Beyond Divinity: Wioska Impów (1)
Aktualizacja:

Informacja: Podczas pobytu w Wiosce Impów przy pierwszej próbie wyjścia z wioski pojawia się losowe wydarzenie, przerywnik w fabule. Zostajemy przywołani / przeniesieni do innego wymiaru przez Nekromantę. Jeżeli wiec nasza drużyna zniknie z mapy Wioska Impów i pojawi się w sali z Nekromantą opis tej i kolejnej lokacji znajdziecie na mapach Opactwo I i Opactwo II . Po wykonaniu zadań które nas tam czekają wrócimy z powrotem do Wioski Impów i będziemy mogli dalej kontynuować naszą przygodę.
13-01 Tu pojawiamy się po przejściu z Impami niewidzialnej drogi po lawie z 11-07. Taxlehix żegna się z nami i odchodzi. Syn Wodza zaprasza nas do swojego ojca. Idziemy za nim.
13-02 Imp Cheftain (Wódz).
[Quest] 024: Wioska Impów - Co prawda z oporami ale jednak Wódz zgadza się na nasz pobyt w wiosce jeżeli z nim porozmawiamy.
W chacie znajdziemy Manuskrypty i Książki.
13-03 Syn Wodza - po wyjściu od Imp Cheftain rozmawiamy przed wejściem z Synem Wodza i dostajemy następujące zadania:
[Quest] 025: Cause of the Plague - Mamy znaleźć przyczynę zarazy wśród Impów. Rozwiązanie tego zadania znajdziemy w 13-05.
Idziemy do 13-04
[...] po rozwiązaniu [Quest] 024
[Quest] 027: Find Alchemist - Po znalezieniu przyczyny zarazy wśród Impów, Syn Wodza prosi nas abyśmy znaleźli wygnanego z wioski Alchemika gdyż tylko on potrafi przygotować lekarstwo na zarazę. Rozwiązanie w 19-02.
Idziemy do 13-06
13-04 Tatourix
[Quest] 026: Lost Key - Tatourix prosi nas o odnalezienie zaginionego klucza do skrzyni. znajdziemy go w 18-05
13-05 Chata - Altoflix rozmawiamy z nim, ma na sobie maskę chirurgiczną.
Po wyjściu z chaty DK mówi że chyba znaleźliśmy powód choroby Impów, z okna dialogowego wybieramy iż powodem jest zapach Floggerflogs.
Wracamy do 13-03 i informujemy o tym Syna Wodza.
Idziemy teraz 13-01 i przechodzimy przez lawę (jeżeli trzeba to dwa razy) aby uaktywnić losowe zdarzenie polegające na tym ze wywołuje nas Nekromanta, jeżeli ta się stanie opis tego co należy dalej robić znajdziesz w części poradnika Opactwo I .
0
- Beyond Divinity - poradnik do gry
- Beyond Divinity: Beyond Divinity - poradnik do gry
- Beyond Divinity: AKT 2
- Beyond Divinity: Wyspa Cytadeli
- Beyond Divinity: Wyspa Cytadeli - Więzienie
- Beyond Divinity: Wioska Impów (1)
- Beyond Divinity: Wioska Impów (2)
- Beyond Divinity: Wioska Impów (3)
- Beyond Divinity: Opactwo 1
- Beyond Divinity: Opactwo 2
- Beyond Divinity: Small Mushroom Forest
- Beyond Divinity: Spider Forest
- Beyond Divinity: Great Mushroom Forest
- Beyond Divinity: Dead Forest (1)
- Beyond Divinity: Dead Forest (2)
- Beyond Divinity: Mushroom Cave
- Beyond Divinity: Gospoda w Rivellon
- Beyond Divinity: Labirynt Szamana
- Beyond Divinity: Wioska Dzieci
- Beyond Divinity: AKT 2
- Beyond Divinity: Beyond Divinity - poradnik do gry
Komentarze czytelników
marianp Junior
No super tylko w mojej wersji współczesnej z goga pomieszczenie 2:10 jest zamknięte a każdy manuskrypt, książka, notatka bez wyjątku to rysunek pozbawiony treści.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
