Hellblade 2 – znowu usłyszeć głosy. Nasze nie-E3 marzeń - gry, na które czekamy

- Nasze Summer Game Fest marzeń - gry, na które najbardziej czekamy
- Gwiezdne wojny Ubisoftu – Massive, nie zepsujcie tego
- Dragon Age: Dreadwolf – może być jeszcze lepszy niż Inkwizycja 9,5/10
- Fable – czas na nową bajkę
- Armored Core 6: Fires of Rubicon – mechy!
- Indiana Jones – jest film, pokażcie też grę!
- Avowed – Pillars of Eternity w trybie FPP
- Hellblade 2 – znowu usłyszeć głosy
- The Outer Worlds 2 – więcej takiego humoru!
- State of Decay 3 – gdzie są gry z tamtych zwiastunów?
- Brothers in Arms – od lat jesteśmy „gotowi na śnieg”
- Obcy: Izolacja 2 – zbyt długo jesteśmy izolowani od sequela
- Nowy Wolfenstein – czas zatrzeć niesmak po Youngblood
- Konkrety od MicroProse – Gunship 4 nadchodzi?
Hellblade 2 – znowu usłyszeć głosy

- Rok pierwszej zapowiedzi: 2019
- Gatunek: gra akcji
- Producent: Ninja Theory
Na nowe przygody wojowniczki Senui czekamy już od 2019 roku. Wprawdzie w międzyczasie pojawiło się sporo materiałów, screenshotów, a nawet prezentacja czystego gameplayu, jednak wciąż wiemy o tej grze niewiele, zwłaszcza jeśli chodzi o datę premiery. Czy czeka nas kolejny rok z następnym krótkim filmikiem, czy może doczekamy się jakichś konkretów? Poprzednia część mocno zaskoczyła wszystkich dojrzałą opowieścią, poruszającą także temat schizofrenii, której objawy pomysłowo wpleciono w mechanikę rozgrywki. Nie zabrakło też trudnych, dobrze zrealizowanych walk – oczekiwania co do sequelu są więc duże.
Dlaczego czekamy?
Od pierwszych pokazów Senua’s Saga: Hellblade II zachwyca oprawą graficzną powstającą na silniku Unreal Engine 5. Pozycja ta w wielu momentach wygląda niemal fotorealistycznie i ponoć ma zrewolucjonizować mimikę twarzy postaci w grach. Dla Xboksa Series X będzie to zapewne benchmark graficzny – o ile zachowana zostanie właściwa płynność bez „gliczy” i problemów. Ale grafika to tylko jeden z elementów, z powodu których tak bardzo czekamy na nową Senuę. O wiele bardziej liczy się chyba to, jak twórcy pomysłowo i dojrzale potraktowali temat choroby psychicznej w swojej grze, jak dobrze wpletli to w fabułę. Po sequelu oczekujemy podobnego, bardzo wyjątkowego doświadczenia na tle innych produkcji, w których również głównie macha się mieczem.