Beyond Divinity: Akademia 4 (1)
Aktualizacja:

44-01 Wielebny Mędrzec Anlokar - rozmawiamy z nim
44-02 Nauczyciel Raanaar - powoli zbliżamy się do końca.
[Quest] 110: Final Test - Ostateczny test na to czy potrafimy się przenosić pomiędzy wymiarami za pomocą Riftów (Szczelin). Aby wykonać ten test będziemy potrzebowali różdżki. Znajdziemy ją w 44-03.
44-03 Samuel ze swoimi sługami, zabijamy go i zabieramy znalezioną przy nim Różdżkę Szczelin. Wracamy do nauczyciela do 44-02. Dostajemy od niego koordynaty które mamy użyć przy próbie otwarcia Riftu (Szczeliny)
44-04 Tu będziemy dokonywali próby.
Używamy w plecaku Różdżki Szczelin i otwieramy Rift.
[Quest] 111: Stepping Through the Rift - wchodzimy w utworzoną przez nas szczelinę, zwiedzamy tą lokację i wracamy z powrotem.
Pojawiamy się koło Rift (Szczelina) - Nasze wejście i wyjście.
Podchodzimy do muru i niszczymy go tworząc przejście.
Z sufitu zwisa 5 łańcuchów, pociągamy za 2 i 4 licząc od lewej.
Pojawiają się Duchy. Pojawia się okno dialogowe pozwalające nam użyć znalezionej wcześniej Klepsydry (Hourglass) co powoduje chwilowe zatrzymanie czasu dla potworów. Nie ma to wielkiego znaczenia gdyż i tak musimy je zabić. Przeszukujemy groby i wchodzimy ponownie do Riftu aby wrócić do 44-04
Idziemy do nauczyciela w 44-02 i pytamy się go jak zamyka się Rifty.
Wracamy do 44-04 i zamykamy Rift.
Ponownie idziemy do 44-02 do nauczyciela i kończymy [Quest] 111
Wychodzimy do centralnej sali i jesteśmy świadkami sceny gdy Damian próbuje zabić Wielebnego Mędrca Anlokara
44-05 Tu rozegrała się powyższa scena. Rozmawiamy z umierającym Anlokarem i czytamy notatkę która leży na stole.
44-06 Czytamy Notatkę na stole i odsuwamy Kamień Raanaar za którym ukryty jest Teleport. Wchodzimy w Teleport i pojawiamy się w 44-07
44-07 Z dwóch Symboli Raanaar wyciągamy dwie Mikstury Trwale Podnoszące Parametry. Czytamy dwie książki rozłożone na stole i bierzemy Drewniany Klucz. W pokoju znajduje się Złota Skrzynia a w niej KLUCZ AKT4 BF5
[Quest] 112: Odzyskać KLUCZ AKT4 BF5 - mamy już drewniany klucz który znaleźliśmy w pokoju ze Złotą Skrzynią. Wchodzimy ponownie w Teleporter w 44-07 i idziemy Akademia III do lokacji 38-13 znajdziemy tam Drewnianą Skrzynię, otwieramy ja i wyciągamy z niej Kamienny Klucz.
Teraz idziemy do Podziemia Akademii II i w lokacji 36-13 otwieramy Kamiennym Kluczem Kamienną Skrzynię - wyciągamy z niej Srebrny Klucz.
Idziemy do Akademia IV 37-25 i otwieramy Srebrną Skrzynię znajdujemy w niej Złoty Klucz
Wracamy ze Złotym Kluczem do 44-07 i otwieramy Złotą Skrzynię.
0
- Beyond Divinity - poradnik do gry
- Beyond Divinity: Beyond Divinity - poradnik do gry
- Beyond Divinity: AKT 4
- Beyond Divinity: Akademia 1 (1)
- Beyond Divinity: Akademia 1 (2)
- Beyond Divinity: Akademia 1 (3)
- Beyond Divinity: Podziemia Akademii 1
- Beyond Divinity: Podziemia Akademii 2
- Beyond Divinity: Akademia 2 (1)
- Beyond Divinity: Akademia 2 (2)
- Beyond Divinity: Akademia 2 (3)
- Beyond Divinity: Akademia 3 (1)
- Beyond Divinity: Akademia 3 (2)
- Beyond Divinity: Sen Impa
- Beyond Divinity: Akademia 3 Test 1
- Beyond Divinity: Akademia 3 Test 2
- Beyond Divinity: Akademia 3 Test 3
- Beyond Divinity: Akademia 3 Test 4
- Beyond Divinity: Akademia 4 (1)
- Beyond Divinity: Akademia 4 (2)
- Beyond Divinity: AKT 4
- Beyond Divinity: Beyond Divinity - poradnik do gry
Komentarze czytelników
marianp Junior
No super tylko w mojej wersji współczesnej z goga pomieszczenie 2:10 jest zamknięte a każdy manuskrypt, książka, notatka bez wyjątku to rysunek pozbawiony treści.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
