autor: Paweł Woźniak
Sieciowe katastrofy - 9 gier, które błyskawicznie straciły graczy
Zdarza się, że gra z pozoru ma wszystko, czego potrzeba, a mimo to nikt nie chce w nią grać. Analizujemy osiem konkretnych przypadków, w których coś poszło nie tak.
Spis treści
- Sieciowe katastrofy - 9 gier, które błyskawicznie straciły graczy
- Anthem
- Artifact
- Evolve
- Battleborn
- The Elder Scrolls: Legends
- WildStar
- Paragon
- LawBreakers
Evolve
- Data premiery: 10 lutego 2015
- Przyczyny porażki: kiepski model biznesowy na premierę i szybko nudząca się rozgrywka
- Obecny status: brak wsparcia i wyłączone serwery
Co to za gra?
Wydane w 2015 roku Evolve to kooperacyjna strzelanka, w której czwórka graczy będąca łowcami potworów polowała na bestię, w jaką wcielał się piąty gracz. Założenia zabawy były całkiem proste – zespół miał za zadanie wytropić monstrum i pozbawić je życia. Natomiast gracz w ciele potwora zmuszony był bezpiecznie przeczekać początek rozgrywki, urosnąć w siłę i następnie wyeliminować przeciwników. Za powstanie gry odpowiedzialni byli twórcy serii Left 4 Dead. Należy tu zaznaczyć, że pierwotnie Evolve zostało wydane w modelu buy-to-play, by następnie przejść na free-to-play i funkcjonować pod nazwą Evolve Stage Two.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie