Beyond Divinity: Bagna i Nekromanta
Aktualizacja:

Znowu znajdujemy się u Nekromanty, ale zapowiada się iż nasze podróże zbliżają się ku końcowi, gdyż Nekromanata wysyła nas po rozmowie po ostatni fragment Kryształu. Tym razem lądujemy w wiosce niedaleko bagien.
33-01 Ian [Nauczyciel] [Handlarz]- jest zdziwiony naszym pojawieniem się.
[Quest] 083: The Swamp - Bagna rozszerzają się powoli zalewając wioskę, Ian prosi nas o pomoc w rozwikłaniu tej tajemnicy.
33-02 Lizard Warrior jest agresywny i atakuje nas.
33-03 Lizard King (Król Jaszczurów) - rozmawiamy z nim i proponujemy sojusz.
[Quest] 084: The Lizard King - przy okazji poszukiwania fragmentu kryształu pomożemy Królowi Jaszczurów i zabijemy jego byłego kapłana który ma kryształ
Te Jaszczury które były do nas są tej pory agresywne nadal będą nas atakowały i zabijamy je ale z Królem Jaszczurów mamy sojusz.
33-04 Jaskinia - wchodzimy do niej
Lizard Priestess (Kapłanka Jaszczurów) - jest opanowana szaleństwem spowodowanym przez kryształ, zabijamy ją.
Bierzemy Kryształ, pojawia się Lizard King, ale nie mamy czasu spróbować naszego sojuszu gdyż Nekromanta przywołuje nas ponownie do siebie.
Odnaleźliśmy wszystkie kawałki kryształu. Nekromanta jest zadowolony.
Nekromanta zajęty jest łączeniem kryształu a my wreszcie mamy możliwość "zaciukać go" za wszystko co nas spotkało z jego strony do tej pory. Jest to słuszna decyzja gdyż potrzebujemy kryształu aby spełnić [Quest] 082 a Nekromanta chce wykorzystać kryształ do swoich złych celów.
Po zabiciu Nekromanty przeszukujemy jego pokój, nie ma w nim nic specjalnie ciekawego.
Aby posunąć dalej akcję gry podnosimy Cały Kryształ z kręgu świec w Sali Nekromanty
Wracamy z powrotem do Świątynia .
Mamy Cały Kryształ. Oddajemy go Elder Anlokam. Ona przenosi nas na wyspę gdzie znajduje sie brama Akademii.
Wysłuchujemy jeszcze rozmowy Samuela i Asmodeusa.
Zabijamy Potwora Strażnika (27 lvl)
Podsłuchujemy hasła do drzwi akademii.
Zbliżamy się do końca Aktu 3, jeżeli chcemy jeszcze coś zrobić na Battlefield to zróbmy to teraz.
Otwieramy drzwi wybierając właściwe podsłuchane hasło lub płacimy przy drzwiach aby go nam podpowiedziano.
Otwieramy drzwi do Akademii i wchodzimy w nie.
To koniec AKTU 3 i poczatek AKTU 4.
Dalszy opis w części Akademia I
0
- Beyond Divinity - poradnik do gry
- Beyond Divinity: Beyond Divinity - poradnik do gry
- Beyond Divinity: AKT 3
- Beyond Divinity: Miasto Świątyni (1)
- Beyond Divinity: Miasto Świątyni (2)
- Beyond Divinity: Miasto Świątyni (3)
- Beyond Divinity: Miasto Świątyni (4)
- Beyond Divinity: Kryształowy Las 1 (1)
- Beyond Divinity: Kryształowy Las 1 (2)
- Beyond Divinity: Wastelands
- Beyond Divinity: Las Popiołów (1)
- Beyond Divinity: Las Popiołów (2)
- Beyond Divinity: Ruiny Zandalora
- Beyond Divinity: Spalony Las
- Beyond Divinity: Kryształowy Las 2
- Beyond Divinity: Świątynia 1-2-3
- Beyond Divinity: Świątynia 4-5-6
- Beyond Divinity: Bagna i Nekromanta
- Beyond Divinity: AKT 3
- Beyond Divinity: Beyond Divinity - poradnik do gry
Komentarze czytelników
marianp Junior
No super tylko w mojej wersji współczesnej z goga pomieszczenie 2:10 jest zamknięte a każdy manuskrypt, książka, notatka bez wyjątku to rysunek pozbawiony treści.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
