Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 marca 2002, 09:40

Shaman, czyli podróż po mistycznych wierzeniach indiańskich

Na zachodnim serwisie Gamers Pulse pojawił się artykuł opisujący i ujawniający zarazem śmiałą produkcję z gatunku action/adventure, pochodzącą ze studia Boston Animation. Gra nosi tytuł: Shaman.

Na zachodnim serwisie Gamers Pulse pojawił się artykuł opisujący i ujawniający zarazem śmiałą produkcję z gatunku action/adventure pochodzącą ze studia Boston Animation. Gra nosi tytuł: Shaman.

Akcja gry rozgrywa się na kontynencie północno amerykańskim w czasach poprzedzających przybycie europejskich odkrywców. Opowiada o dawnych plemionach indiańskich i ich wierzeniach. Fabuła gry nie jest do końca jasna, a w zarysach przedstawia się następująco.

Stary indiański szaman umiera, a wokół gromadzi się wielkie zło. Nagle wrota prowadzące do pośmiertnego świata zostają zamknięte, a dusze zmarłych nie mogąc przedostać się do świata umarłych, powracają do swych materialnych ciał. Brat bliźniak głównego bohatera, uczeń szamana wyrusza z misją otwarcia wrót. Niestety nie udaje mu się tego dokonać i ginie gdzieś pomiędzy światem duchów, a światem żywych. Teraz gracz, jako młody indiański wojownik, musi wyruszyć w podróż mającą na celu otwarcie wrót do świata umarłych i odnalezienie zaginionego brata.

Podczas swej przygody będziemy mogli rozwijać postać głównego bohatera, uczyć się nowych umiejętności oraz nowych czarów. Napotkamy też na szereg zagadek i niewyjaśnionych zjawisk, a także śmiertelnie niebezpiecznych przeciwników. Shaman będzie wykorzystywał udoskonaloną wersję silnika graficznego wykorzystanego w grze Skittles: Darkened Skye.

Wydanie gry planowe jest na lato 2003 roku. Zapraszam na stronę firmy Boston Animation, gdzie znajdują się pierwsze arty z gry.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej