Płacisz pełną cenę, ale to nie wystarcza? Ubisoft broni mikropłatności w Assassin's Creed: Shadows

Reżyser Assassin's Creed: Shadows broni mikropłatności, twierdząc, że to dzięki nim możliwy jest ciągły rozwój gry.

Adrian Werner

Komentarze

Płacisz pełną cenę, ale to nie wystarcza? Ubisoft broni mikropłatności w Assassin's Creed: Shadows, źródło grafiki: Ubisoft.
Płacisz pełną cenę, ale to nie wystarcza? Ubisoft broni mikropłatności w Assassin's Creed: Shadows Źródło: Ubisoft.

Przedwczoraj Assassin's Creed: Shadows otrzymało sporą aktualizację. Wprowadziła ona nową zawartość fabularną, ale jednocześnie dodała pokaźny zestaw opcjonalnych przedmiotów kosmetycznych do sklepiku.

Tego rodzaju mikropłatności są częścią serii od dekady, ale nie znaczy to, że gracze przestali je krytykować. Nie inaczej było w tym przypadku, co sprawiło, że w rozmowie z serwisem IGN te rozwiązania w obronę próbował wziąć reżyser gry, Simon Lemay-Comtois.

  1. Deweloper stwierdził, że wie, iż wielu graczom nie podobają się mikropłatności, ale to przychody z nich mają umożliwiać ciągły rozwój gry, dodawanie do niej nowych zadań, ulepszanie parkouru czy rozszerzanie elementów związanych z kulturą Isu (co jest jedną największych atrakcji ostatniej aktualizacji).
  2. Lemay-Comtois dodał też, że dodanie do gry większej ilości elementów związanych z Isu nie było początkowo w planach i udało mu się to przepchnąć dopiero po premierze.

Warto wspomnieć, że Shadows nie jest jedyną odsłoną cyklu, która otrzymała ostatnio nową zawartość. Znacznie ambitniejszy patch dostało Assassin’s Creed: Mirage, otrzymując w jego ramach duży darmowy dodatek Valley of Memory. Zyskał on poklask wśród graczy, w przeciwieństwie do aktualizacji AC: Shadows.

Assassin's Creed: Shadows ukazało się 20 marca tego roku na PC i Xboksa Series X/S oraz PlayStation 5. Gra pomogła marce Assassin’s Creed przebić związane z nią prognozy Ubisoftu.

  1. Assassin’s Creed: Shadows na Steamie
  2. Warto było porzucić PS4 i Xboksa One. Recenzja techniczna Assassin’s Creed: Shadows
  3. Recenzja gry Assassin’s Creed: Shadows. Mogła być wielka, jest tylko ogromna
  4. Poradnik do gry Assassin’s Creed: Shadows
6.9

GRYOnline

4.6

Gracze

7.8

Steam

8.1

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

„Prawdziwa ikona gamingu”. Lara Croft świętuje wynik, o którym inne bohaterki z gier mogą tylko pomarzyć

Następny
„Prawdziwa ikona gamingu”. Lara Croft świętuje wynik, o którym inne bohaterki z gier mogą tylko pomarzyć

Tim Sweeney krytykuje oznaczanie gier za AI na Steamie. „Podawajmy też markę szamponu deweloperów”

Poprzedni
Tim Sweeney krytykuje oznaczanie gier za AI na Steamie. „Podawajmy też markę szamponu deweloperów”

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl