Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 marca 2016, 15:25

Wieści ze świata (Far Cry Primal, Battleborn, Fallout 4, Homeworld: DoK, Werewolves Within, Tumble VR) 16/3/2016

Dziś piszemy o patchu 1.2 do Far Cry Primal, złotym statusie Battleborn, „psiej” nagrodzie dla Fallouta 4, pierwszym DLC do Homeworld: Deserts of Kharak oraz zapowiedzi dwóch gier VR: Werewolves Within od Ubisoftu i Tumble VR od twórców Until Dawn. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Far Cry Primal otrzymał patch 1.2

Studio Ubisoft Montreal wypuściło patch 1.2 do gry Far Cry Primal w wersji na PC, PS4 i XOne. W zależności od platformy, łatka poprawia optymalizację, stabilność, obsługę więcej niż jednej karty grafiki (SLI/CrossFire), wsparcie dla rozdzielczości 4K i Ultra HD oraz efekty oświetlenia na powierzchni wody, a także balansuje poziom trudności misji, dodaje parę opcji do konfiguracji interfejsu i eliminuje dziesiątki niedoróbek w różnych aspektach gry. Pełną listę zmian znajdziecie tutaj (PC) i tutaj (PS4/XOne).

Wieści ze świata (Far Cry Primal, Battleborn, Fallout 4, Homeworld: DoK, Werewolves Within, Tumble VR) 16/3/2016 - ilustracja #1

Battleborn – złoty status i beta-testy

Studio Gearbox Software poinformowało, że sieciowa strzelanka Battleborn osiągnęła złoty status. Oznacza to, że nic już nie powinno zagrozić jej premierze, zaplanowanej na 3 maja 2016 roku (gra wyjdzie na PC, PS4 i XOne). Ponadto produkcja ma doczekać się wkrótce jeszcze jednej fazy beta-testów (przypuszczalnie otwartych).

Werewolves Within – adaptacja VR gry w mafię od Ubisoftu

Firma Ubisoft zapowiedziała Werewolves Within – grę VR, którą najprościej byłoby opisać jako adaptację towarzyskiej zabawy w mafię (albo planszowej Mafii) w wirtualnej rzeczywistości. Tytuł ten zostanie przeznaczony do rozgrywek wieloosobowych dla 5-8 graczy, podczas których uczestnicy będą siedzieć w kręgu, próbując poprzez dyskusję i wzajemne oskarżanie się dociec, kto spośród nich jest ukrytym wilkołakiem. Jest to wspólne dzieło studiów Ubisoft Barcelona i Red Storm Entertainment (twórców wielu klasycznych gier z serii Tom Clancy’s Ghost Recon i Tom Clancy’s Rainbow Six), które powstaje z myślą o goglach Oculus Rift, PlayStation VR i HTC Vive. Premiera ma nastąpić jesienią 2016 roku.

Tumble VR – druga gra VR od twórców Until Dawn

Znane z przygodówki Until Dawn studio Supermassive Games zapowiedziało swój drugi (po Until Dawn: Rush of Blood) projekt pod urządzenia wirtualnej rzeczywistości. Jest to Tumble VR – gra logiczna, w której rozwiązywanie zagadek będzie wymagało budowania różnych konstrukcji z klocków. Mamy tu do czynienia z nową wersją Tumble – produkcji wydanej pierwotnie w 2010 roku na PS3 – wzbogaconą o dodatkowe poziomy, tryby zabawy etc. Tytuł ten powstaje z myślą o goglach PlayStation VR. Data premiery nie została podana.

Dogmeat z Fallouta 4 laureatem World Dog Award

Bethesda Softworks pochwaliła się, że gra Fallout 4 została wyróżniona w konkursie… dla najlepszych psów. A mówiąc dokładniej – nagrodzony został Ochłap (Dogmeat), który otrzymał statuetkę dla najlepszego czworonoga z gry wideo (Top Video Game Dog), pokonując D-Doga z Metal Gear Solid V: The Phantom Pain oraz Chopa z Grand Theft Auto V.

Homeworld: Deserts of Kharak – zapowiedź pierwszego DLC

Studio Blackbird Interactive zapowiedziało pierwsze DLC do RTS-a Homeworld: Deserts of Kharak, zatytułowane Soban Fleet Pack. Dodatek wprowadzi nową frakcję do trybu potyczki i rozgrywek wieloosobowych – czy może raczej: zmodyfikowaną wersję Northern Coalition, różniącą się własnymi wersjami jednostek Carrier, Railgun, Baserunner i Battlecruiser oraz odmiennymi teksturami i głosami. DLC stanie się dostępne na Steamie 22 marca. Jego cena nie jest na razie znana.

Wieści ze świata (Far Cry Primal, Battleborn, Fallout 4, Homeworld: DoK, Werewolves Within, Tumble VR) 16/3/2016 - ilustracja #2

Galeria obrazków

Polecamy też Waszej uwadze najnowsze obrazki w naszej galerii…

Galeria filmów

…jak również najnowsze filmy z gier:

Krzysztof Mysiak

Krzysztof Mysiak

Wpadł w sidła elektronicznej rozrywki przez starszego brata – kolekcjonera gier i gracza. Przez lata młodości nie miał własnego sprzętu nadającego się do grania, więc inwestował czas w wertowanie GOL-owskiej Wielkiej Encyklopedii Gier (i CD-Action). Swoje przeznaczenie dopełnił krótko po maturze, w 2013 roku, wysyłając CV do krakowskiej redakcji. Zdobył wykształcenie dwuklasowca – bibliotekarza/infobrokera – ale zamiast pójść w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni, wolał kontynuować karierę autora wiadomości ze świata (i nie tylko). Po paru latach wiercenia dziury w brzuchu połowie redakcji wyszarpał miejsce w gronie pracowników GRYOnline.pl i w 2017 r. przeniósł się do Krakowa. Zanim wyfrunął stamtąd do Poznania (w 2020 r.), zdążył zostać zapamiętany jako ten koleś, który bywa na tolkienowskich konwentach, jeździ paskudnym Subaru Imprezą i wywija mieczem na firmowym parkingu. Dziś z dystansu dogląda Encyklopedię Gier i Serwis Informacyjny.

więcej