Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

mikropłatności - newsy i ciekawostki (10)

Assassin’s Creed: Unity zaoferuje mikropłatności
Assassin’s Creed: Unity zaoferuje mikropłatności

Krzysztof Mysiak, 15 sierpnia 2014, 09:58

Podczas targów gamescom 2014 wyszło na jaw, że w grze Assassin’s Creed: Unity uświadczymy mikropłatności. Póki co wiadomo o nich tyle, że pozwolą szybciej odblokować lepszy ekwipunek za prawdziwe pieniądze. Ubisoft obiecuje, że mikrotransakcje nie "zagrożą" rozgrywce.

Koniec z
Koniec z "darmowymi" aplikacjami w sklepie Google Play

Kamil Zwijacz, 21 lipca 2014, 09:05

W lutym bieżącego roku Komisja Europejska postanowiła nakłonić koncerny Google i Apple do zaprzestania wprowadzania w błąd klientów, którym oferowane są "darmowe" aplikacje, wykorzystujące jednak system mikropłatności. Okazało się, że Google do końca września bieżącego roku zrobi z tym problemem porządek w sklepie Google Play.

Raport na temat dystrybucji cyfrowej i gier MMO opartych na płatnej subskrypcji
Raport na temat dystrybucji cyfrowej i gier MMO opartych na płatnej subskrypcji

Krzysztof Mysiak, 18 lipca 2014, 13:09

Firma SuperData Research opublikowała raport na temat amerykańskiego rynku dystrybucji cyfrowej za czerwiec 2014 roku. Przy okazji podsumowała też globalną sytuację wśród gier MMO opartych na płatnej subskrypcji (ze szczególnym uwzględnieniem wydanych niedawno The Elder Scrolls Online i WildStar).

GRID: Autosport - Codemasters tłumaczy się z DLC Boost Pack
GRID: Autosport - Codemasters tłumaczy się z DLC Boost Pack

Kamil Zwijacz, 17 lipca 2014, 12:42

Kilka dni temu firma Codemasters wypuściła dodatek Boost Pack do gry GRID: Autosport, zwiększający o 50% ilość zdobywanych punktów doświadczenia i pieniędzy. DLC spotkało się z krytyką graczy, ale deweloper postawił wyjaśnić, dlaczego oferuje coś takiego. Odpowiedź jest krótka - "bo się sprzedaje".

Mobilny Dungeon Keeper nie może być nazywany grą darmową - twierdzi ASA
Mobilny Dungeon Keeper nie może być nazywany grą darmową - twierdzi ASA

Marcin Skierski, 3 lipca 2014, 11:03

W najnowszym raporcie brytyjskiej organizacji Advertising Standards Authority (ASA stara się m.in. kontrolować zgodność reklam z rzeczywistością) czytamy, że mobilna wersja gry Dungeon Keeper nie może nazywać się darmową produkcją. Wszystko przez niezbalansowany system mikropłatności, który tak naprawdę eliminuje możliwość zabawy bez jakichkolwiek opłat.

H1Z1 – twórcy dzielą się pierwszymi konkretami na temat monetyzacji
H1Z1 – twórcy dzielą się pierwszymi konkretami na temat monetyzacji

Krzysztof Mysiak, 25 kwietnia 2014, 12:50

Studio Sony Online Entertainment podzieliło się pierwszymi konkretnymi informacjami na temat tego, co kupimy przez mikropłatności w grze H1Z1. Deweloper chce uniknąć modelu „pay-to-win”, dlatego będą to głównie gadżety w rodzaju elementów garderoby. Niemniej, znajdzie się też miejsce dla bardziej przydatnych rzeczy, jak np. dodatkowe „sloty” na postacie za prawdziwe pieniądze.

H1Z1 - twórcy zdradzają pomysły dotyczące monetyzacji
H1Z1 - twórcy zdradzają pomysły dotyczące monetyzacji

Kamil Zwijacz, 12 kwietnia 2014, 11:04

Twórcy zapowiedzianej niedawno gry typu survival H1Z1 ujawnili pomysły dotyczące monetyzacji. Studio Sony Online Entertainment zamierza zarabiać pieniądze (nic dziwnego), ale nie chce ułatwiać zabawy osobom z zasobniejszym portfelem. Dlatego też w sprzedaży nie znajdą się ani bronie, ani przedmioty mające jakikolwiek wpływ na rozgrywkę. Najprawdopodobniej kupić będzie się dało tylko gadżety pokroju dodatkowych ubrań.

Gry free-to-play - użytkownicy World of Tanks wydają najwięcej pieniędzy na zabawę
Gry free-to-play - użytkownicy World of Tanks wydają najwięcej pieniędzy na zabawę

Kamil Zwijacz, 10 kwietnia 2014, 13:08

Specjalizująca się w analizowaniu rynku gier MMO free-to-play firma SuperData opublikowała wyniki badań dotyczących ilości pieniędzy wydawanych średnio przez jednego gracza w najpopularniejszych tego typu produkcjach. Okazało się, że najbardziej hojnymi użytkownikami są "czołgiści" z World of Tanks, a najmniejsze sumy wydają miłośnicy gatunku MOBA.

The Crew - wyścigi od Ubisoft z opcjonalnym systemem mikropłatności
The Crew - wyścigi od Ubisoft z opcjonalnym systemem mikropłatności

Marcin Skierski, 10 kwietnia 2014, 10:20

Firma Ubisoft potwierdziła, że pudełkowa gra wyścigowa The Crew zaoferuje opcjonalny system mikropłatności. Za prawdziwe pieniądze kupimy np. nowe części do wirtualnych samochodów, choć będzie można je zdobyć także w trakcie normalnej rozgrywki.

Fortnite od Epic Games będzie grą free-to-play
Fortnite od Epic Games będzie grą free-to-play

Kamil Zwijacz, 9 kwietnia 2014, 12:38

W najnowszym numerze magazynu Game Informer pojawiła się obszerna zapowiedź gry Fortnite od studia Epic Games. Zapewne wkrótce światło dzienne ujrzą nowe szczegóły, ale już teraz wiemy, że będzie to produkcja oparta na modelu biznesowym free-to-play.

Komisja Europejska walczy z używaniem określenia „free-to-play” wobec gier z mikropłatnościami
Komisja Europejska walczy z używaniem określenia „free-to-play” wobec gier z mikropłatnościami

Krzysztof Mysiak, 28 lutego 2014, 13:00

Komisja Europejska organizuje spotkania z twórcami gier, aby przedyskutować kwestię ochrony użytkowników (zwłaszcza dzieci) przed niechcianymi zakupami oraz nakłonić branżę do zaprzestania używania określenia „free-to-play” w stosunku do tytułów, które zawierają mikrotransakcje.

Call of Duty: Ghosts - nieznaczne opóźnienie debiutu mikropłatności
Call of Duty: Ghosts - nieznaczne opóźnienie debiutu mikropłatności

Marcin Skierski, 19 lutego 2014, 14:25

Debiut mikropłatności w grze Call of Duty: Ghosts został opóźniony o dwa dni. W pierwszej kolejności małe pakiety DLC pojawią się na Xboksie One oraz Xboksie 360. Dopiero po jakimś czasie trafią do cyfrowej dystrybucji na PC, PlayStation 4 i PlayStation 3.

Grand Theft Auto Online – około 60 milionów dolarów z samych mikrotransakcji
Grand Theft Auto Online – około 60 milionów dolarów z samych mikrotransakcji

Łukasz Szliselman, 18 lutego 2014, 09:18

W czwartym kwartale 2013 roku sprzedaż wirtualnych pieniędzy w Grand Theft Auto Online wygenerowała niemal połowę ogólnych przychodów firmy Take-Two z dystrybucji cyfrowej. Na tej podstawie da się łatwo wyliczyć, że wydawca zarobił jakieś 60 milionów dolarów na samych mikrotransakcjach w GTA Online.

Call of Duty: Ghosts z mikropłatnościami. Kapitan Price jako grywalna postać w multiplayerze
Call of Duty: Ghosts z mikropłatnościami. Kapitan Price jako grywalna postać w multiplayerze

Łukasz Szliselman, 14 lutego 2014, 14:09

Studio Infinity Ward zapowiedziało pojawienie się mikrotransakcji w Call of Duty: Ghosts. Paczki DLC będą zawierać skórki dla broni, modele postaci i tym podobne bonusy – jedna z nich pozwoli graczom wejść w buty kapitana Price'a. Sprzedaż zestawów ruszy 18 lutego w usłudze Xbox Live.

Mobliny Dungeon Keeper od EA to jakiś żart – twierdzi Peter Molyneux
Mobliny Dungeon Keeper od EA to jakiś żart – twierdzi Peter Molyneux

Łukasz Szliselman, 10 lutego 2014, 11:33

Dungeon Keeper na urządzenia mobilne zbiera cięgi od recenzentów i fanów oryginału. Grę skrytykował również Peter Molyneux, twórca pierwszego Dungeon Keepera. Twierdzi on, że czasy oczekiwania i związane z tym mikropłatności są czymś niedorzecznym.

Ace Combat Infinity – otwarte beta testy wystartują 4 lutego
Ace Combat Infinity – otwarte beta testy wystartują 4 lutego

Krzysztof Mysiak, 31 stycznia 2014, 09:07

Firma Namco Bandai Games poinformowała, że w dniach 4-11 lutego będą trwały otwarte beta testy gry Ace Combat: Infinity, lotniczej strzelaniny na PlayStation 3 w modelu free-to-play, wyprodukowanej przez studio Project Aces.

MechWarrior Online - twórcy sprzedają mechy za 1500 zł
MechWarrior Online - twórcy sprzedają mechy za 1500 zł

Kamil Zwijacz, 16 grudnia 2013, 09:36

Fani gry MechWarrior Online otrzymali kolejną okazję do wydania pieniędzy w swojej ulubionej produkcji free-to-play. Ceny zestawów Clan Collection zaczynają się od 30 dolarów, a kończą na aż 500 dolarach.

War Thunder - ruszyła zamknięta beta bitew pancernych
War Thunder - ruszyła zamknięta beta bitew pancernych

Adrian Werner, 5 grudnia 2013, 10:50

Ruszyła zamknięta beta bitew pancernych w grze War Thunder. Autorzy przygotowali możliwość kupienia w ramach mikropłatności jednego z czterech zestawów pozwalających na wzięcie udziału w testach.

Gran Turismo 6 - poznaliśmy ceny paczek z kredytami
Gran Turismo 6 - poznaliśmy ceny paczek z kredytami

Kamil Zwijacz, 5 grudnia 2013, 09:16

Poznaliśmy ceny paczek z kredytami - wirtualną walutą do wykorzystania w grze wyścigowej Gran Turismo 6. Tanio nie będzie, gdyż za jedno z najdroższych aut zapłacimy ponad 600 zł. Na szczęście system mikropłatności będzie całkowicie opcjonalny i przeznaczony głównie dla niecierpliwych osób.

GTA V – w GTA Online rzeczywiście pojawią się mikrotransakcje [news zaktualizowany]
GTA V – w GTA Online rzeczywiście pojawią się mikrotransakcje [news zaktualizowany]

Szymon Liebert, 26 września 2013, 10:25

Wygląda na to, że w trybie sieciowym GTA V, zatytułowanym GTA Online, rzeczywiście pojawią się mikrotransakcje. Plotki sprzed kilku dni potwierdził jeden z zagranicznych serwisów, który twierdzi, że za prawdziwe pieniądze kupimy pakiety wirtualnej waluty.

Mikropłatności w Grand Theft Auto Online i strona techniczna Grand Theft Auto V na PC
Mikropłatności w Grand Theft Auto Online i strona techniczna Grand Theft Auto V na PC

Krzysztof Mysiak, 24 września 2013, 10:24

Pliki Grand Theft Auto V stały się źródłem kolejnych rewelacji. Pierwsza dotyczy przypuszczalnego zawarcia mikrotransakcji w Grand Theft Auto Online. Druga ma związek z pecetową wersją Grand Theft Auto V i ujawnia potencjalne technologie oraz efekty, które wykorzysta edycja na „blaszaki”.

World of Warcraft – Blizzard ujawnia więcej szczegółów na temat systemu mikropłatności
World of Warcraft – Blizzard ujawnia więcej szczegółów na temat systemu mikropłatności

Krzysztof Mysiak, 9 lipca 2013, 20:15

Blizzard uzupełnił dziś o więcej szczegółów ujawnione niedawno plany wprowadzenia do World of Warcraft mikropłatności. W zależności od opinii graczy, oprócz zwierzątek i wierzchowców za prawdziwe pieniądze moglibyśmy kupować również m.in. premie przyspieszające zdobywanie punktów doświadczenia.

World of Warcraft – Blizzard rozważa wprowadzenie do gry mikropłatności
World of Warcraft – Blizzard rozważa wprowadzenie do gry mikropłatności

Krzysztof Mysiak, 5 lipca 2013, 09:51

Pracownik firmy Blizzard podzielił się z fanami World of Warcraft informacją, że studio rozważa obecnie wprowadzenie do gry systemu mikropłatności z prawdziwego zdarzenia. Jego elementy będą w najbliższym czasie testowane przez graczy.

Star Citizen - twórcy oferują statek Aurora LX za dodatkowe pieniądze
Star Citizen - twórcy oferują statek Aurora LX za dodatkowe pieniądze

Marcin Skierski, 29 kwietnia 2013, 14:55

Chociaż studio Robert Space Industries zebrało 6,23 milionów dolarów na produkcję gry Star Citizen, to nie zamierza na tym poprzestać. Właśnie rozpoczęła się sprzedaż specjalnej edycji statku kosmicznego Aurora. Oferta obowiązuje tylko przez tydzień i została ujawniona wraz z prezentacją wspomnianego wehikułu.

Call of Duty: Black Ops II wkrótce z mikropłatnościami także na PS3 i PC
Call of Duty: Black Ops II wkrótce z mikropłatnościami także na PS3 i PC

Marcin Skierski, 27 marca 2013, 13:50

Dwa tygodnie temu w grze Call of Duty: Black Ops II na Xboksa 360 rozpoczęto sprzedaż tzw. Micro Items. Teraz dowiedzieliśmy się, kiedy opcjonalny system mikropłatności stanie się dostępny w wersji na PlayStation 3 oraz PC.

Rozdajemy prezenty wielkanocne w The Settlers Online
Rozdajemy prezenty wielkanocne w The Settlers Online

Maciej Jałowiec, 21 marca 2013, 17:20

Dla fanów The Settlers Online mamy kody na wielkanocne prezenty w grze: diamenty oraz zestawy usprawnień dla wirtualnych osad.

Assassin's Creed III prekursorem mikropłatności w grach Ubisoftu
Assassin's Creed III prekursorem mikropłatności w grach Ubisoftu

Łukasz Szliselman, 29 października 2012, 12:28

Wraz z Assassin's Creed III firma Ubisoft wprowadza system mikropłatności dla wydawanych przez siebie gier. Za prawdziwe pieniądze nabędziemy tzw. Erudito Credits, czyli nową walutę, która zapewni dostęp do wirtualnych dóbr.

PlanetSide 2 ukaże się przed końcem roku. Zakup pakietu Alpha Squad zapewni dostęp do bety
PlanetSide 2 ukaże się przed końcem roku. Zakup pakietu Alpha Squad zapewni dostęp do bety

Grzegorz Ferenc, 8 września 2012, 15:50

Na oficjalnej stronie gry PlanetSide 2 pojawiła się oferta zakupu pakietu Alpha Squad. Umożliwia on wzięciu udziału w betatestach strzelanki MMO, a po jej premierze gwarantuje serię bonusów. Przy okazji wspomniano po raz pierwszy o dacie ukazania się tytułu – „31 grudnia 2012 roku lub wcześniej”.

Szef Electronic Arts: liczą się PC, free-to-play i cyfrowa dystrybucja
Szef Electronic Arts: liczą się PC, free-to-play i cyfrowa dystrybucja

Grzegorz Ferenc, 20 lipca 2012, 11:20

John Riccitiello, szef koncernu Electronic Arts, wskazał na PC i model free-to-play jako najszybciej rozwijające się gałęzie branży elektronicznej rozrywki. Wypowiedzi były częścią większego wywiadu dla telewizji CNBC.

Ograniczono rolę mikropłatności w grze Age of Empires Online
Ograniczono rolę mikropłatności w grze Age of Empires Online

Marek Oramus, 28 czerwca 2012, 09:14

Twórcy gry Age of Empires Online zmodyfikowali w znacznym stopniu model mikropłatności. Dzięki temu gracze mogą odblokować całą zawartość bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Beta DUST 514 pewna dla nabywców Mercenary Pack
Beta DUST 514 pewna dla nabywców Mercenary Pack

Grzegorz Ferenc, 27 czerwca 2012, 10:47

Firma CCP Games rozpoczęła sprzedaż zawartości DLC Mercenary Pack do gry Dust 514. Za cenę 18 euro gracze mogą zyskać nieograniczony dostęp do wersji beta gry w weekendy, a także otrzymają wiele dodatkowych przedmiotów podczas rozgrywki.

Autorzy The Darkness II zapowiedzieli kooperacyjną grę akcji Warframe
Autorzy The Darkness II zapowiedzieli kooperacyjną grę akcji Warframe

Adrian Werner, 26 czerwca 2012, 10:50

Znane z takich tytułów jak w Unreal Championship, Dark Sector i The Darkness II studio Digital Extremes zapowiedziało grę Warframe. Będzie to kooperacyjna strzelanka oparta na modelu darmowym z mikropłatnościami.

Najlepsze wyposażenie w grze Dust 514 za 24 centy
Najlepsze wyposażenie w grze Dust 514 za 24 centy

Grzegorz Ferenc, 14 czerwca 2012, 10:36

Najlepsze wyposażenie w najnowszej grze free-to-play studia CCP na konsolę PlayStation 3 będzie kosztowało zaledwie 24 centy. Trzeba je będzie jednak na nowo zakupić po każdej śmierci.

Blizzard przeprasza za problemy techniczne Diablo III i przesuwa start systemu płatności realną gotówką
Blizzard przeprasza za problemy techniczne Diablo III i przesuwa start systemu płatności realną gotówką

Marcin Skierski, 17 maja 2012, 09:40

Firma Blizzard przesunęła na bliżej nieokreślony termin start systemu płatności realną gotówką w grze Diablo III w związku z pewnymi problemami technicznymi. Jednocześnie twórcy przepraszają za wszelkie kłopoty związane z serwerami w czasie premiery.

Testujemy Tribes: Ascend  na notebooku ASUS G74SX
Testujemy Tribes: Ascend na notebooku ASUS G74SX

Adrian Werner, 22 kwietnia 2012, 16:19

Testujemy darmowego FPS-a Tribes: Ascend na notebooku ASUS G74SX

Chińska Gamania zapowiedziała MMORPG Soul Captor Online
Chińska Gamania zapowiedziała MMORPG Soul Captor Online

Adrian Werner, 19 kwietnia 2012, 10:15

Firma Gamania zapowiedziała swój kolejny projekt. Okazała się nim gra MMORPG zatytułowana Soul Captor Online, w której centralnym elementem zabawy ma być wykorzystywanie dusz poległych wrogów.

Firma Nexon zapowiedziała Counter-Strike Online 2
Firma Nexon zapowiedziała Counter-Strike Online 2

Adrian Werner, 7 kwietnia 2012, 10:25

Firma Nexon zapowiedziała grę Counter-Strike Online 2. Będzie to oparty na mikropłatnościach sieciowy FPS przeznaczony głównie na rynki azjatyckie.

Nowa aktualizacja gry Battlefield 3 wprowadza płatne przedmioty
Nowa aktualizacja gry Battlefield 3 wprowadza płatne przedmioty

Marek Oramus, 28 marca 2012, 09:37

Najnowsza aktualizacja gry Battlefield 3 na konsolę PlayStation 3 wprowadziła wynajmowanie serwerów i poprawki dotyczące balansu rozgrywki. Jednocześnie pojawiły się płatne pakiety pozwalające nowym graczom na odblokowanie wszystkich bonusów zdobywanych w trakcie zabawy.

Szczegóły systemu mikropłatności w grze Guild Wars 2
Szczegóły systemu mikropłatności w grze Guild Wars 2

Marek Oramus, 21 marca 2012, 09:25

Producent gry Guild Wars 2 przedstawił założenia systemu mikropłatności w najbardziej oczekiwanej produkcji MMO tego roku. Zdaniem twórców nie wpłynie on negatywnie na balans rozgrywki, a wirtualną walutę będzie można nabyć również za złoto.

Kolejny projekt firmy Blizzard wykorzysta model free-to-play?
Kolejny projekt firmy Blizzard wykorzysta model free-to-play?

Marek Oramus, 24 lutego 2012, 09:33

W sieci pojawiły się pogłoski na temat modelu finansowego kolejnego projektu tworzonego przez firmę Blizzard Entertainment. Według niepotwierdzonych źródeł miałby się on opierać na darmowej rozgrywce przy jednoczesnym zastosowaniu mikropłatności.

Nintendo wprowadzi płatne DLC w grze Fire Emblem: Awakening na konsolę 3DS
Nintendo wprowadzi płatne DLC w grze Fire Emblem: Awakening na konsolę 3DS

Marek Oramus, 28 grudnia 2011, 09:07

Firma Nintendo planuje wprowadzenie płatnej zawartości w grach na konsole 3DS oraz Wii-U. Pierwszym tytułem ma być zapowiadana na kwiecień produkcja z gatunku taktycznych jRPG Fire Emblem: Awakening.

Elitarny samochód w grze Need for Speed World za 100 dolarów

Marcin Skierski, 15 grudnia 2011, 11:10

Firma Electronic Arts udostępniła fanom gry Need for Speed World samochód Koenigsegg CCX „Elite” Edition za absurdalną sumę 100 dolarów. Do 21 grudnia obowiązuje „promocyjna” cena w wysokości 75 dolarów.

Diablo III - szczegóły na temat systemu aukcyjnego opartego na witualnej walucie
Diablo III - szczegóły na temat systemu aukcyjnego opartego na witualnej walucie

Marek Oramus, 2 grudnia 2011, 10:05

Firma Blizzard Entertainment zamieściła pytania i odpowiedzi dotyczące zbliżających się testów wirtualnej waluty w grze Diablo III. Każdy z graczy otrzyma tzw. betary, które będzie mógł wykorzystać zamiast złota.

Duża aktualizacja gry Team Fortress 2 z okazji rocznicy uruchomienia mikropłatności
Duża aktualizacja gry Team Fortress 2 z okazji rocznicy uruchomienia mikropłatności

Marek Oramus, 14 października 2011, 10:46

W ciągu roku od uruchomienia wirtualnego sklepu w grze Team Fortress 2 użytkownicy zarobili ponad 2 miliony dolarów sprzedając własne przedmioty. Z tej okazji firma Valve przygotowała dużą aktualizację o nazwie Manniversary.

Mikropłatności wypierają abonamenty z gier MMO

Marcin Skierski, 16 września 2011, 11:00

Najnowszy raport firmy badawczej IHS Screen Digest udowadnia rosnącą popularność mikropłatności w grach MMO. W 2010 roku przychody uzyskane z tego modelu znacznie wzrosły, podczas gdy popyt na abonamenty zaczyna spadać.

Szef firmy Bigpoint negatywnie ocenia model płatności w produkcjach Valve i EA

Marek Oramus, 7 września 2011, 11:12

Philip Reisberger, szef firmy Bigpoint, krytycznie ocenił model free to play w grze Team Fortress 2, a także dodatkową zawartość dla osób zamawiających przedpremierowo produkcję Battlefield 3.

W grze MMO The Secret World zapłacimy za abonament i mikrotransakcje

Marcin Skierski, 27 sierpnia 2011, 08:35

Na oficjalnym forum The Secret World ujawniono pierwsze informacje na temat modelu biznesowego tej ciekawie zapowiadającej się gry MMO. Gracze będą musieli opłacać comiesięczny abonament, a mimo to nie zabraknie szeregu opcjonalnych mikropłatności.

CCP o mikrotransakcjach: zmiany w grze EVE Online są potrzebne

Szymon Liebert, 29 lipca 2011, 12:18

Firma CCP twierdzi, że mikrotransakcje są potrzebne grze MMO EVE Online. Tylko w ten sposób może ona pozostać „świeża i atrakcyjna” dla graczy. Przedstawiciel producenta skomentował wprowadzenie sklepu z wirtualnymi produktami, które wzbudziły burzliwe reakcje wielu miłośników tytułu.

Ruszyła otwarta beta Rise of Immortals, czyli klona DotA od Petroglyph

Adrian Werner, 6 lipca 2011, 09:53

Mamy dobre wieści dla miłośników gier wzorowanych na modzie DotA. Ruszyła bowiem otwarta beta Rise of Immortals, czyli najnowszego projektu znanego ze Star Wars: Empire at War studia Petroglyph.

Sony wprowadza mikropłatności w DC Universe Online

Mateusz Kądziołka, 3 lipca 2011, 11:20

DC Universe Online – osadzona w świecie komiksów firmy DC Comics gra MMO – doczekała się Targowiska (Marketplace), na którym możemy kupić wirtualne przedmioty za prawdziwą gotówkę. Tym samym, jest to najprawdopodobniej pierwszy krok do zmiany systemu finansowania gry z tradycyjnego abonamentu, na utrzymywanie się z mikropłatności.