Beyond Divinity: Podziemia Akademii 1
Aktualizacja:

35-01 Wyjście do 34 Akademia I
Taxlehix [Handlarz] [Nauczycie] Spotykamy ponownie tego Impa podróżnika, już nawet najbardziej łatwowiernym graczom wydaje się to podejrzane.
[Quest] 091: Taxlehix and another riddle - Taxlehix daje nam kolejną zagadkę, tym razem kierującą nas do jego wujka Nixfix. Nixfixa znajdziemy w (35-07)
35-02 Potwór - pojawia się gdy wejdziemy w wirujący krąg energii.
Przedmioty: Red Gem x 2 (Dwa czerwone kamienie)
35-03 Przełączamy Przełącznik
35-04 Tajne przejście - przechodzimy przez ścianę
35-05 Przełączamy Przełącznik
35-06 Tajne przejście - przechodzimy przez ścianę
35-07 Nixfix - rozmawiamy z nim
[Quest] 092: Uncle Nixfix - Nixfix prosi nas o zabicie potwora. Potwora znajdziemy w 36-03.
35-08 Przełączamy Przełącznik
35-09 Potwory - gdy wejdziemy do pokoju pojawiają się potwory jeżeli mamy przy sobie Gitarę (którą możemy znaleźć w 34-03-B) pojawi nam się opcja zagrania na gitarze. Potwory porażone naszą muzyką zostawiają nam unikalny naszyjnik.
35-10 Tajne przejście - przechodzimy przez ścianę
35-11 Waza - Klucz - to klucz do zamkniętej skrzyni w 35-07
Wracamy do 35-01 i idziemy do 35-12
35-12 Przełączamy Przełącznik
35-13 Przełączamy Przełącznik
35-14 Dziura w ziemi. Na jej dnie coś migocze. Za każdym razem gdy klikniemy na dziurę pojawia się opcja wyciągnięcia przedmiotów z dziury. Wybieramy tą opcję, możemy wyciągnąć Bone (Kość) lub Yellow Gem (Zółty Kamień), próbujemy wyciągać przedmioty z dziury tak długo aż będziemy mieli w plecaku dwa Yellow Gem (Żółte Kamienie). Udało mi się za piętnastym razem wyciągnąć obydwa kamienie.
35-15 Notatka - leży na ziemi i opisuje nieudane próby rozbrojenia pułapki znajdującej się w 35-17.
35-16 Imp Statue (Posąg Impa) - statua nie ma oczu, jest zabezpieczeniem pułapki w 35-17. Klikamy na statuę i przenosimy do niej z plecaka dwa kamienie jeden żółty, drugi czerwony (Yellow Gem i Red Gem). Otwierają się drzwi do 35-17 i pułapka jest nieaktywna.
35-17 Gem (Kamień) - bierzemy kamień leżący u stóp smoka (potrzebny w 35-23)
35-18 Przełączamy Przełącznik
35-19 Przełączamy Przełącznik
35-20 Mushroom (Grzyb) - wygląda jak prawdziwek, zabieramy go ze sobą (będzie potrzebny dla Nixfix dalej w grze)
35-21 Przełączamy Przełącznik
35-22 Przełączamy Przełącznik
35-23 Raanaar Ghost - Duch prosi nas abyśmy oddali mu kamień który ktoś skradł. Chodzi o kamień który znaleźliśmy w 35-17, oddajemy go duchowi.
35-24 Tajne przejście - przechodzimy przez ścianę
35-25 Tajne przejście - przechodzimy przez ścianę
35-26 Przełączamy Przełącznik
35-27 Wyjście do 34 Akademia I - wychodzimy tym wyjściem.
[...] Po powrocie z 35-27
35-28 Zejście do 36 Podziemia Akademii II - chodzimy po schodach w dół. Dlaszy opis w Podziemia Akademii II
[...] Po powrocie z 36-01
Idziemy do Nixfix zakończyć [Quest] 092
Opowiadamy Nifix że zabiliśmy potwora, Nixfix nie daje nam nagrody ale mówi że zgubił klucz do swojej skrzyni. W tym momencie gry już znaleźliśmy ten klucz, był w 35-11.
Idziemy dalej. Jeżeli pracowicie przełączaliśmy wcześniej przełączniki na tym poziomie tak jak opisywał to poradnik to wszystkie drzwi w 35-29 są otwarte.
35-29 Drzwi - można je otworzyć przełączając przełączniki na tym poziomie.
35-30 Wyjście do Akademia I - wychodzimy tym wyjściem do 34-19.
[...] Po wizycie w Akademia II
Jeżeli zeszliśmy po linie z pokoju w 37-01 to
35-31 Lina prowadząca do Akademia II do lokacji 37-01
[...] po powrocie z 37 Akademia II w poszukiwaniu Kohar Root
Nixfix ---> pytamy się go o Kohar Root. Nie chce nam go dać ale proponuje że jak znajdziemy Mushroom (Grzyba) to się z nami wymieni. Mamy tego Grzyba znaleźliśmy go w 35-20. Dajemy go Nixfix i dostajemy Kohar Root. W tym momencie gry jest prawdopodobnie błąd gdyż ile razy nie próbowałem to Nixfix nie widział Grzyba w moim plecaku, jeżeli macie ten sam problem wyciągnijcie Grzyba z plecaka, połóżcie go na ziemię, porozmawiajcie jeszcze raz z Nixfix, podnieście grzyba i wtedy powinien go od was wsiąść.
Mamy już wszystkie składniki potrzebne do pierwszego przywołania, wracamy po linie do Akademia II
[...] po powrocie z 37 Akademia II w poszukiwaniu Summonong Strategies (Strategie Przywoływania.
Rozmawiamy z Taxlehix i dostajemy klucz do 35-32. Informuje nas on również o tym iż Sprzedawcę narkotyków znajdziemy w Podziemia Akademii II
35-32 Zejście do Podziemia Akademii II do lokacji 36-06
[...] Dalszy opis w Podziemia Akademii II do lokacji 36-06
0
- Beyond Divinity - poradnik do gry
- Beyond Divinity: Beyond Divinity - poradnik do gry
- Beyond Divinity: AKT 4
- Beyond Divinity: Akademia 1 (1)
- Beyond Divinity: Akademia 1 (2)
- Beyond Divinity: Akademia 1 (3)
- Beyond Divinity: Podziemia Akademii 1
- Beyond Divinity: Podziemia Akademii 2
- Beyond Divinity: Akademia 2 (1)
- Beyond Divinity: Akademia 2 (2)
- Beyond Divinity: Akademia 2 (3)
- Beyond Divinity: Akademia 3 (1)
- Beyond Divinity: Akademia 3 (2)
- Beyond Divinity: Sen Impa
- Beyond Divinity: Akademia 3 Test 1
- Beyond Divinity: Akademia 3 Test 2
- Beyond Divinity: Akademia 3 Test 3
- Beyond Divinity: Akademia 3 Test 4
- Beyond Divinity: Akademia 4 (1)
- Beyond Divinity: Akademia 4 (2)
- Beyond Divinity: AKT 4
- Beyond Divinity: Beyond Divinity - poradnik do gry
Komentarze czytelników
marianp Junior
No super tylko w mojej wersji współczesnej z goga pomieszczenie 2:10 jest zamknięte a każdy manuskrypt, książka, notatka bez wyjątku to rysunek pozbawiony treści.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
