Beyond Divinity: Świątynia 4-5-6
Aktualizacja:

32-01 Wyjście do 31-13
32-02 Duch mówi: Mądrość jest Kluczem, wybierz rozsądnie.
32-03 Cztery skrzynie, na podłodze leżą cztery klucze, możemy otworzyć tylko jedną skrzynię.
Do wyboru mamy:
Złota Skrzynia - 5000 złota
Metalowa Skrzynia - Full Metal Plate (zbroja)
Kamienna Skrzynia - Two Handed Battle Hamer (broń)
Drewniana Skrzyna - Ent Wood (różdżka)
Otwieramy Złotą skrzynię i bierzemy złoto
32-04 Zejście na V Poziom Świątyni
32-05 Wyjście do 32-04
32-06 Na podłodze leży przedmiot Catacombs Armour (zbroja ale nie możemy jej ubrać). Podnosimy ja.
Pojawia się Black Bishop. Jest poirytowany naszą zdradą i atakuje nas. Zabijamy go.
Zbieramy po nim przedmioty. Przenosimy się na Battlefield i je sprzedajemy.
32-07 Raan
[Quest] 081: Trzy symbole Raan - mamy znaleźć trzy symbole Raan.
32-08 War Monster (Potwór Wojny) - walczymy z nim, zabijamy go i znajdujemy Symbol of War (pierwszy symbol do [Quest] 081)
32-09 Zejście do Krypty Honoru
32-10 Wyjście do 32-09
32-11 Statue of Honor (Posag Honoru) - wychwala nasze czyny. W nagrodę znajdujemy u stóp posągu Symbol of Honor (drugi symbol do [Quest] 081)
32-12 Wyjście do 32-13
32-13 Zejście do 32-12
32-14 Teleport do 32-15 Świątynia VI
32-15 tu się pojawiamy po wejściu w Teleport 32-14. Na ścianach jest wiele symboli ale tylko jeden jest prawdziwy, znajdziemy go w 32-18
32-16 Skrzynia zabezpieczona pułapką (może być śmiertelna), w skrzyni nic specjalnego.
32-17 Książka The Runic Alphabet of Raanaar część 3 - książka umożliwiająca nam poznanie kolejnego stopnia wtajemniczenia w języku Raanaar i czytania zwojów i manuskryptów w tym języku. Używamy tego przedmiotu.
32-18 Symbol of Wisdom (Symbol Mądrości - trzeci symbol do [QUEST] 081) jest przyczepiony do ściany. Zanim go weźmiemy zwiedzamy lokację do końca. Bierzemy symbol i zostajemy przeniesieni z powrotem do 32-14.
Idziemy do 32-07. Raan gratuluje nam pozyskania trzech symboli i znosi klątwę z Lalki którą nosimy od początku tego Aktu - [Quest] 052. Pojawia się uwolniony teraz Elder Anlokam i prowadzi nas do kolejnego fragmentu kryształu w 32-19.
32-19 Fragment Kryształu
Elder Anlokam - opowiada nam o krysztale i sugeruje że jedyną metodą przywrócenia równowagi jest przyniesienie całego Kryształu z powrotem tu do Świątyni
[Quest] 082: Odzyskać Kryształ
Podnosimy z ziemi fragment kryształu, co jak zwykle powoduje przeniesienie nas do siedziby Nekromanty.
[...] Dalszy opis w części poradnika Bagna i Nekromanata
0
- Beyond Divinity - poradnik do gry
- Beyond Divinity: Beyond Divinity - poradnik do gry
- Beyond Divinity: AKT 3
- Beyond Divinity: Miasto Świątyni (1)
- Beyond Divinity: Miasto Świątyni (2)
- Beyond Divinity: Miasto Świątyni (3)
- Beyond Divinity: Miasto Świątyni (4)
- Beyond Divinity: Kryształowy Las 1 (1)
- Beyond Divinity: Kryształowy Las 1 (2)
- Beyond Divinity: Wastelands
- Beyond Divinity: Las Popiołów (1)
- Beyond Divinity: Las Popiołów (2)
- Beyond Divinity: Ruiny Zandalora
- Beyond Divinity: Spalony Las
- Beyond Divinity: Kryształowy Las 2
- Beyond Divinity: Świątynia 1-2-3
- Beyond Divinity: Świątynia 4-5-6
- Beyond Divinity: Bagna i Nekromanta
- Beyond Divinity: AKT 3
- Beyond Divinity: Beyond Divinity - poradnik do gry
Komentarze czytelników
marianp Junior
No super tylko w mojej wersji współczesnej z goga pomieszczenie 2:10 jest zamknięte a każdy manuskrypt, książka, notatka bez wyjątku to rysunek pozbawiony treści.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
