Dziś piszemy o postępach zbiórki społecznościowej na rzecz Star Citizen, soundtracku do gry Warhammer: End Times – Vermintide oraz wsparciu dla Nvidia GameWorks w Evolve. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Łukasz Szliselman
Promocja dnia (do godziny 19:00 we wtorek, 24.2):
Oferta weekendowa (do godziny 19:00 w poniedziałek, 23.2):
Oferty tygodniowe (do godziny 19:00 w poniedziałek, 23.2) – obniżka cen 100 tytułów, WWW
Star Citizen wciąż przyciąga graczy i ich pieniądze w oszałamiającym tempie. Do tej pory zbiórka społecznościowa na rzecz gry przekroczyła pułap 73,5 milionów dolarów. Zgodnie z polityką obraną jakiś czas temu przez Chrisa Robertsa, osiągnięcie kolejnego miliona nagrodzono szczegółowymi informacjami na temat systemu górnictwa – jednej z wielu profesji, jak mają pojawić się w wirtualnym wszechświecie – oraz ogromnej platformy wydobywczej, dostępnej jako samodzielny statek.
Pecetowa wersja Evolve ma za jakiś czas otrzymać aktualizację wprowadzającą wsparcie dla programu Nvidia GameWorks, jak poinformowano na oficjalnym blogu firmy Nvidia przy okazji premiery gry. Dzięki temu najnowsze karty grafiki z obozu zielonych będą w stanie wykorzystać dodatkowe efekty wizualne. Nie wiadomo, kiedy dokładnie pojawi się łatka.
Za skomponowanie ścieżki dźwiękowej do Warhammer: End Times – Vermintide odpowiedzialny jest branżowy weteran Jesper Kyd, zdobywca nagrody BAFTA. Jego dorobek zawiera m.in. soundtracki do serii Hitman, kilku pierwszych odsłon Assassin’s Creed czy Borderlands. Na oficjalnej stronie Vermintide opublikowano przykładowy utwór muzyczny z produkcji – możecie go odsłuchać w tym miejscu. Sieciowa gra kooperacyjna w uniwersum Warhammera ma się ukazać w drugiej połowie bieżącego roku na PC, PlayStation 4 i Xboksie One.

Studio Airship Syndicate, założone przez współtwórców serii Darksiders, szykuje się do ujawnienia swojej nowej gry. Jeden z nich, Joe Madureira, wstawił na Twittera widoczny powyżej obrazek z podpisem „Chyba nadciąga burza…”, a parę minut później dodał, że oficjalnej zapowiedzi doczekamy się w ciągu najbliższych kilku dni.
Do zespołu deweloperskiego pracującego nad Hellblade wrócił Hugues Giboire, dyrektor artystyczny Heavenly Sword – wcześniejszej produkcji studia Ninja Theory. W międzyczasie Giboire maczał palce w takich tytułach, jak BioShock 2 czy The Darkness II. Więcej o nim znajdziecie na jego stronie internetowej.
Polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach…
…a także najnowsze filmy z gier:
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google