Beyond Divinity: Akademia 3 Test 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
41-01 Tu się pojawiamy przeniesieni przez Ducha Prawdy Elder Anbotar - Akademia III Test 2 | AKT 4 | Beyond Divinity - Beyond Divinity - poradnik do gry

41-01 Tu się pojawiamy przeniesieni przez Ducha Prawdy Elder Anbotar.

41-02 Dwa Golemy.

Test polega na wyciągnięciu od Golemów które drzwi prowadzą do bezpiecznego wyjścia. Sprawa była by prosta ale jeden Golem zawsze kłamie drugi zawsze mówi prawdę.

Pytamy się pierwszego Golema:

"Czy drugi Golem odpowie TAK jeżeli zapytam się go czy lewe drzwi to bezpieczne wyjście?"

"Will the other golem answer yes if I ask it if the left door leads to the safe way"

Drugiego Golema pytamy się:

"Czy lewe drzwi są bezpiecznym wyjściem?"

"The left door leads to the safe way"

Bezpiecznym wyjściem są lewe drzwi.

41-03 Podnosimy z ziemi Klejnot, zabijamy Elementala

41-04 Wychodzimy przez ten Rift, gdyż on jest bezpiecznym wyjściem

Podobało się?

0

Beyond Divinity

2 kwietnia 2004

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2024-01-03
01:42

marianp Junior

No super tylko w mojej wersji współczesnej z goga pomieszczenie 2:10 jest zamknięte a każdy manuskrypt, książka, notatka bez wyjątku to rysunek pozbawiony treści.

Komentarz: marianp

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl