Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

mikropłatności - newsy i ciekawostki (8)

Apple: użytkownik musi znać szansę na zdobycie przedmiotów z lootboksów
Apple: użytkownik musi znać szansę na zdobycie przedmiotów z lootboksów

Bartosz Świątek, 28 grudnia 2017, 14:32

Nowe zasady prowadzonego przez Apple sklepu z aplikacjami wymagają od deweloperów zamieszczania na stronach produktów informacji o szansach na zdobycie każdego z przedmiotów, które mogą znaleźć się w kupowanych przez gracza skrzynkach.

Prezes Paradox Interactive o rynku gier – dalszy nacisk graczy na wydawców oraz stagnacja VR i AR w 2018 roku
Prezes Paradox Interactive o rynku gier – dalszy nacisk graczy na wydawców oraz stagnacja VR i AR w 2018 roku

Jakub Błażewicz, 20 grudnia 2017, 11:40

Fredrik Wester ze studia Paradox Interactive podzielił się swoimi przewidywaniami dotyczącymi sytuacji na rynku gier w 2018 roku. Według niego gracze będą dalej sprzeciwiali się skrajnej monetyzacji oraz agresywnemu zbieraniu danych przez wydawców, natomiast nie doczekamy się przełomu w segmencie rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej.

Nowa gra studia Obsidian Entertainment bez mikropłatności
Nowa gra studia Obsidian Entertainment bez mikropłatności

Kamil Zwijacz, 17 grudnia 2017, 08:24

Studio Obsidian Entertainment nawiązało niedawno współpracę z labelem Private Division, należącym do koncernu Take-Two Interactive. Wśród fanów dewelopera pojawiły się obawy o obecność mikrotransakcji w nowej grze, do których twórcy postanowili się ustosunkować.

Mikrotransakcje nie pasują do wielkich gier, mówi prezes Square Enix
Mikrotransakcje nie pasują do wielkich gier, mówi prezes Square Enix

Jakub Mirowski, 13 grudnia 2017, 10:08

Yosuke Matsuda, prezes japońskiego wydawcy Square Enix, stwierdził w wywiadzie dla magazynu MCV, że mikrotransakcje nie pasują do tytułów na domowe konsole, i zapowiedział, że jego firma nie ulegnie modzie na "gry jako usługi".

Lootboksy nie są hazardem w świetle prawa w Nowej Zelandii
Lootboksy nie są hazardem w świetle prawa w Nowej Zelandii

Kamil Zwijacz, 12 grudnia 2017, 14:36

Poznaliśmy opinię kolejnej organizacji rządowej w sprawie lootboksów. W świetle prawa w Nowej Zelandii skrzynki w ogóle nie kwalifikują się, aby zostać uznane jako hazard.

Senator Hawajów o walce z hazardem - zakaz sprzedaży gier ze skrzynkami niepełnoletnim?
Senator Hawajów o walce z hazardem - zakaz sprzedaży gier ze skrzynkami niepełnoletnim?

Jakub Błażewicz, 6 grudnia 2017, 13:18

Chris Lee, senator stanu Hawaje, opublikował drugi filmik poświęcony kwestii skrzyń z zawartością. Polityk zapowiedział podjęcie działań celem wprowadzenia ustaw regulujących dostęp do gier uwzględniających losowe zdobywanie przedmiotów, w tym zakaz sprzedaży tego typu tytułów osobom niepełnoletnim.

Star Wars: Battlefront II z pierwszymi zmianami w systemie kredytów
Star Wars: Battlefront II z pierwszymi zmianami w systemie kredytów

Jakub Błażewicz, 5 grudnia 2017, 08:54

Firma Electronic Arts wprowadziła wstępne poprawki w systemie wirtualnej waluty w Star Wars: Battlefront II, pozwalające na szybsze zdobywanie kredytów bez wydawania pieniędzy. Ponadto zdradzono pierwsze szczegóły na temat aktualizacji wprowadzających zawartość związaną z najnowszym epizodem filmowych Gwiezdnych wojen.

Take-Two nie uważa lootboksów za hazard
Take-Two nie uważa lootboksów za hazard

Grzegorz Chmielewski, 30 listopada 2017, 12:55

Sagi o lootboksach, mikrotransakcjach i złych korporacjach ciąg dalszy. Tym razem głos zabrała firma Take-Two, wydawca m.in. serii Grand Theft Auto. Gracze nie będą zadowoleni – prezydent giganta branży, Karl Slatoff, utrzymuje, że płatne skrzynki z zawartością nie są formą hazardu.

Star Wars: Battlefront II - odnaleziono ukryty tryb modyfikowania wyglądu postaci?
Star Wars: Battlefront II - odnaleziono ukryty tryb modyfikowania wyglądu postaci?

Kamil Zwijacz, 30 listopada 2017, 12:53

Jednemu z użytkowników forum Reddit udało się odnaleźć ukryty tryb modyfikowania wyglądu postaci w Star Wars: Battlefront II. Jest to o tyle dziwne, że wczoraj przedstawiciel Electronic Arts mówił, że nie można zmieniać skórek, bo firma dba o kanon Gwiezdnych wojen.

Dlaczego EA zrezygnowało z gry Visceral Games? Bo nie mogło na niej zarobić
Dlaczego EA zrezygnowało z gry Visceral Games? Bo nie mogło na niej zarobić

Kamil Zwijacz, 29 listopada 2017, 17:15

Dyrektor finansowy koncernu Electronic Arts wypowiedział się na temat anulowanej gry z uniwersum Gwiezdnych wojen od nieistniejącego już studia Visceral Games. Firma zrezygnowała z niej, bo nie był to materiał, który wygeneruje duże zyski.

EA traci miliardy w związku z Battlefrontem 2; kanon Gwiezdnych wojen winny mikropłatnościom?
EA traci miliardy w związku z Battlefrontem 2; kanon Gwiezdnych wojen winny mikropłatnościom?

Bartosz Świątek, 29 listopada 2017, 10:32

Zamieszanie związane ze Star Wars Battlefront 2 uderzyło w akcje Electronic Arts i kosztowało giganta już prawie 3 miliardy dolarów. Próbując udobruchać fanów i udziałowców, szefostwo firmy przedstawia kolejne wyjaśnienia – tym razem wina spadła na gwiezdnowojenny kanon.

Kup wirtualną działkę, czyli nowa metoda zarobku twórców Star Citizen
Kup wirtualną działkę, czyli nowa metoda zarobku twórców Star Citizen

Miłosz Szubert, 29 listopada 2017, 10:25

Kolejna kontrowersja wokół Star Citizen. Studio Cloud Imperium Games umożliwiło zakup... wirtualnej działki na dowolnej planecie, asteroidzie lub księżycu, które znajdują się w przestrzeni UEE. Najmniejsza parcela kosztuje 50 dolarów, a największa 100.

Destiny 2 - celowe ograniczanie XP, by zachęcić do mikropłatności?
Destiny 2 - celowe ograniczanie XP, by zachęcić do mikropłatności?

Kamil Zwijacz, 26 listopada 2017, 14:08

Czas na kolejną aferę związaną z mikropłatnościami. Okazało się, że Activision zastosowało w grze Destiny 2 system ograniczający zdobywanie doświadczenia, co najwidoczniej miało zachęcać do częstszego korzystania z dodatkowych płatności.

"Droidy rozwoju" i gumki recepturki - jak gracze zdobywają kredyty w Star Wars Battlefront 2

Jakub Mirowski, 25 listopada 2017, 16:27

Gracze na forum Reddit pochwalili się swoimi sposobami na zdobywanie kredytów w grze Star Wars Battlefront 2 bez angażowania się w rozgrywkę. W niektórych przypadkach ich kreatywność jest naprawdę zadziwiająca.

Brytyjska Komisja Hazardowa nie kwalifikuje lootboksów jako hazardu
Brytyjska Komisja Hazardowa nie kwalifikuje lootboksów jako hazardu

Jakub Mirowski, 25 listopada 2017, 15:07

W najnowszym wpisie na swojej stronie internetowej Komisja Hazardowa Wielkiej Brytanii stwierdziła, że choć dostrzega szkodliwość mechanik lootboksów wobec dzieci, obecne prawo nie daje jej podstaw, by uznać skrzynki z losową zawartością za hazard.

Mikropłatności w grach przynoszą wydawcom miliardy dolarów
Mikropłatności w grach przynoszą wydawcom miliardy dolarów

Kamil Zwijacz, 25 listopada 2017, 12:59

Firma analityczna SuperData opublikowała raport dotyczący gier free-to-play oraz płatnych produkcji traktowanych jako usługi. Wynika z niego, że oba rozwiązania są przyszłością branży.

Call of Duty: WWII z elementami pay-to-win? Skrzynki z bronią znalezione w plikach gry
Call of Duty: WWII z elementami pay-to-win? Skrzynki z bronią znalezione w plikach gry

Bartosz Świątek, 23 listopada 2017, 14:36

W danych Call of Duty: WWII odnaleziono ślady skrzynek z bronią. Powstaje obawa, że uruchomiony niedawno system mikropłatności – na razie oferujący przedmioty czysto kosmetyczne – może się z czasem przerodzić w psujące balans rozgrywki rozwiązanie pay-to-win. Równocześnie twórcy zapowiedzieli aktualizację z mapą Winter Carentan i zimowe wydarzenie w grze.

Belgowie chcą zakazania lootboksów na terenie Unii Europejskiej [aktualizacja]
Belgowie chcą zakazania lootboksów na terenie Unii Europejskiej [aktualizacja]

Jakub Mirowski, 22 listopada 2017, 21:20

Belgijska Komisja ds. Gier wydała oświadczenie, w którym uznała kupowane za prawdziwe pieniądze lootboksy - skrzynki z losową zawartością - za hazard i zapowiedziała, że będzie się domagać zakazania ich w Unii Europejskiej.

Lucasfilm reaguje na kontrowersje w związku ze skrzynkami w Star Wars Battlefront 2
Lucasfilm reaguje na kontrowersje w związku ze skrzynkami w Star Wars Battlefront 2

Bartosz Świątek, 21 listopada 2017, 11:49

Wytwórnia Lucasfilm wydała oświadczenie, w którym komentuje sprawę skrzynek i pochwala podjętą przez Electronic Arts decyzję o tymczasowym wyłączeniu mikropłatności w Star Wars Battlefront 2.

W Need for Speed: Payback złagodzono system mikrotransakcji
W Need for Speed: Payback złagodzono system mikrotransakcji

Kamil Zwijacz, 21 listopada 2017, 11:06

Studio Ghost Games wprowadziło zmiany w systemie kart służących do modyfikowania pojazdów w grze Need for Speed: Payback. Od teraz podczas zabawy otrzymuje się więcej reputacji i pieniędzy, dzięki czemu szybciej zdobywa się ulepszenia.

CD Projekt RED o mikropłatnościach w Cyberpunku 2077 -
CD Projekt RED o mikropłatnościach w Cyberpunku 2077 - "zostawiamy chciwość innym"

Kamil Zwijacz, 20 listopada 2017, 08:59

Studio CD Projekt RED zajęło stanowisko w sprawie pojawiających się zarzutów o traktowanie nadchodzącego Cyberpunka 2077 jako gry-usługi. Deweloper stwierdził, że "zostawia chciwość innym".

Star Wars Battlefront 2 - mikrotransakcje usunięto po interwencji Disneya
Star Wars Battlefront 2 - mikrotransakcje usunięto po interwencji Disneya

Jakub Mirowski, 19 listopada 2017, 11:08

Jak donosi serwis VG247, wzbudzone przez system mikrotransakcji kontrowersje wokół gry Star Wars Battlefront 2 na tyle zaniepokoiły firmę Disney, posiadającą prawa do marki Gwiezdne wojny, że ta postanowiła zainterweniować.

EA ulega graczom - mikrotransakcje z Battlefronta 2 wycofane na czas nieokreślony
EA ulega graczom - mikrotransakcje z Battlefronta 2 wycofane na czas nieokreślony

Miłosz Szubert, 17 listopada 2017, 10:17

Dziś na rynku oficjalnie debiutuje Star Wars Battlefront 2, czyli kolejna odsłona popularnej serii strzelanin FPP nastawionych na tryb sieciowy. Przy okazji firma Electronic Arts wyłączyła wszystkie mikropłatności w grze.

Belgijska Komisja ds. Gier przygląda się Battlefrontowi II i Overwatchowi
Belgijska Komisja ds. Gier przygląda się Battlefrontowi II i Overwatchowi

Bartosz Świątek, 16 listopada 2017, 11:36

Belgijska Komisja ds. Gier – ciało odpowiedzialne za nadzorowanie wszelkich form hazardu występujących w tym kraju – przygląda się rozwiązaniom zastosowanym w niektórych grach wideo. Uwagę urzędników zwróciły na razie dwa tytuły: Star Wars: Battlefront II oraz Overwatch.

DICE zabiera głos na temat kontrowersji związanych z Battlefrontem II
DICE zabiera głos na temat kontrowersji związanych z Battlefrontem II

Grzegorz Chmielewski, 16 listopada 2017, 11:30

W trakcie sesji pytań i odpowiedzi na forum Reddit trójka pracowników studia DICE odpowiedzialnego za grę Star Wars: Battlefront II odniosła się do kilku elektryzujących społeczność graczy kwestii – między innymi problemu nachalnych mikrotransakcji.

Star Wars: Battlefront II - 7500 zł lub pół roku grania, aby odblokować (prawie) wszystko
Star Wars: Battlefront II - 7500 zł lub pół roku grania, aby odblokować (prawie) wszystko

Kamil Zwijacz, 16 listopada 2017, 10:35

Doczekaliśmy się kolejnych wyliczeń związanych ze skrzynkami w grze Star Wars: Battlefront II. Jeżeli będziecie chcieli odblokować niemal całą zawartość, to przyszykujcie sporo pieniędzy albo zarezerwujcie sobie mnóstwo czasu.

EA o grach jako usługach – „nieograniczona
EA o grach jako usługach – „nieograniczona" monetyzacja

Jakub Błażewicz, 15 listopada 2017, 11:50

Blake Jorgensen, dyrektor finansowy Electronic Arts, wypowiedział się na temat mikropłatności w grach. Według niego traktowanie gier jako usług pozwala na czerpanie „nieograniczonych" zysków z wydanych tytułów. Koncern rozważa nawet dodanie podobnych rozwiązań do starszych produkcji, począwszy od Battlefielda 4.

Wieści ze świata (Call of Duty: WWII, Project Hospital, Dead Cells, Hollow Knight) 14/11/2017
Wieści ze świata (Call of Duty: WWII, Project Hospital, Dead Cells, Hollow Knight) 14/11/2017

Krzysztof Sobiepan, 14 listopada 2017, 13:11

Dziś piszemy o opóźnionej walucie premium w strzelance Call of Duty: WWII i przypadkowym odkręceniu kurka z podwójnym XP przy jej premierze, zapowiedzi gry Project Hospital (spadkobiercy Theme Hospital), dużej aktualizacji do roguelike’a Dead Cells oraz o przesunięciu debiutu Hollow Knight w edycji na Nintendo Switch. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Star Wars: Battlefront II - dramy ciąg dalszy
Star Wars: Battlefront II - dramy ciąg dalszy

Jakub Błażewicz, 14 listopada 2017, 11:50

Firma Electronic Arts znacznie obniżyła ceny bohaterów w Star Wars: Battlefront II. Jednak koncern nie ma co liczyć na przychylne reakcje graczy, bowiem wraz z tym zmniejszono też nagrody za ukończenie kampanii. Ponadto w sieci pojawiły się doniesienia o usunięciu możliwości zwrotu gry na platformie Origin.

Star Wars: Battlefront II - 40 godzin na odblokowanie jednego bohatera, bo EA troszczy się o graczy [aktualizacja]
Star Wars: Battlefront II - 40 godzin na odblokowanie jednego bohatera, bo EA troszczy się o graczy [aktualizacja]

Kamil Zwijacz, 13 listopada 2017, 16:49

Kontrowersji związanych z mikropłatnościami w Star Wars: Battlefront II ciąg dalszy. Tym razem na jaw wyszło, że bez płacenia potrzeba około 40 godzin na odblokowanie jednego bohatera. Electronic Arts twierdzi, że to dlatego, by gracze mieli satysfakcję z rozgrywki.

 Mikropłatności w Star Wars: Battlefront II - to nadal pay-to-win
Mikropłatności w Star Wars: Battlefront II - to nadal pay-to-win

Jakub Błażewicz, 10 listopada 2017, 12:15

Znamy już szczegóły dotyczące skrzynek przedmiotów w Star Wars: Battlefront II. Posiadacze abonamentów EA Access oraz Origin Acess podzielili się informacjami na temat zmian, jakie studio DICE wprowadziło do kontrowersyjnego systemu łupów.

Szef Take-Two o przyszłości firmy – online, mikrotransakcje i gry jako usługi
Szef Take-Two o przyszłości firmy – online, mikrotransakcje i gry jako usługi

Krzysztof Leśniak, 8 listopada 2017, 13:43

Take-Two, jeden z największych wydawców gier na świecie, ukierunkowuje swoją politykę wydawniczą na mikrotransakcje i stałe opłaty w grach. Poinformował o tym szef firmy Strauss Zelnick na konferencji z inwestorami podsumowującej ostatni kwartał finansowy.

Ubisoft - mikropłatności i DLC przebiły cyfrową sprzedaż gier
Ubisoft - mikropłatności i DLC przebiły cyfrową sprzedaż gier

Adrian Werner, 8 listopada 2017, 11:19

Rola modelu „gier jako usług” na rynku nie przestaje rosnąć. Zakończony niedawno kwartał rozliczeniowy był dla firmy Ubisoft pierwszym, w którym mikropłatności, DLC i subskrypcje dały więcej przychodów niż sprzedaż cyfrowa pełnych wersji gier.

Grand Theft Auto V najlepiej sprzedającą się grą w historii USA
Grand Theft Auto V najlepiej sprzedającą się grą w historii USA

Kamil Zwijacz, 8 listopada 2017, 10:13

Firma Take-Two Interactive poinformowała, że Grand Theft Auto V zostało wysłane do sklepów w liczbie 85 milionów egzemplarzy. Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że mikrotransakcje w GTA Online i innych grach odpowiadają za niemal połowę przychodów koncernu.

Call of Duty: WWII - mikropłatności zadebiutują w przyszłym tygodniu
Call of Duty: WWII - mikropłatności zadebiutują w przyszłym tygodniu

Miłosz Szubert, 7 listopada 2017, 10:05

Poznaliśmy datę debiutu waluty używanej do mikropłatności w grze Call of Duty: WWII. Tak zwane COD Points pojawią się w tytule 14 listopada.

Finanse Activision Blizzard – sukces Destiny 2 i miliard dolarów z mikropłatności
Finanse Activision Blizzard – sukces Destiny 2 i miliard dolarów z mikropłatności

Krzysztof Sobiepan, 3 listopada 2017, 11:43

Firma Activision Blizzard ma czym się pochwalić w swoim raporcie finansowym za trzeci kwartał 2017 roku. W centrum uwagi znalazły się Destiny 2 oraz Call of Duty: WWII, a ogólne wyniki mają przekraczać oczekiwania analityków. Zastraszająco wielkie były też zyski z mikrotransakcji.

Monster Hunter World bez mikrotransakcji i skrzyń z przedmiotami
Monster Hunter World bez mikrotransakcji i skrzyń z przedmiotami

Krystian Pieniążek, 2 listopada 2017, 19:38

Skrzynki z przedmiotami i mikrotransakcje są obecne w większości dużych gier. Twórcy Monster Hunter World nic sobie nie robią z tej mody i zapewniają, że wcielając się w łowców potworów, nie będziemy kuszeni, żeby wykładać na stół prawdziwą gotówkę.

W Call of Duty: WWII skrzynki spadają z nieba na oczach wszystkich graczy
W Call of Duty: WWII skrzynki spadają z nieba na oczach wszystkich graczy

Adrian Werner, 2 listopada 2017, 09:49

Dowiedzieliśmy się wreszcie, jak wyglądać będą skrzynki w Call of Duty: WWII. Firma Activision nie zamierza bawić się w jakiekolwiek subtelności i duże skrzynie z hukiem spadają z nieba, a ich zawartość wyświetlana jest tak, aby mogli ją zobaczyć wszyscy inni gracze znajdujący się opodal.

EA wycofuje się z niektórych pomysłów dotyczących skrzynek w Battlefront II
EA wycofuje się z niektórych pomysłów dotyczących skrzynek w Battlefront II

Kamil Zwijacz, 1 listopada 2017, 10:59

Poznaliśmy szczegóły związane z zapowiedzianymi jakiś czas temu zmianami w systemie skrzynek, kart i rozwoju postaci w nadchodzącej grze Star Wars: Battlefront II.

Brytyjski rząd zabiera głos na temat hazardowych mechanik w grach
Brytyjski rząd zabiera głos na temat hazardowych mechanik w grach

Grzegorz Chmielewski, 26 października 2017, 19:46

Od dłuższego czasu trwa debata na temat legalności skrzynek i mikrotransakcji w grach wideo oraz powiązania tych mechanizmów z hazardem. Tym razem na ich temat obszernie wypowiedział się rząd Wielkiej Brytanii, który współpracuje z organizacją PEGI.

Mikrotransakcje i skrzynki w Assassin's Creed Origins – wyjaśniamy co i jak
Mikrotransakcje i skrzynki w Assassin's Creed Origins – wyjaśniamy co i jak

Krystian Pieniążek, 26 października 2017, 13:00

Oprócz lootboksów kupowanych za wirtualne złoto, w Assassin’s Creed Origins pojawiają się mikrotransakcje. W niniejszej wiadomości prezentujemy najważniejsze związane z nimi szczegóły.

15 tysięcy za skrzynki, czyli dlaczego EA idzie w sandboksy
15 tysięcy za skrzynki, czyli dlaczego EA idzie w sandboksy

Miłosz Szubert, 24 października 2017, 11:15

Manveer Heir, były pracownik studia BioWare, podzielił się kilkoma szczegółami na temat podejścia do branży firmy Electronic Arts. Zdradził między innymi, dlaczego wielcy wydawcy tak bardzo są przywiązani do sandboksów, dlaczego gra Star Wars od Visceral Games mogła pójść pod topór i skąd bierze się tyle elementów multiplayerowych w ostatnich dziełach BioWare.

Activision wykorzysta matchmaking do promowania mikrotransakcji?
Activision wykorzysta matchmaking do promowania mikrotransakcji?

Jakub Błażewicz, 18 października 2017, 09:46

Amerykański urząd patentowy zaakceptował wniosek firmy Activision dotyczący matchmakingu. Według dokumentu firma będzie mogła wykorzystać system do promowania mikrotransakcji, na przykład poprzez świadome dobieranie do gry początkujących graczy z weteranami.

Star Wars: Battlefront II - DICE dopracuje mikrotransakcje
Star Wars: Battlefront II - DICE dopracuje mikrotransakcje

Jakub Błażewicz, 13 października 2017, 16:23

Studio DICE odniosło się do zarzutów dotyczących skrzyń w Star Wars: Battlefront II. Deweloper zapewnia, że system mikrotransakcji zostanie zbalansowany, a najpotężniejsze bronie i umiejętności będą dostępne wyłącznie za osiągnięcia w grze.

Organizacje związane z grami wideo: „Skrzynki to nie hazard”
Organizacje związane z grami wideo: „Skrzynki to nie hazard”

Grzegorz Chmielewski, 12 października 2017, 19:58

Duże kontrowersje wzbudza wprowadzanie do coraz większej liczby gier skrzynek z zawartością, za które płaci się prawdziwymi pieniędzmi. Według organizacji handlowych i przyznających grom klasyfikacje wiekowe (PEGI, ESRB) nie jest to jednak forma hazardu.

Śródziemie: Cień Wojny – mikrotransakcje na celowniku cheaterów
Śródziemie: Cień Wojny – mikrotransakcje na celowniku cheaterów

Krystian Pieniążek, 12 października 2017, 18:40

Mikrotransakcje w tytułach nastawionych na samotną rozgrywkę, pokroju Śródziemia: Cienia Wojny, są solą w oku większości graczy. Nie dziwi więc fakt, że cheaterzy szybko znaleźli na nie sposób w pecetowej wersji tej produkcji.

Forza Motorsport 7 - zamieszanie z pakietem VIP i mikropłatnościami [Aktualizacja: oświadczenie Turn 10]
Forza Motorsport 7 - zamieszanie z pakietem VIP i mikropłatnościami [Aktualizacja: oświadczenie Turn 10]

Miłosz Szubert, 3 października 2017, 11:12

Jeszcze przed oficjalną premierą rozpętało się spore zamieszanie wokół Forzy Motorsport 7. Microsoft błędnie opisał bowiem właściwości pakietu VIP, czym zdenerwował sporą część społeczności.

Twórcy NBA 2K18 przesadzili z mikropłatnościami
Twórcy NBA 2K18 przesadzili z mikropłatnościami

Kamil Zwijacz, 20 września 2017, 10:49

Studio Visual Concepts i firma 2K Sports przesadziły z mikropłatnościami w grze NBA 2K18. W trybie dla jednego gracza są one praktycznie niezbędne, by odpowiednio ulepszyć postać i nabyć chociaż część z dostępnych elementów kosmetycznych.

Destiny 2 - deweloper odpowiada na zarzuty o zmianę systemu shaderów
Destiny 2 - deweloper odpowiada na zarzuty o zmianę systemu shaderów

Kamil Zwijacz, 9 września 2017, 11:19

Dyrektor kreatywny Destiny 2, Luke Smith, wypowiedział się na Twitterze na temat zmiany systemu shaderów, pachnącej próbą dojenia graczy poprzez mikropłatności. Twierdzi on, że shadery bardzo często zdobywa się podczas rozgrywki, a dodatkowo stanowią one teraz świetną motywację do dalszej zabawy.

DayZ z najgorszymi wynikami w historii – Sieciowe Wieści (08/09/2017)
DayZ z najgorszymi wynikami w historii – Sieciowe Wieści (08/09/2017)

Łukasz Mitka, 8 września 2017, 09:40

Witamy w kolejnej odsłonie Sieciowych Wieści, w której piszemy m.in. o odpływie graczy z DayZ, pojawieniu się na Steamie klasycznej gry World War II Online, kontrowersyjnej zmianie w ekonomii w Master X Master, szalonej popularności Transformice wśród Polaków, planach rozwoju LawBreakers, śmierci gry Wander oraz o nowych legendarnych pokemonach w Pokemon GO. Zapraszamy!