Recenzja: Solaris 104

Klasyczne gry zręcznościowe typu „shootem’up” można spotkać jedynie w „salonach gier” mieszczących się w niewielkich piwnicach, gdzieś w maleńkich miasteczkach w całej Polsce. Gatunek ten praktycznie wymarł, zastąpiony pozycjami bardziej ambitnymi. Jednak od czasu do czasu pojawiają się gry dokładnie wpasowujące się w kanony tego gatunku, jak np. ostatnio wydany Solaris 104.

Fajek

Klasyczne gry zręcznościowe typu „shootem’up” można spotkać jedynie w „salonach gier” mieszczących się w niewielkich piwnicach, gdzieś w maleńkich miasteczkach w całej Polsce. Gatunek ten praktycznie wymarł, zastąpiony pozycjami bardziej ambitnymi. Jednak od czasu do czasu pojawiają się gry dokładnie wpasowujące się w kanony tego gatunku, jak np. ostatnio wydany Solaris 104.

Solaris 1.0.4. jest grą z gatunku arcade, w której lecąc w prawą stronę ekranu zestrzeliwujemy setki (tysiące ?) wrogich statków kosmicznych i innych przeszkadzajek, od czasu do czasu omijając przeszkody terenowe. Jak zasłużony w przekroju historii gier komputerowych jest to gatunek, nie muszę chyba nikogo przekonywać. Niektórzy z nas pamiętają kultowy Zybex z komputerów 8-bitowych czy znakomity Project X autorstwa Team 17 na Amigę.” – Jeż

Recenzja: Solaris 104

Solaris 104

Solaris 104

PC
po premierze

Data wydania: 10 listopada 2001

Informacje o Grze
4.0

GRYOnline

7.3

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
31

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Zręcznościowe

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl