Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

gry-usługi - newsy i ciekawostki (2)

Hideo Kojima: sukces Death Stranding zapewnił budżet na kolejną grę
Hideo Kojima: sukces Death Stranding zapewnił budżet na kolejną grę

Damian Gacek, 30 maja 2020, 13:25

W opublikowanym niedawno wywiadzie dla portalu Livedoor Hideo Kojima potwierdził sukces Death Stranding. Wspomniał również o toczących się pracach nad kolejną produkcją, a także przedstawił swoją wizję przyszłości branży. Jego zdaniem tradycyjne tytuły AAA zostaną wyparte przez tańsze gry-usługi.

60 mln graczy Rainbow Six Siege. The Division 2 odrabia straty
60 mln graczy Rainbow Six Siege. The Division 2 odrabia straty

Adrian Werner, 15 maja 2020, 09:55

Nowy raport finansowy Ubisoftu pokazał, jak dobrym pomysłem jest długoletnie wspieranie gier. Firma pochwaliła się rekordowymi wynikami Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Pomimo słabego startu bardzo dobrze radzi sobie obecnie The Division 2, a Assassin’s Creed: Odyssey zarabia znacznie lepiej niż AC Origins.

Przeciek: nowy BioShock będzie grą-usługą
Przeciek: nowy BioShock będzie grą-usługą

Konrad Serafiński, 9 listopada 2019, 09:30

Z oferty pracy, którą zamieściło 2K Games, wynika, że firma poszukuje starszego projektanta gier, który zająłby się zawartością popremierową dla nowej gry-usługi. Niestety, prawdopodobnie tą grą będzie nowy BioShock.

Apex Legends z 70 milionami graczy, EA zwiększa inwestycje w gry-usługi
Apex Legends z 70 milionami graczy, EA zwiększa inwestycje w gry-usługi

Adrian Werner, 30 października 2019, 10:20

W Apex Legends zagrało już 70 milionów osób. Sukces produkcji, jak również trybów FIFA Ultimate Team i Madden Ultimate Team, sprawił, że dla EA coraz ważniejsze są cyfrowe źródła przychodów i firma zamierza więcej inwestować w gry-usługi.

Ubisoft nie wróci do robienia mniejszych gier, takich jak... AC Unity
Ubisoft nie wróci do robienia mniejszych gier, takich jak... AC Unity

Paweł Woźniak, 11 września 2019, 17:41

Yves Guillemot, szef Ubisoftu, w udzielonym wywiadzie powiedział, że firma nie zamierza więcej produkować gier, w których historia starcza zaledwie na kilkanaście godzin. Zamiast tego chce się skupić na tworzeniu tytułów pozwalających na doświadczenie wielu takich przygód w jednej produkcji.

DICE nie jest zainteresowane tworzeniem Star Wars Battlefront 3
DICE nie jest zainteresowane tworzeniem Star Wars Battlefront 3

Adrian Werner, 3 września 2019, 09:41

Dennis Brännvall ze studia DICE poinformował, że zespół nie ma w planach Star Wars: Battlefront 3. Deweloper woli skoncentrować się na rozwijaniu drugiej części serii, która odzyskała sympatię fanów po fatalnej premierze.

Maxis, producent Simsów, pracuje nad nową grą-usługą
Maxis, producent Simsów, pracuje nad nową grą-usługą

Julia Dragović, 26 sierpnia 2019, 13:50

Maxis zaczyna prace nad nową, kasową, niesimsową, długoterminową grą-usługą, która nie pozwoli Wam odejść od komputerów. I urządzeń mobilnych. Tak przynajmniej (mniej więcej) widzą to twórcy ogłoszenia o pracę na stanowisku nowego dyrektora kreatywnego.

EA jest rozczarowane Anthem, ale nie zamierza go porzucać
EA jest rozczarowane Anthem, ale nie zamierza go porzucać

Bartosz Świątek, 21 czerwca 2019, 09:10

W czasie targów E3 2019 prezes firmy Electronic Arts udzielił wywiadu serwisowi GameDaily.biz. Tematem była m.in. strzelanka sieciowa Anthem, a także przyszłość stojących za nią twórców – studia BioWare.

Take-Two chce przyspieszyć produkcję gier kosztem ich premierowej zawartości
Take-Two chce przyspieszyć produkcję gier kosztem ich premierowej zawartości

Bartosz Świątek, 19 czerwca 2019, 11:02

Prezes firmy Take-Two Interactive – Strauss Zelnick – stwierdził w wywiadzie dla serwisu GamesIndustry.biz, że w przyszłości gry będą nieco mniejsze. Skróceniu ma też ulec czas produkcji. W zamian otrzymamy więcej zawartości popremierowej.

Todd Howard: Bethesda wciąż stawia na gry dla pojedynczego gracza
Todd Howard: Bethesda wciąż stawia na gry dla pojedynczego gracza

Konrad Serafiński, 5 lipca 2018, 18:35

Todd Howard, główny producent Fallouta 76, podczas konferencji Gamelab w Barcelonie zadeklarował, że Bethesda wciąż skupia się na produkcjach dla pojedynczego gracza. Dodał również, że Fallout 76 nie wyznaczy nowego kierunku tworzenia gier przez studio.

Ubisoft coraz mocniej stawia na gry-usługi
Ubisoft coraz mocniej stawia na gry-usługi

Bartosz Świątek, 4 lipca 2018, 09:54

Zdaniem Lionela Raynauda z Ubisoftu przyszłość będzie należała do gier-usług, a granice pomiędzy DLC a pełnoprawnymi kontynuacjami zupełnie się zatrą.

EA o grach jako usługach – „nieograniczona
EA o grach jako usługach – „nieograniczona" monetyzacja

Jakub Błażewicz, 15 listopada 2017, 11:50

Blake Jorgensen, dyrektor finansowy Electronic Arts, wypowiedział się na temat mikropłatności w grach. Według niego traktowanie gier jako usług pozwala na czerpanie „nieograniczonych" zysków z wydanych tytułów. Koncern rozważa nawet dodanie podobnych rozwiązań do starszych produkcji, począwszy od Battlefielda 4.

Szef Take-Two o przyszłości firmy – online, mikrotransakcje i gry jako usługi
Szef Take-Two o przyszłości firmy – online, mikrotransakcje i gry jako usługi

Krzysztof Leśniak, 8 listopada 2017, 13:43

Take-Two, jeden z największych wydawców gier na świecie, ukierunkowuje swoją politykę wydawniczą na mikrotransakcje i stałe opłaty w grach. Poinformował o tym szef firmy Strauss Zelnick na konferencji z inwestorami podsumowującej ostatni kwartał finansowy.