Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

mikropłatności - newsy i ciekawostki (9)

Destiny 2 - deweloper odpowiada na zarzuty o zmianę systemu shaderów
Destiny 2 - deweloper odpowiada na zarzuty o zmianę systemu shaderów

Kamil Zwijacz, 9 września 2017, 11:19

Dyrektor kreatywny Destiny 2, Luke Smith, wypowiedział się na Twitterze na temat zmiany systemu shaderów, pachnącej próbą dojenia graczy poprzez mikropłatności. Twierdzi on, że shadery bardzo często zdobywa się podczas rozgrywki, a dodatkowo stanowią one teraz świetną motywację do dalszej zabawy.

DayZ z najgorszymi wynikami w historii – Sieciowe Wieści (08/09/2017)
DayZ z najgorszymi wynikami w historii – Sieciowe Wieści (08/09/2017)

Łukasz Mitka, 8 września 2017, 09:40

Witamy w kolejnej odsłonie Sieciowych Wieści, w której piszemy m.in. o odpływie graczy z DayZ, pojawieniu się na Steamie klasycznej gry World War II Online, kontrowersyjnej zmianie w ekonomii w Master X Master, szalonej popularności Transformice wśród Polaków, planach rozwoju LawBreakers, śmierci gry Wander oraz o nowych legendarnych pokemonach w Pokemon GO. Zapraszamy!

Playerunknown's Battlegrounds i minispódniczka za 1500 złotych – Sieciowe Wieści (11/08/2017)
Playerunknown's Battlegrounds i minispódniczka za 1500 złotych – Sieciowe Wieści (11/08/2017)

Łukasz Mitka, 11 sierpnia 2017, 13:25

Witamy w kolejnej odsłonie Sieciowych Wieści, w której piszemy o rynku w PlayerUnknown’s Battlegrounds, specjalnym wydarzeniu w Gigantic, nowej aktualizacji EVE Online, umieraniu gry Supernova, zapowiedzi PixARK (azjatyckiego voxelowego spin-offu ARK: Survival Evolved), dużym patchu New Dawn do gry Paragon, kiepskich wynikach LawBreakers oraz o pecetowej wersji Dragon Quest Rivals. Zapraszamy!

Gran Turismo Sport bez mikropłatności
Gran Turismo Sport bez mikropłatności

Kamil Zwijacz, 10 sierpnia 2017, 11:05

Gran Turismo Sport, w odróżnieniu od poprzedniej odsłony serii, nie zaoferuje systemu mikropłatności - potwierdził Kazunori Yamauchi, dyrektor studia Polyphony Digital.

Śródziemie: Cień Wojny - deweloperzy tłumaczą się z mikropłatności
Śródziemie: Cień Wojny - deweloperzy tłumaczą się z mikropłatności

Kamil Zwijacz, 7 sierpnia 2017, 10:49

Studio Monolith postanowiło wyjaśnić, o co chodzi z mikropłatnościami w grze Śródziemie: Cień Wojny. W skrócie - system nie będzie wpływał na niepłacących graczy i ma być całkowicie opcjonalny.

Middle-earth: Shadow of War z mikropłatnościami
Middle-earth: Shadow of War z mikropłatnościami

Adrian Werner, 5 sierpnia 2017, 12:34

Firma Warner Bros. Interactive Entertainment poinformowała, że w grze Middle-earth: Shadow of War znajdzie się system mikropłatności, pozwalający za prawdziwe pieniądze kupować różnorodne ułatwienia, przedmioty i podwładnych.

Playerunknown's Battlegrounds z turniejem na targach gamescom oraz mikropłatnościami
Playerunknown's Battlegrounds z turniejem na targach gamescom oraz mikropłatnościami

Jakub Błażewicz, 26 lipca 2017, 11:50

Studio Bluehole zapowiedziało pierwsze profesjonalne rozgrywki offline w grze Playerunknown's Battlegrounds. Przez cztery dni targów gamescom będzie trwał turniej z udziałem 80 graczy, którzy będą walczyć o nagrody o łącznej wartości 350 tysięcy dolarów. Te zostaną ufundowane z dochodów z uzyskanych ze sprzedaży kluczy, wymaganych do otwarcia specjalnych skrzyń z kosmetycznymi dodatkami dla postaci. Ta ostatnia decyzja spotkała się z negatywną reakcją ze strony graczy.

Rainbow Six: Siege – w grze pojawią się pakiety Alfa
Rainbow Six: Siege – w grze pojawią się pakiety Alfa

Krzysztof Sobiepan, 13 lipca 2017, 10:13

Przy okazji najnowszego patcha, poprawiającego stan techniczny gry Tom Clancy's Rainbow Six: Siege, twórcy w paru zdaniach przybliżyli też fanom, jak będzie wyglądał system skrzynek z kosmetycznym łupem. Na razie brakuje jednak konkretów.

Star Wars: Battlefront II - znamy szczegóły związane z systemem rozwoju
Star Wars: Battlefront II - znamy szczegóły związane z systemem rozwoju

Kamil Zwijacz, 29 czerwca 2017, 11:14

Na kanale BattlefrontUpdates w serwisie YouTube ujawniono szczegóły związane z systemem rozwoju postaci w grze Star Wars: Battlefront II. Opierać ma się on przede wszystkim na kartach z umiejętnościami, które znajdować mamy w specjalnych skrzyniach, nabywanych za kredyty dostępne m.in. za prawdziwe pieniądze.

Mikrotransakcje w Two Worlds II – za kilka dolarów kup ulepszenia broni lub trochę złota
Mikrotransakcje w Two Worlds II – za kilka dolarów kup ulepszenia broni lub trochę złota

Łukasz Szliselman, 16 czerwca 2017, 13:06

Mikrotransakcje przez niejednego uważane są za plagę dręczącą gry online, ale prawdziwy dramat zaczyna się, gdy wchodzą do produkcji stricte singleplayerowych. Wraz z najnowszą aktualizacją (i dodatkiem Call of the Tenebrae) Two Worlds II otrzymało wewnętrzny sklepik, w którym za prawdziwe pieniądze da się kupić przedmioty w grze.

For Honor zostało zalane falą negatywnych recenzji
For Honor zostało zalane falą negatywnych recenzji

Kamil Zwijacz, 4 kwietnia 2017, 16:18

W ostatnim czasie na Steamie pojawiło się mnóstwo negatywnych recenzji gry For Honor. Produkcja studia Ubiosft zbiera od graczy baty za problemy sieciowe, kiepski balans postaci oraz mikropłatności.

For Honor zostało zaprojektowane tak, by nie dało się odblokować wszystkiego?
For Honor zostało zaprojektowane tak, by nie dało się odblokować wszystkiego?

Kamil Zwijacz, 22 marca 2017, 15:14

Deweloperzy gry For Honor przyznali, że zaprojektowali grę tak, żeby nie dało się w sensownym czasie odblokować wszystkich elementów wyposażenia dla postaci. Wyznanie to rozwścieczyło graczy, którzy wydali niemałe pieniądze na zakup produkcji, a teraz są niejako przymuszani do sięgania po mikropłatności.

W Tom Clancy's The Division pojawią się mikropłatności
W Tom Clancy's The Division pojawią się mikropłatności

Kamil Zwijacz, 28 stycznia 2017, 12:03

Studio Massive Entertainment wyjawiło, że w grze Tom Clancy's The Division pojawi się nowa waluta - Premium Credits. Będzie ona dostępna tylko za prawdziwe pieniądze, a służyć ma do kupowania elementów kosmetycznych, pokroju skórek na bronie.

Kalifornijczyk wydał w Game of War milion skradzionych dolarów
Kalifornijczyk wydał w Game of War milion skradzionych dolarów

Adrian Werner, 15 grudnia 2016, 15:36

Nawet złodzieje nie mogą oprzeć się mikropłatnościom w grze Game of War. Tak przynajmniej wynika z przypadku mieszkańca Kalifornii, który w ciągu siedmiu lat „podwędził” swojemu pracodawcy 4,8 mln dolarów, z czego milion wydał właśnie na tę mobilną strategię.

Gwint: Wiedźmińska gra karciana - kampanie fabularne będą płatne
Gwint: Wiedźmińska gra karciana - kampanie fabularne będą płatne

Kamil Zwijacz, 15 października 2016, 20:00

Podczas rozmowy z przedstawicielami studia CD Projekt RED na targach T-Mobile Warsaw Games Week dowiedzieliśmy się, że kampanie fabularne w grze free-to-play Gwint: Wiedźmińska gra karciana będą płatne.

Counter Strike: Global Offensive wprowadza graffiti, ale nie za darmo
Counter Strike: Global Offensive wprowadza graffiti, ale nie za darmo

Krzysztof Sobiepan, 7 października 2016, 14:20

Studio Valve w najnowszej łatce do Counter Strike: Global Offensive udostępniło – oczekiwaną od premiery produkcji – możliwość umieszczania na mapie graffiti. Gracze nie są jednak zadowoleni z ograniczeń i płatności, jakie są związane z nową atrakcją.

Wieści ze świata (Titanfall 2, Killer7, Rocket League, EverQuest, Sonic Mania) 5/9/2016
Wieści ze świata (Titanfall 2, Killer7, Rocket League, EverQuest, Sonic Mania) 5/9/2016

Krzysztof Mysiak, 5 września 2016, 14:35

Dziś piszemy o braku Titanfall 2 w subskrypcjach EA i Origin Access, możliwym remake’u Killer7, szczegółach aktualizacji Rumble do Rocket League (data premiery, mikropłatności etc.), 23. dodatku do EverQuest i o gameplayu z gry Sonic Mania. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Valve podejmie kroki mające na celu zlikwidowanie stron hazardowych
Valve podejmie kroki mające na celu zlikwidowanie stron hazardowych

Maciej Kowalczyk, 14 lipca 2016, 11:58

W odpowiedzi na liczną krytykę i oskarżenia, Valve zabrało głos w sprawie stron hazardowych, wykorzystujących jako walutę przedmioty z Counter-Strike: Global Offensive. Firma zaprzeczyła jakoby była biznesowo powiązana z takimi serwisami oraz zapowiedziała podjęcie kroków mających na celu ich zamknięcie.

Wybuchła afera związana z youtuberami i hazardem w Counter-Strike: Global Offensive
Wybuchła afera związana z youtuberami i hazardem w Counter-Strike: Global Offensive

Maciej Kowalczyk, 5 lipca 2016, 11:48

Internet huczy od ostatnich kontrowersji związanych z hazardem w Counter-Strike: Global Offensive. Okazało się, że znani youtuberzy promowali na swoich kanałach hazardową stronę CSGOLotto, będąc jednocześnie jej właścicielami. Fakt ten postanowili ukryć, co wywołało falę oskarżeń dotyczących oszukiwania innych użytkowników serwisu.

Wieści ze świata (Xbox One, Fallout 4, Skyrim, Battleborn) 15/6/2016
Wieści ze świata (Xbox One, Fallout 4, Skyrim, Battleborn) 15/6/2016

Krzysztof Mysiak, 15 czerwca 2016, 14:29

Dziś piszemy o nadchodzącej obsłudze klawiatury i myszki na Xboksie One, zawężonym terminie premiery wersji VR gry Fallout 4, wsparciu dla starych modów w The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition i o mikropłatnościach w Battleborn. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

PayDay 3 w produkcji. Starbreeze przejęło pełne prawa do marki
PayDay 3 w produkcji. Starbreeze przejęło pełne prawa do marki

Adrian Werner, 31 maja 2016, 11:13

Starbreeze przejęło pełne prawa do marki PayDay od firmy 505 Games. W studiu Overkill Software trwają już prace nad trzecią odsłoną tego cyklu strzelanek oraz dodatkową zawartością do „dwójki”. Ponadto z PayDay 2 ma zniknąć kontrowersyjny system mikropłatności.

12 tysięcy dolarów na mikropłatności w Clash Royale? Dla youtubera Chief Pata to nie problem
12 tysięcy dolarów na mikropłatności w Clash Royale? Dla youtubera Chief Pata to nie problem

Piotr Doroń, 8 kwietnia 2016, 10:45

Clash Royale zarabia 1,5 miliona dolarów dziennie. Wielu graczy wydaje na mikropłatności w grze studia Supercell tysiące dolarów. Jednym z nich jest youtuber Chief Pat - czołowy zawodnik wydał na ulepszenia i szybszą progresję już ponad 12 tysięcy dolarów.

Electronic Arts zarabia 1,3 miliarda dolarów na dodatkowej zawartości do gier
Electronic Arts zarabia 1,3 miliarda dolarów na dodatkowej zawartości do gier

Jakub Mirowski, 3 marca 2016, 12:54

Firma Electronic Arts ujawniła przychody, jakie przynosi jej wszelkiego rodzaju dodatkowa zawartość do wydawanych gier: paczki z mapami, przepustki sezonowe, subskrypcje czy mikrotransakcje. Zdradzono też udział wydań cyfrowych w sprzedaży i rentowność gier mobilnych w katalogu wydawcy.

Tom Clancy's The Division bez mikrotransakcji... tak jakby
Tom Clancy's The Division bez mikrotransakcji... tak jakby

Kamil Zwijacz, 28 lutego 2016, 09:34

Pojawiły się nowe informacje związane z mikrotransakcjami w Tom Clancy's The Division. Z jednej strony Ubisoft twierdzi, że takowy system nie zostanie zastosowany w nadchodzącej produkcji, ale z drugiej jest mowa o DLC z kosmetycznymi elementami. Jakkolwiek by nie było, pewnym jest, że w grze nie spotkamy się z elementami pay-to-win.

Wieści ze świata (Fallout 4, DayZ, Unravel, EndWar Online, Godus Wars) 5/2/2016
Wieści ze świata (Fallout 4, DayZ, Unravel, EndWar Online, Godus Wars) 5/2/2016

Krzysztof Mysiak, 5 lutego 2016, 14:00

Dziś piszemy m.in. o prezentacji nowych efektów destrukcji otoczenia w grze Fallout 4 z patchem 1.3, wycieku danych z forum DayZ, wersji trial Unravel, debiucie EndWar Online na Steamie i Facebooku oraz wycięciu mikropłatności z Godus Wars. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

W Homefront: The Revolution pojawią się mikropłatności, ale będą też darmowe dodatki
W Homefront: The Revolution pojawią się mikropłatności, ale będą też darmowe dodatki

Kamil Zwijacz, 2 lutego 2016, 18:34

Twórcy Homefront: The Revolution wyjawili, że produkcja nie doczeka się dużych płatnych dodatków, ale za to przez przynajmniej rok po premierze otrzymywać będziemy darmowe rozszerzenia. Ponadto w grze pojawią się opcjonalne mikropłatności.

Mikropłatności w Halo 5: Guardians wygenerowały pół miliona dolarów przychodu
Mikropłatności w Halo 5: Guardians wygenerowały pół miliona dolarów przychodu

Piotr Bicki, 6 listopada 2015, 12:15

W Halo 5: Guardians znalazła się możliwość kupowania dodatkowego sprzętu za prawdziwe pieniądze. Opcja ta cieszy się popularnością wśród graczy – przedstawiciele studia 343 Industries ujawnili, że do tej pory mikrotransakcje wygenerowały pół miliona dolarów przychodu.

Tom Clancy's Rainbow Six: Siege  - wszystkie nowe mapy, postacie i tryby dostępne będą za darmo
Tom Clancy's Rainbow Six: Siege - wszystkie nowe mapy, postacie i tryby dostępne będą za darmo

Adrian Werner, 6 listopada 2015, 11:10

Firma Ubisoft ujawniła, jak będzie wspierała grę Tom Clancy's Rainbow Six: Siege po premierze. W planach są nowe postacie, mapy oraz tryby, przy czym cała ta dodatkowa zawartość dostępna będzie za darmo. Ponadto w produkcji znajdą się kosmetyczne mikropłatności.

Na Steamie otworzono pierwszy sklep z wirtualnymi przedmiotami
Na Steamie otworzono pierwszy sklep z wirtualnymi przedmiotami

Kamil Zwijacz, 5 listopada 2015, 12:51

Facepunch Studios, zespół odpowiedzialny za popularną survivalową produkcję Rust, otworzył na Steamie sklepik z rozmaitymi wirtualnymi przedmiotami do wykorzystania w grze. Jest to pierwsza tego typu inicjatywa, która ma ułatwić życie deweloperom wykorzystującym w swoich tytułach mikropłatności.

Uncharted 4: Kres Złodzieja ostatnią grą z serii? Multiplayer zadziała w 900p
Uncharted 4: Kres Złodzieja ostatnią grą z serii? Multiplayer zadziała w 900p

Kamil Zwijacz, 29 października 2015, 11:45

Robert Cogburn, główny projektant trybu dla wielu graczy w grze Uncharted 4: Kres Złodzieja, wyjawił, że tytuł będzie prawdopodobnie ostatnią odsłoną serii stworzoną przez Naughty Dog. Jednocześnie poznaliśmy kilka szczegółów związanych z multiplayerem.

Wieści ze świata (Star Citizen, Warhammer: The End Times - Vermintide) 26/10/2015
Wieści ze świata (Star Citizen, Warhammer: The End Times - Vermintide) 26/10/2015

Krzysztof Mysiak, 26 października 2015, 13:35

Dziś piszemy m.in. o wypuszczeniu aktualizacji 1.3 do Star Citizen i prezentacji lokacji z nadchodzącej wersji 2.0 oraz o braku mikropłatności w grze Warhammer: The End Times - Vermintide. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Twórcy PayDay 2 wprowadzają alternatywę dla mikrotransakcji
Twórcy PayDay 2 wprowadzają alternatywę dla mikrotransakcji

Jakub Błażewicz, 21 października 2015, 12:42

Po burzy wywołanej wprowadzeniem mikrotransakcji do PayDay 2 studio Overkill postanowiło udostępnić alternatywę dla kupowania za prawdziwe pieniądze wierteł do sejfów zdobywanych w ramach Crimefestu. Od teraz będzie można je zdobyć za darmo jako nagrodę za wykonywanie misji.

PayDay 2 otrzymało mikrotransakcje – gracze wściekli na Overkill
PayDay 2 otrzymało mikrotransakcje – gracze wściekli na Overkill

Krzysztof Mysiak, 19 października 2015, 14:35

W ostatniej aktualizacji (Black Market) studio Overkill wprowadziło do strzelanki PayDay 2 mikrotransakcje. Wśród członków społeczności gry zawrzało, bo twórcy złamali w ten sposób złożone kiedyś solenne przyrzeczenie, że w ich dziele nigdy nie pojawi się takie rozwiązanie.

Wieści ze świata (Batman: Arkham Knight, Destiny, Longtail Studios w rękach Ubisoftu) 14/10/2015
Wieści ze świata (Batman: Arkham Knight, Destiny, Longtail Studios w rękach Ubisoftu) 14/10/2015

Krzysztof Mysiak, 14 października 2015, 13:35

Dziś piszemy m.in. o październikowym patchu do gry Batman: Arkham Knight, który wprowadza nowości w wyzwaniach RR, detalach odnośnie mikropłatności w Destiny oraz przejęciu przez Ubisoft studia Longtail i przemianowaniu go na Ubisoft Halifax. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (Rock Band 4, Destiny, Rocket League, Indivisible) 6/10/2015
Wieści ze świata (Rock Band 4, Destiny, Rocket League, Indivisible) 6/10/2015

Krzysztof Mysiak, 6 października 2015, 14:00

Dziś piszemy m.in. o premierze Rock Band 4, wprowadzeniu mikropłatności w Destiny, halloweenowej zawartości w Rocket League i nowym DLC do tej gry oraz starcie zbiórki pieniędzy na platformowe jRPG Indivisible w serwisie Indiegogo. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Star Wars: Battlefront bez mikrotransakcji
Star Wars: Battlefront bez mikrotransakcji

Jakub Błażewicz, 6 października 2015, 10:40

Serwis GameSpot przeprowadził wywiad z Niklasem Fegraeusem na temat Star Wars: Battlefront. Przedstawiciel DICE zapewnił, że w produkcji nie uświadczymy mikropłatności - walutę potrzebną do zakupów w sklepie w grze zdobędziemy jedynie poprzez aktywną rozgrywkę.

W Assassin's Creed: Syndicate pojawią się mikropłatności
W Assassin's Creed: Syndicate pojawią się mikropłatności

Kamil Zwijacz, 1 października 2015, 12:27

Firma Ubisoft potwierdziła, że w grze Assassin's Creed: Syndicate pojawią się mikropłatności. Nie będą one jednak w żaden sposób utrudniać rozgrywki i przeznaczone mają być dla osób dysponujących mniejszą ilością czasu, które chcą szybciej uzyskać dostęp do niektórych elementów.

Need for Speed bez płatnych DLC i z 30 FPS-ami na konsolach
Need for Speed bez płatnych DLC i z 30 FPS-ami na konsolach

Krzysztof Mysiak, 16 września 2015, 11:45

Studio Ghost Games ujawniło parę ciekawych informacji na temat Need for Speed za pośrednictwem oficjalnego FAQ gry. Mają one związek m.in. z polityką dotyczącą DLC i mikrotransakcji oraz płynnością rozgrywki na konsolach w omawianej samochodówce.

Street Fighter V - nowe szczegóły dotyczące gry i przyszłych dodatków
Street Fighter V - nowe szczegóły dotyczące gry i przyszłych dodatków

Paweł Krzystyniak, 19 lipca 2015, 14:30

Firma Capcom ujawniła kilka interesujących informacji na temat premiery i przyszłości Street Fighter V. Gracze otrzymają jedną wersję gry w dniu jej premiery i będą mieli możliwość kupowania dodatków za wirtualną, zdobywaną podczas rozgrywki walutę.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain z mikropłatnościami
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain z mikropłatnościami

Łukasz Szliselman, 11 czerwca 2015, 12:18

Włoska wersja PlayStation Store zdradza, że w grze Metal Gear Solid V: The Phantom Pain pojawią się opcjonalne płatności. Nie są to pierwsze doniesienia o mikropłatnościach w nowej produkcji firmy Konami.

Premiera Mortal Kombat X; mikrotransakcje ułatwią... wykonywanie Fatalities
Premiera Mortal Kombat X; mikrotransakcje ułatwią... wykonywanie Fatalities

Michał Jodłowski, 14 kwietnia 2015, 12:40

Dzisiaj ma miejsce premiera Mortal Kombat X na pecetach oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Koncern Warner Bros. wprowadził... mikrotransakcje ułatwiające wykonywanie Fatalities.

W 2015 roku gry MOBA zarobią więcej od MMORPG?
W 2015 roku gry MOBA zarobią więcej od MMORPG?

Jakub Błażewicz, 31 marca 2015, 12:19

Firma EEDAR opublikowała raport dotyczący dochodów z gier MOBA. Według prognozy Eda Zhao gry z tego gatunku przyniosą w 2015 roku większy dochód niż tytuły MMO.

H1Z1 - deweloperzy wycofują się z opłat za przepustkę Battle Royale
H1Z1 - deweloperzy wycofują się z opłat za przepustkę Battle Royale

Kamil Zwijacz, 21 marca 2015, 10:43

John Smedley, szef studia Daybreak Game Company, zapowiedział na forum Reddit, że deweloper nie wprowadzi zapowiedzianych opłat za dostęp do trybu Battle Royale. Zamiast tego twórcy skupią się na naprawianiu błędów i rozwijaniu produkcji.

H1Z1 coraz większym „skokiem na kasę” – przepustka Battle Royale za 7 dolarów
H1Z1 coraz większym „skokiem na kasę” – przepustka Battle Royale za 7 dolarów

Michał Jodłowski, 20 marca 2015, 12:00

Deweloperzy H1Z1 poinformowali o zmianach nadchodzących w alfa-testach ich gry. Mowa tutaj przede wszystkim o wprowadzeniu możliwości wykupienia opcjonalnej przepustki do trybu Battle Royale oferującej nieograniczony dostęp przez miesiąc bez zużywania event ticketów. Ponadto omówiono inne nowinki, m.in. nowy system nagród.

Blitzkrieg 3 – twórcy rezygnują z systemu mikrotransakcji
Blitzkrieg 3 – twórcy rezygnują z systemu mikrotransakcji

Krzysztof Nieradko, 26 lutego 2015, 19:55

Studio Nival zrezygnowało z dotychczasowego modelu biznesowego w Blitzkrieg 3. Twórcy, na skutek wielu nieprzychylnych wypowiedzi ze strony fanów cyklu, wycofują ze swojej gry opcję mikropłatności. Warto również wspomnieć o możliwości przedpremierowego nabycia tytułu i wzięcia udziału w zamkniętych testach alfa.

Blizzard wprowadzi mikrotransakcje w Diablo III. Na razie tylko w Azji
Blizzard wprowadzi mikrotransakcje w Diablo III. Na razie tylko w Azji

Luc, 21 lutego 2015, 12:00

Wycofanie Domu Aukcyjnego nie oznacza, że Blizzard całkowicie zrezygnował z transakcji wykorzystujących prawdziwą gotówkę w Diablo III. Na testowe serwery regionu azjatyckiego niedługo trafi aktualizacja wprowadzająca opcjonalne mikrotransakcje.

The Elder Scrolls Online – garść informacji o zmianach. Twórcy wprowadzą wirtualny sklep
The Elder Scrolls Online – garść informacji o zmianach. Twórcy wprowadzą wirtualny sklep

Jakub Błażewicz, 16 lutego 2015, 10:20

W najnowszym ogłoszeniu twórcy The Elder Scrolls Online rozpisują się na temat nadchodzących zmian. W programie: nagrody lojalnościowe, Crown Store, konto ESO Plus oraz informacje dotyczące wersji na konsole Xbox One i PlayStation 4.

W Mortal Kombat X prawdopodobnie pojawią się mikropłatności
W Mortal Kombat X prawdopodobnie pojawią się mikropłatności

Kamil Zwijacz, 8 lutego 2015, 11:07

Podczas rozmowy z dziennikarzem serwisu IGN, Brian Goodman, marketing menadżer w studiu NetherRealm, stwierdził, że deweloper nie jest jeszcze gotowy, by poruszać temat mikropłatności Mortal Kombat X. Nie zaprzeczył jednak, że takowy system nie znajdzie w ogóle zastosowania w nadchodzącej bijatyce.

Steam Workshop z ponad 57 milionami dolarów przychodu
Steam Workshop z ponad 57 milionami dolarów przychodu

Marcin Skierski, 29 stycznia 2015, 13:05

Z najnowszych informacji firmy Valve wynika, że osoby tworzące zawartość do gier w ramach usługi Steam Workshop zarobiły już łącznie 57 milionów dolarów. Przypominamy, że Steam Workshop ruszył w 2011 roku.

App Store – zmiany w kontekście gier free-to-play
App Store – zmiany w kontekście gier free-to-play

Piotr Doroń, 20 listopada 2014, 22:40

Firma Apple zdecydowała się wprowadzić kilka drobnych zmian w kontekście gier i aplikacji free-to-play oraz free-to-download, oferowanych na platformie App Store. Adnotacja "FREE" została zastąpiona przez "Get", a przy tytule pojawia się informacja o oferowaniu mikropłatności.