Dziś piszemy m.in. o zapowiedzianych na Wii U grach napędzanych silnikiem Unity, anulowanym projekcie Zeus studia Volition, wynikach sprzedaży Terrarii, a także ujawnieniu Hotline Miami w wersji na PlayStation 4. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
Marcin Skierski
Codzienną akcją promocyjną platformy Steam objęto grę Orcs Must Die!. Dzieło studia Robot Entertainment można aktualnie nabyć 75% taniej. Obraz kosztuje obecnie 1,74 euro (ok. 7 zł). Promocja zakończy się jutro o godzinie 19:00.
Studio Re-Logic ogłosiło, że gra Terraria w wersjach na PlayStation 3, PlayStation Vita oraz Xboksa 360 sprzedała się do tej pory łącznie w liczbie ponad miliona sztuk. Jeszcze lepszy wynik osiągnęły edycje na platformy mobilne z systemem iOS lub Android – tutaj mowa o rezultacie rzędu 1,3 miliona egzemplarzy. Najnowsze dane dotyczące pecetowej wersji nie zostały ujawnione. Wiadomo tylko, że jest ona najpopularniejsza ze wszystkich dostępnych.
Damon Baker (starszy manager ds. marketingu w firmie Nintendo of America) zdradził serwisowi Siliconera na imprezie Game Developers Conference, że na Wii U zmierza ponad 50 gier wykorzystujących silnik Unity. Co ciekawe, siedemnaście z nich będzie miało swoje premiery w ciągu najbliższych dwóch miesięcy. Wśród nadchodzących produkcji znajdziemy takie tytuły jak Teslagrad, Wooden Sen’SeY, Ittle Dew czy Armillo.
Nigel Lowrie z firmy Devolver Digital ujawnił serwisowi Destructoid w poniższym wywiadzie, że w tym roku gra Hotline Miami ukaże się także na PlayStation 4. Dokładna data premiery nie jest jeszcze znana. Przypomnijmy, że do tej pory ta niezależna gra akcji zadebiutowała na PC, PlayStation 3 oraz PlayStation Vita.
Studio Volition (seria Saints Row) potwierdziło na imprezie Game Developers Conference, że jakiś czasu temu pracowało nad postapokaliptyczną grą z otwartym światem o kodowej nazwie Zeus. Akcja miała rozgrywać się we współczesnym, choć pozbawionym prawa Rio. Mimo sporych przestrzeni do eksploracji, gracz miał poruszać się po mieście niemal wyłącznie pieszo. Zeus był przygotowywany z myślą o PlayStation 4 oraz Xboksie One. Produkcję anulowano, ponieważ twórcy musieliby poświęcić na tę grę zbyt dużo czasu, a to w ostatecznym rozrachunku okazało się nieopłacalne.
Polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach…
…a także najnowsze filmy z gier:
Więcej:Sprzedaż Dragon Ball Z: Kakarot, nowe sterowniki od Nvidii i inne wieści
Gracze
Steam
OpenCritic
0