Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 czerwca 2017, 11:14

autor: Kamil Zwijacz

Star Wars: Battlefront II - znamy szczegóły związane z systemem rozwoju

Na kanale BattlefrontUpdates w serwisie YouTube ujawniono szczegóły związane z systemem rozwoju postaci w grze Star Wars: Battlefront II. Opierać ma się on przede wszystkim na kartach z umiejętnościami, które znajdować mamy w specjalnych skrzyniach, nabywanych za kredyty dostępne m.in. za prawdziwe pieniądze.

W Star Wars: Battlefront II pojawią się mikropłatności, ale mapy i tryby będą udostępniane za darmo. - Star Wars: Battlefront II - znamy szczegóły związane z systemem rozwoju - wiadomość - 2017-06-30
W Star Wars: Battlefront II pojawią się mikropłatności, ale mapy i tryby będą udostępniane za darmo.

Na kanale BattlefrontUpdates w serwisie YouTube opublikowano serię nagrań, wyjaśniających system rozwoju i mikropłatności w multiplayerze gry Star Wars: Battlefront II. Pisząc w skrócie, wszystkie mapy i tryby udostępniane będą po premierze za darmo, co zresztą mówiono jakiś czas temu, ale w produkcji pojawią się mikropłatności. Związane one będą z systemem kart (Star Cards). Wpływać one mają na umiejętności postaci i podzielone będą na kilka rodzajów – od zwykłych do legendarnych. Znajdywać mamy je w skrzyniach, które będziemy otwierać dzięki kredytom zdobywanym podczas zabawy lub nabywanym za prawdziwe pieniądze. Ponadto natrafimy w nich na elementy potrzebne do ulepszania posiadanych już kart, dzięki czemu jeśli zechcemy mieć mocniejszą kartę z daną możliwością, to posiadając jej podstawową wersję i trochę części, sami wytworzymy lepszy model, nie licząc na łut szczęścia przy otwieraniu skrzyni.

Star Wars: Battlefront II w skrócie:
  • strzelanka na konsole XOne i PS4 oraz PC;
  • ukaże się 17 listopada bieżącego roku;
  • tworzona przez studia DICE (multiplayer), Criterion (bitwy kosmiczne) i Motive (kampania fabularna).

W ten sposób nasza postać będzie rosła w siłę, zadając np. większe obrażenia od uderzenia kolbą. Youtuber stwierdził jednak, że różnice pomiędzy kartami zwykłymi a legendarnymi nie są aż tak ogromne, by diametralnie wpływać na balans rozgrywki, np. wspomniane przed chwilą uderzenie należy wykonać cztery razy, posiadając zwykłą kartę, a dwa razy, gdy mamy najsilniejszą. Zaznaczono jednak, że jest to jedna z nielicznych naprawdę zauważalnych różnic – w pozostałych przypadkach jest bardziej subtelnie. Co ciekawe, youtuber zauważył też, że nie zawsze lepsza karta będzie przydatniejsza, co uwidoczniono na przykładzie Dartha Maula, który dysponując odpowiednim buildem, potrafi bardzo daleko odrzucać wrogów, przez co w niektórych przypadkach łatwiej jest im… uciec po takim ataku. Poza tym potwierdzono również klasyczny wzrost levelów postaci oraz możliwość modyfikowania broni i pojazdów.

Należy jednak pamiętać, że system kart został omówiony na podstawie wersji alfa gry, więc do czasu premiery może się zmienić to i owo w balansie. Premiera gry Star Wars: Battlefront II odbędzie się 17 listopada bieżącego roku na konsolach Xbox One i PlayStation 4 oraz komputerach osobistych.