Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 lipca 2011, 13:24

autor: Szymon Liebert

S.T.A.L.K.E.R. 2 powiązany z filmem i serialem – nowe informacje na temat gry

Producent gry S.T.A.L.K.E.R. 2 opowiedział o niej w rozmowie z rosyjskojęzycznym serwisem. Okazuje się, że studio GSC Game World planuje powiązać następcę kultowego hitu z nowym filmem oraz serialem, a także wprowadzić do rozgrywki kilka nowych rozwiązań.

Postapokaliptyczna strzelanka z otwartym światem S.T.A.L.K.E.R. 2 będzie powiązana z filmem i serialem oraz przyniesie kilka ciekawych rozwiązań. Siergiej Grigorowicz, producent gry ze studia GSC Game World, opowiedział o niej w rozmowie z serwisem AIF. Dowiedzieliśmy się między innymi, że twórcy rozważają wprowadzenie do rozgrywki pojazdów.

Grigorowicz został solidnie przepytany przez dziennikarkę AIF, która zadała mu pytania przesłane przez fanów. Niestety, cały wywiad jest po rosyjsku, więc możemy co najwyżej opierać się na doniesieniach pochodzących od użytkowników stron fanowskich. Najważniejszą ciekawostką z perspektywy poprzednich wieści o grze jest fakt, że twórcy myślą o dodaniu pojazdów.

W S.T.A.L.K.E.R. 2 wcielimy się w Streloka, czyli bohatera Shadow of Chernobyl, który odegrał ważną rolę w kolejnych epizodach pierwszej odsłony serii. Twórcy ze studia GSC Game World zamierzają stworzyć jednolity świat, co może znaczyć, że ekrany ładowania będziemy oglądać rzadziej. Podczas nowej przygody odwiedzimy kilka lokacji znanych z poprzednich gier.

S.T.A.L.K.E.R. 2 powiązany z filmem i serialem – nowe informacje na temat gry - ilustracja #1

Ważną kwestią dla dewelopera jest powiązanie fabuły nowej produkcji z filmem, który zostanie wydany równolegle. Budżet tego przedsięwzięcia wynosi około 3 miliony dolarów. Kwota brzmi niemal śmiesznie w porównaniu z rynkiem amerykańskim, ale pamiętajmy, że twórcy realizują cały projekt na własną rękę. Oprócz tego, można spodziewać się kilkunastoodcinkowego serialu.

Nad grą S.T.A.L.K.E.R. 2 pracuje około 60 osób. Co ciekawe, deweloper nie zamierza angażować się w potężną kampanię marketingową i ograniczy się do dwu- lub trzymiesięcznego promowania swojego dzieła. Miejmy nadzieję, że to wystarczy, żeby zainteresować nowych graczy. Tytuł zostanie wydany na pecetach i konsolach najprawdopodobniej w przyszłym roku.

  1. Wywiad (po rosyjsku)
  2. Więcej informacji o grze