strojow, plan na bron kosmitow powiazany z easter egg , plan korek maczeta v 2.0

Komentarz: Yanq
2016-03-10
22:25

Zippo83 Centurion

Zippo83
😁

W grze napotkałem na dwie dziwne rzeczy, z czego jedna to był zapewne chwilowy bug, a druga była zamierzona przez twórców, choć też dziwna (a może ktoś też tak miał?).

Pierwsza rzecz to "walka" z Beelzebufo, która u mnie trwała...około 5 sekund (!?). Zaczaiłem się na stwora na dachu i cisnąłem w niego JEDNYM koktajlem Mołotova, po którym to pasek życia bossa spadł do zera w ciągu paru sekund (!). Nie wiem co to niby miało być, ale ubaw miałem przedni :P

Druga rzecz to misja "Już tam nie chodzimy", która może być wykonywana nawet wtedy kiedy misja NIE JEST AKTYWNA w dzienniku (!). Robiłem właśnie inną misję i akurat szwędałem się chwilowo po tym małym miasteczku, w którym były te 4 wyjce ze wspomnianej misji. Ich darcie ryja mnie irytowało, więc odnalazłem 3 z nich i je zlikwidowałem. Pojechałem robić tamtą inną misję, a jak już zacząłem robić "Już tam nie chodzimy" to nie mogłem znaleźć pierwszych 3 wyjców. Okazało się, że jak je wtedy zlikwidowałem to już się nie zrespawnowały, bo gra zwyczajnie te ich likwidacje zaliczyła mi do misji (!). Był tylko ten ostatni, czwarty wyjec i po jego uciszeniu misja została zaliczona. No nie powiem, dziwne to było...
Swoją drogą zauważyliście, że nazwa tej misji z wyjcami nawiązuje do misji z Half Life 2 pod tytułem "Nie chodzimy już do Ravenholm"? ;)

Komentarz: Zippo83
2016-04-10
23:49

adam0080 Chorąży


Ale nie mówcie co mnie zaskoczy tylko czy zaskoczy pls

Komentarz: adam0080
2019-11-15
04:43

minik1818 Junior

Jest ktoś w stanie mi pomóc ponieważ zauważyłem iż na powyższej mapie brakuje lokalizacji 2 flag i nie wiem gdzie one się znajdują więc jeśli ktoś zna ich lokalizacje to proszę o szybką pomoc.

Komentarz: minik1818
2020-05-28
18:25

Ijnnn Junior

Jak mogę się spytać czy ktoś wie jak zdobyć legendarną?

Komentarz: Ijnnn

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl