Beyond Divinity: Cytadela 2
Aktualizacja:

02-01 Jesteśmy na niższym poziomie Cytadeli.
02-02 Horex [Handlarz] - rozmawiamy z nim i handlujemy
[Quest] 006: Poisonous Rat Bite - Horex prosi aby znaleźć lekarstwo dla jego zatrutego przyjaciela. Poisonous Tooth (ząb) znajdziemy w 02-10. Wracamy do Horex, oddajemy mu Tooth. Horex otwiera klapę w podłodze.
Sprzedajemy Horexowi wszystkie niepotrzebne rzeczy, identyfikujemy te których nie zidentyfikowaliśmy, ewentualnie naprawiamy u niego nasz ekwipunek
Manuskrypt w niezrozumiałym języku - znajdziemy ich więcej podczas gry. Na tym etapie nie jesteśmy w stanie ich odczytać, w miarę postępu gry będziemy w stanie odczytać coraz więcej znaków. Na pierwszych Manuskryptach nie nic ważnego, jeżeli bardzo chcemy można spróbować je odcyfrować gdyż litery są w pewien sposób podobne do naszego alfabetu. Możemy również zabrać Manuskrypty ze sobą i przeczytać je gdy będziemy znali już język Raanaar.
Klapa w podłodze, będziemy ją mogli otworzyć gdy wykonamy [Quest] 006.
Summoning Doll - możemy nią przywołać Skeletona.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
marianp Junior
No super tylko w mojej wersji współczesnej z goga pomieszczenie 2:10 jest zamknięte a każdy manuskrypt, książka, notatka bez wyjątku to rysunek pozbawiony treści.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
