Premiera XCOM także na PlayStation 3 w marcu 2012

Najnowsza, odrobinę kontrowersyjna, odsłona XCOM od 2K Games, trafi do sklepów w Europie prawdopodobnie 9 marca 2012 roku (6 marca w USA). Oprócz zapowiadanych wersji dla komputerów PC oraz konsoli Xbox 360, pojawi się również wydanie przeznaczone dla posiadaczy konsol PlayStation 3.

Remigiusz Maciaszek

Najnowsza, odrobinę kontrowersyjna, odsłona XCOM od 2K Games, trafi do sklepów w Europie prawdopodobnie 9 marca 2012 roku (6 marca w USA). Oprócz zapowiadanych wersji dla komputerów PC oraz konsoli Xbox 360, pojawi się również wydanie przeznaczone dla posiadaczy konsol PlayStation 3.

XCOM - spadkobierca głośnej swego czasu serii gier strategicznych, zostanie tym razem przedstawiony z perspektywy pierwszej osoby. Stąd też spore kontrowersje związany z tym tytułem. Mimo wszystko jednak propozycja zapowiada się co najmniej interesująco. Warto bowiem będzie wrócić do uniwersum UFO: Enemy Unknown, które taką furorę zrobiło w 1994 roku.

W sieci pojawił się również trailer przygotowany z okazji targów E3 2011, na którym widać odrobinę akcji, kilku obcych i specyficzną stylistykę sugerującą, że fabuła gry zostanie umieszczona w Stanach Zjednoczonych w latach 60. Bardziej spostrzegawczy dostrzegą pewnie także dokładną datę założenia jednostki XCOM, co potwierdza pobieżne obserwacje trailera.

Najnowsza odsłona XCOM, to spore wyzwanie dla deweloperów. Najważniejsze pytanie brzmi jednak: czy twórcom uda się w tej nowej konwencji zachować klimat poprzednich gier z serii? Na pewno zostanie ona pozbawiona wątków strategicznych, ale to nie znaczy, że znikną także nawiązania do pierwszych produkcji. W trakcie rozgrywki będziemy mianowicie zdobywali uzbrojenie obcych, które później zbadane przez naukowców posłuży nam na dalszych etapach gry.

The Bureau: XCOM Declassified

The Bureau: XCOM Declassified

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 20 sierpnia 2013

Informacje o Grze
6.5

GRYOnline

6.9

Gracze

6.8

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2011-06-04
14:43

Irek22 Legend

Irek22

Asmodeusz [36]
No a o czym ja napisałem? To ty chyba NADAL nie rozumiesz. Gdybyś umiał czytać ze zrozumieniem, zauważyłbyś bez problemu, że wyraźnie w swojej wypowiedzi oddzieliłem styl graficzny i design od jakości technicznej grafiki.
I szczerze mam w rzyci czy ci się podoba czy nie i co o niej sądzisz. Ważne jedynie dla mnie jest to, że mi się podoba. Tym bardziej, że osobiście zdecydowanie przedkładam styl graficzny i design nad techniczną jakość grafiki.

No, ale widać do ciebie nic nie dotrze, więc to gadanie jak ze ślepym o kolorach. Więc łaskawie już się nie wypowiadaj na temat, o którym nie masz bladego pojęcia.

Komentarz: Irek22
2011-06-04
14:47

zanonimizowany23874 Legend

Tym bardziej, że osobiście zdecydowanie przedkładam styl graficzny i design nad techniczną jakość grafiki.

To juz pokazuje ze nie wiesz o czym mowisz. "Moim zdaniem jablka sa lepsze niz samochody". Twoja wypowiedz jest mniej wiecej na tym poziomie. I nie sil sie dzieciaczku na ironie, nie wychodzi ci to za dobrze. Bo jak byk widac ze ty nadal nie pojmujesz roznicy miedzy art-style a jakoscia grafiki. I nadal nie widzisz ze to sa rozlaczne rzeczy ktorych nie powinno przeciwstawiac sie sobie w jednym zdaniu, tak jak ty to zrobiles.

Komentarz: zanonimizowany23874
2011-06-04
14:53

Irek22 Legend

Irek22

Asmodeusz [38]
To może inaczej, dzieciaczku.
O wiele bardziej podoba mi się Wiedźmin 1 i Wiedźmin 2 od Crysisa (zwłaszcza Crysisa 2) mimo, ze obie gry od strony technicznej ustepują graficznie dziełu Cryteka. A podobają mi się o wiele bardziej, bo - mimo, ze technicznie gorsze - mają design, który podoba mi się o wiele bardziej niż Crysisy. Podobnie jeżeli porównać Wiedźmina z np. Killzone 3.
I tak można łączyć te rzeczy w jednym zdaniu, bo obie składają się na wizualia.

Już więcej ci nie będę odpisywał, bo widać, ze jesteś jakimś zakompleksieńcem, który nie potrafi rozmawiać rzeczowo, tylko od razu rzuca epitetami i wyzwiskami oraz obraża innych.
Włączam opcję "ignorować" przy twoim nicku, tak że nie sil już się bo kupę mnie obchodzi to, co masz do powiedzenia.

Komentarz: Irek22
2011-06-04
15:00

zanonimizowany23874 Legend

Ja tez wole pomarancze bo sa fajniejsze niz samochody. Co z tego ze jednym pojedziesz drugim nie.

Jakby wiedzmin 1 byl w 640x480 i wiedzmin 1 z aktualna grafika - wybralbys tego z lepsza. Co oznacza ze WEWNATRZ tego samego art-style wybierasz lepsza grafike. I tak samo jest z XCOMem. Gdyby mial lepsza grafike wybralbys tego lepszego - tylko ze w tym wypadku patrzysz na gowno i wybierasz gowno, bo innego nie potrafisz sobie nawet wyobrazic. A to ze ja oczekuje lepszej grafiki od prostego FPSa (bo to wlasnie jakosc grafiki liczy sie w FPSach, skoro inne czesci gry sa zredukowane) to jest zupelnie normalne. No chyba ze jestes albo dzieckiem autystycznym albo po prostu jestes uposledzony i nie rozrozniasz jakosci grafiki.

Faktem jest ze technikalia jednej gry mozna porownac z technikaliami innej. A poziom grafiki XCOMa zatrzymal sie kilka lat temu - i gra jest po prostu szpetna. Obojetne jakie bajki bys nie opowiadal tego nie zmienisz: gra ktora jest brzydka BEDZIE brzydka czy ci sie podoba to czy nie. Mozesz miec koprofilie i moze ci sie podobac taki smiec, ale co najwyzej swiadczyc to moze o twoim bezgusciu.

EDIT:
"juś ci nie bede otpofiadać. obrasiłem siem ! *tupie nogą*" Tak jak mowilem: dziecko...

Komentarz: zanonimizowany23874
2011-06-05
16:48

zanonimizowany431140 Legend

@Asmodeusz [ gry online level: 98 - Legend ]: zachowujesz sie jakbys wszystkie rozumy pozjadal. Akurat Irek dobrze powiedzial i oddzielil styl graficzny oraz design, od wspomnianej przez ciebie jakosci grafiki, czyli rodzielczosci tekstur, zlozonosci modeli itd.
Nie wiem po co sie tak denerwujesz.

Ja to rozumiem tak: podoba mu sie deisgn, czyli umiejscowienie gry w latach '50-'60, podoba mu sie tez styl graficzny, czyli standardowe cieniowanie, bez zadnych cell shadingowych udziwnien [ja w kazdym razie zadnych tam nie zauwazylem].
Z kolei jest mu obojetne, czy tekstury beda w superwysokiej rodzialce, modele beda mialy 20k polygonow czy jakakolwiek inna ilosc itd.
Jak dla mnie wszystko jasne.

Komentarz: zanonimizowany431140

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl