Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 września 2011, 11:25

autor: Sarge

Postal III „ozłocony” i ukaże się w listopadzie

Po kilku latach oczekiwań, produkcja wielokrotnie przesuwanej gry Postal III w końcu została zakończona. Rosyjska firma Akella ujawniła ostateczną datę premiery.

Firma Akella ogłosiła, że produkcja wielokrotnie przesuwanej gry Postal III została zakończona. Dowiedzieliśmy się także, że tytuł ukaże się w listopadzie.

Premiera trzeciej części kontrowersyjnej serii odbędzie się 3 listopada. Data dotyczy jednak tylko rosyjskiego rynku i nie wiadomo, czy sprawdzi się także w przypadku pozostałych europejskich krajów. Na początku roku studio Running With Scissors wciąż poszukiwało wydawcy, który zgodziłby się na wypuszczenie gry na Zachodzie. Gdyby nie udało się znaleźć takiej firmy, Postal III poza Rosją będzie rozprowadzany w cyfrowej dystrybucji.

Postal III „ozłocony” i ukaże się w listopadzie - ilustracja #1

Potwierdzenie ostatecznej daty premiery z pewnością ucieszy fanów cyklu, którego dwie pierwsze części cieszyły się w Polsce sporą popularnością. Dość powiedzieć, że trzecia odsłona została zapowiedziana w 2006 roku i przez ten czas wielokrotnie opóźniano jej wydanie. Ostatni raz mówiło się o tym, że gra ukaże się w maju bieżącego roku. Teraz produkcja uzyskała „złoty” status, więc nic już nie powinno jej przeszkodzić w oficjalnym debiucie.

Rosyjski wydawca ujawnił przy okazji szereg statystyk dotyczących studia TrashMasters, współpracującego z zespołem Running With Scissors w dewelopingu tego długo oczekiwanego tytułu. Przez ostatnie lata ekipa TrashMasters trzy razy zmieniła swoją siedzibę, pięciu pracownikom urodziły się dzieci, dwóch „odeszło do lepszego świata”, a w czasie prac wypito łącznie 69 800 litrów kawy, 56 700 litrów herbaty i 138 900 litrów piwa.

Postal III przygotowywany był przede wszystkim z myślą o pecetach. Swego czasu trwały również prace nad wersjami na Xboksa 360 oraz PlayStation 3, ale nie wiadomo, czy ostatecznie zostaną one wydane. Szczególnie duży znak zapytania stoi przy edycji na konsolę firmy Sony, bo autorzy swego czasu sami przyznawali, że mają z nią największy problem.