Tym razem przesadzili. 8 zmian w grach, które zniszczyły balans rozgrywki
Twórcy starają się regularnie wspierać swoje gry wideo po premierze nowymi treściami w postaci dodatków czy aktualizacji. Nie zawsze jednak są to zmiany na lepsze, a nawet wręcz przeciwnie – czasem potrafią one całkowicie zaburzyć balans rozgrywki.
Spis treści
- Tym razem przesadzili. 8 zmian w grach, które zniszczyły balans rozgrywki
- Tekken 7 – DLC z Leroyem Smithem
- Deus Ex: Human Revolution – wersja reżyserska gry
- Star Wars Galaxies – wprowadzenie Jedi
- RuneScape – przemodelowanie systemu walki
- Tribes: Ascend – spowolnienie gracza trzymającego flagę
- Stellaris – wersja 2.0
- Uncharted 2 – patch 1.05 do trybu multiplayer
Uncharted 2 – patch 1.05 do trybu multiplayer
O GRZE
- Gatunek: strzelanka
- Rok premiery: 2009
- Twórcy: Naughty Dog
Co to?
Od zawsze przyrównuję cykl Uncharted do filmów o Indianie Jonesie, bo obcując z obydwoma dziełami, czuję się, jakbym przeżywał przygodę podobnego rodzaju. Owszem, seria gier z Nathanem Drakiem miejscami nieco przesadza, jeżeli chodzi o to, co potrafią przetrwać główni bohaterowie, ale hej – Harrison Ford w roli poszukiwacza skarbów też parokrotnie wykaraskał się z sytuacji absolutnie beznadziejnych.
Druga część Uncharted naprawiła błędy „jedynki”, polegające przede wszystkim na bardzo głupim zachowaniu sztucznej inteligencji, a przy okazji stała się bardziej filmowa (to głównie zasługa niesamowitej jak na tamte czasy grafiki). Wartka akcja i angażująca fabuła uczyniły z „dwójki” grę trudną do zapomnienia, a przecież ta dysponowała również naprawdę sympatycznym trybem wieloosobowym.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie