autor: Aleksandra Sokólska
Błyskawiczne gry – 7 hitów, które wymyślono w kilka dni
Czasem nie trzeba budżetu i ośmiu lat pracy, by stworzyć przebój. Niektórym wystarczy kilkadziesiąt godzin, czteropak energetyków i pizza. Niemożliwe? Na imprezach zwanych Game Jam nie takie rzeczy się robi…
Spis treści
- Błyskawiczne gry – 7 hitów, które wymyślono w kilka dni
- Celeste
- Don’t Starve
- Goat Simulator
- Keep Talking and Nobody Explodes
- Surgeon Simulator
- SUPERHOT
Keep Talking and Nobody Explodes
- Data premiery: 2015
- Gatunek: asymetryczna gra kooperacyjna
- Platformy: PC, PlayStation 4, Android, Nintendo Switch, Xbox One
Ten tytuł to dowód na to, że najlepsze pomysły są nieraz na wyciągnięcie ręki, tylko trzeba je dostrzec. Trzech kanadyjskich deweloperów – Allen Pestaluky, Ben Kane i Brian Fetter – postanowiło wykorzystać ówczesną nowinkę, jaką był VR, do stworzenia gry w ramach Global Game Jamu w 2014 roku. Ich symulator rollercoastera cieszył się sporą popularnością – na tyle dużą, że jeszcze w trakcie eventu tworzyły się kolejki chętnych do grania. Oczywiście, o ile ludzie, którzy akurat mieli set do VR-u na głowie, świetnie się bawili, tak ci, którzy czekali na swoją kolej i obserwowali całość z boku, zwyczajnie się nudzili.
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie