Chłopiec z radia (Radio Boy) | Poboczne zadania - Inne lokacje
Aktualizacja:
Chłopiec z radia (Radio Boy)
Sposób odblokowania: Wysłuchanie rozmowy z chłopcem (Radio Boy) podczas przemierzania świata gry.
Poziom trudności: wysoki
Nagrody za ukończenie: 10000 punktów doświadczenia, 250 punktów zaufania

Musisz zaczekać aż w trakcie przemierzania południowej części mapy świata (okolice Tamy) z Crane'em przez radio skontaktuje się chłopczyk (Radio Boy) i poprosi bohatera o pomoc w wydostaniu go z dziury, do której wpadł. Wyrusz w stronę oznaczonego przez grę magazynu firmy wysyłkowej - jego lokalizację prezentuje powyższy obrazek (jest on tuż obok toru wyścigowego).

Na zamknięty teren firmy wysyłkowej możesz dotrzeć na wiele sposobów, na przykład przeskakując nad bramką lub przechodząc przez dziurę w murze. Musisz dotrzeć na dach magazynu (np. dzięki wykonaniu skoku z naczepy ciężarówki) i zlokalizować okiennicę, przez którą Crane przedostanie się do wnętrza budynku. Należy tu zejść z górnych balkoników, tak więc wyląduj na niebieskich workach. Zlokalizuj białą bramę nadającą się do przesunięcia i wejdź z nią w interakcję. Po wykonaniu tej czynności przeciśnij się między skrzyniami i wkrocz do nowej części magazynu. Zlokalizuj tu coś na kształt ołtarza i zabierz miecz-zabawkę (Toy Sword). Po wysłuchaniu rozmowy z dziećmi załączy się pojedynek z mini-bossem - Demolisherem (przerośniętym mutantem).

Demolisher ma identyczne ataki jak "zwykłe" mutanty napotykane w trakcie gry - w walce w zwarciu wykonuje zamachnięcia górnymi kończynami i przeprowadza szarże, a w walce na odległość rzuca dużymi kawałkami betonu (można się przed tym obronić uskokami na boki lub chowaniem się za zasłonami). Bossa możesz pokonać na wiele sposobów. Jeśli zamierzasz walczyć z nim na dystans to korzystaj przede wszystkim z materiałów wybuchowych - granatów odłamkowych, eksplodujących gwiazdek do rzucania czy wybuchowych bełtów. Dopiero po pozbawieniu bossa kilku fragmentów pancerza przestaw się ewentualnie na broń palną (karabin do oddawania strzałów z dużej odległości lub strzelba do walki na średnim dystansie).

Demolishera możesz tez pokonać z pomocą broni białej, ale w takiej sytuacji musisz go najpierw pozbawić co najmniej jednego fragmentu pancerza. Najlepiej żeby było to jego nakrycie głowy i możesz je zniszczyć choćby z wykorzystaniem specjalnych odmian bełtów czy gwiazdek do rzucania. Po tym jak boss straci fragment pancerza wyczekuj aż spróbuje rzucić fragmentem betonu, podbiegaj szybko do niego po jego nieudanej akcji i wyprowadzaj 1-2 własne ataki. Odskakuj następnie do tyłu i czekaj na kolejny atak dystansowy ze strony bossa. W celu wygrania walki musisz pozbawić Demolishera całego widocznego u góry ekranu paska zdrowia.

Po wygranej walce zbadaj zwłoki Demolishera, a pozyskasz klucz (Key). Przejdź do ostatniej części magazynu i zbadaj tu dwa ciała - przy jednym z nich odnajdziesz dowód osobisty (Missing Person - ID). Użyj teraz klucza do otwarcia pobliskich drzwi, wyjdź po drabinie na górę i doskocz do górnej krawędzi. Pozwoli ci znaleźć się na górnych balkonikach magazynu gdzie chłopcy gromadzili wszystkie rzeczy osobiste należące do osób zabitych przez Demolishera. Quest dobiegnie tu w końca, tak więc opuść magazyn przez dziurę w dachu.
0
- Dying Light: The Following - poradnik do gry
- Dying Light: The Following - poradnik do gry
- Poboczne zadania - Inne lokacje
- Łubudu-bum-bum-gruch (Crash Boom Bang) | Poboczne zadania - Inne lokacje
- Napad stulecia (The Great Train Robbery) | Poboczne zadania - Inne lokacje
- Tajny projekt (Secret Project) | Poboczne zadania - Inne lokacje
- Niecodzienna rakieta (Rocket Waggoon) | Poboczne zadania - Inne lokacje
- Chłopiec z radia (Radio Boy) | Poboczne zadania - Inne lokacje
- Poboczne zadania - Inne lokacje
- Dying Light: The Following - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Yanq Legionista
brakuje 2 flag na mapie , 15 trofeow wyscigowych , paru dokumentow , lokalizacji nowych strojow, plan na bron kosmitow powiazany z easter egg , plan korek maczeta v 2.0
Zippo83 Centurion
W grze napotkałem na dwie dziwne rzeczy, z czego jedna to był zapewne chwilowy bug, a druga była zamierzona przez twórców, choć też dziwna (a może ktoś też tak miał?).
Pierwsza rzecz to "walka" z Beelzebufo, która u mnie trwała...około 5 sekund (!?). Zaczaiłem się na stwora na dachu i cisnąłem w niego JEDNYM koktajlem Mołotova, po którym to pasek życia bossa spadł do zera w ciągu paru sekund (!). Nie wiem co to niby miało być, ale ubaw miałem przedni :P
Druga rzecz to misja "Już tam nie chodzimy", która może być wykonywana nawet wtedy kiedy misja NIE JEST AKTYWNA w dzienniku (!). Robiłem właśnie inną misję i akurat szwędałem się chwilowo po tym małym miasteczku, w którym były te 4 wyjce ze wspomnianej misji. Ich darcie ryja mnie irytowało, więc odnalazłem 3 z nich i je zlikwidowałem. Pojechałem robić tamtą inną misję, a jak już zacząłem robić "Już tam nie chodzimy" to nie mogłem znaleźć pierwszych 3 wyjców. Okazało się, że jak je wtedy zlikwidowałem to już się nie zrespawnowały, bo gra zwyczajnie te ich likwidacje zaliczyła mi do misji (!). Był tylko ten ostatni, czwarty wyjec i po jego uciszeniu misja została zaliczona. No nie powiem, dziwne to było...
Swoją drogą zauważyliście, że nazwa tej misji z wyjcami nawiązuje do misji z Half Life 2 pod tytułem "Nie chodzimy już do Ravenholm"? ;)
adam0080 Chorąży
Ale nie mówcie co mnie zaskoczy tylko czy zaskoczy pls
minik1818 Junior
Jest ktoś w stanie mi pomóc ponieważ zauważyłem iż na powyższej mapie brakuje lokalizacji 2 flag i nie wiem gdzie one się znajdują więc jeśli ktoś zna ich lokalizacje to proszę o szybką pomoc.
Ijnnn Junior
Jak mogę się spytać czy ktoś wie jak zdobyć legendarną?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
