Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 9 kwietnia 2004, 15:44

autor: Radosław Grabowski

PeCetowy emulator konsoli Xbox świetnie poradził sobie z komercyjną grą typu FPS!

Trzy miesiące temu przedstawiliśmy Szanownym Czytelnikom postępy w projekcie Cxbx, zmierzającym do stworzenia wysokiej jakości emulatora platformy Microsoft Xbox dla komputerów osobistych klasy PC. Wówczas wspomniano jedynie o nieinteraktywnej demonstracji Rayman Arena, natomiast teraz uruchomiono i testowano komercyjną grę w pełnym zakresie.

Trzy miesiące temu przedstawiliśmy Szanownym Czytelnikom postępy w projekcie Cxbx , zmierzającym do stworzenia wysokiej jakości emulatora platformy Microsoft Xbox dla komputerów osobistych klasy PC. Wówczas wspomniano jedynie o nieinteraktywnej demonstracji Rayman Arena , natomiast teraz uruchomiono i testowano komercyjną grę w pełnym zakresie.

„Blaszak” z procesorem Intel Pentium 4 2,8 GHz i kartą graficzną nVidia GeForce FX 5600 wystarczył, aby płynnie „odpalić” (odnotowano jednakże niewielkie przekłamania natury wizualnej) w środowisku Microsoft Windows konsolową wersję Turok Evolution . Zainteresowani użytkownicy powinni zapoznać się z odpowiednim filmem w formacie Divx (circa 8,76 MB), ukazującym przebieg omawianego doświadczenia. Zapraszamy również do obejrzenia poniższych przykładowych screenshotów.

 

PeCetowy emulator konsoli Xbox świetnie poradził sobie z komercyjną grą typu FPS! - ilustracja #1
PeCetowy emulator konsoli Xbox świetnie poradził sobie z komercyjną grą typu FPS! - ilustracja #2
PeCetowy emulator konsoli Xbox świetnie poradził sobie z komercyjną grą typu FPS! - ilustracja #3