Środek lipca to środek sezonu urlopowego – także dla producentów i dystrybutorów gier. Nic więc dziwnego, że w minionym tygodniu na półkach polskich sklepów pojawiły się tylko dwie nowości – pecetowa wersja najnowszego Guitar Hero i połączenie strategii z cRPG zatytułowane Windchaser. Prócz tego w sprzedaży znalazło się sześć tytułów z serii eXtra Klasyka.
Marek Grochowski
Środek lipca to środek sezonu urlopowego – także dla producentów i dystrybutorów gier. Nic więc dziwnego, że w minionym tygodniu na półkach polskich sklepów pojawiły się tylko dwie nowości – pecetowa wersja najnowszego Guitar Hero i połączenie strategii z cRPG zatytułowane Windchaser. Prócz tego w sprzedaży znalazło się sześć tytułów z serii eXtra Klasyka.

Więcej:Widzowie Stranger Things zarzucają Netflixowi celowe pogorszenie jakości serialu
GRYOnline
Gracze