Nowe informacje i film z rozgrywki polskiego FPS-a Hard Reset
W sieci pojawił się nowy zwiastun polskiej strzelaniny Hard Reset, pokazujący rozgrywkę w grze. Poza tym, prezes studia Flying Wild Hog wypowiedział się na temat silnika tej produkcji, jej ekskluzywności i wyjaśnił tak późną zapowiedź swojego dzieła.
Marcin Skierski
Prezes polskiego studia Flying Wild Hog, Michał Szustak, w wywiadzie dla serwisu Gamespot zdradził kilka informacji na temat niedawno zapowiedzianej strzelaniny Hard Reset. W sieci pojawił się także nowy zwiastun prezentujący rozgrywkę w grze.
Jak wiadomo, tytuł przygotowany jest wyłącznie z myślą o pecetach. Rozmówca zapytany o motywy stojące za takim rozwiązaniem wyjaśnił, że dla nowego dewelopera łatwiej jest tworzyć pod kątem jednej platformy. Przeniesienie Hard Reset na konsole mogłoby zająć zbyt dużo czasu.
Dlaczego zatem zdecydowano się akurat na PC? Pracownicy Flying Wild Hog bardzo chcieli stworzyć własną technologię i w oparciu o nią przygotować swój produkt. Zależało im także na odpowiednio wysokiej jakości oprawy graficznej, o którą trudniej byłoby na PlayStation 3 czy Xboksa 360. Zdaniem Szustaka, moc tych platform odpowiada obecnie specyfikacji cztero-pięcioletniego komputera. Tymczasem autorski silnik Road Hog ma w pełni wykorzystać potencjał najnowszych maszyn.
Według prezesa studia Flying Wild Hog, gra będzie swego rodzaju ukłonem w stronę starszych graczy, wychowanych na takich seriach jak Doom, Quake czy Painkiller. Jeśli spojrzymy na powyższy zwiastun, to rzeczywiście można zauważyć pewne cechy charakterystyczne dla tych strzelanin – choćby staroszkolny wskaźnik energii i pancerza, który zapewne będziemy odnawiać odpowiednimi przedmiotami znajdowanymi po drodze. Najnowsze produkcje korzystają raczej z systemu automatycznej regeneracji zdrowia.
Prace nad Hard Reset trwają od kwietnia 2009 roku, ale dopiero w tym miesiącu zdecydowano się na oficjalną zapowiedź. „Uważamy, że gracze nie lubią tych dwóch lub trzech lat szumu medialnego, z licznymi serwisami przedstawiającymi wciąż te same aspekty danego tytułu. Następnie po trzech latach czekania dostają wiadomość informującą o premierze opóźnionej o następne pół roku! Potem, po tym czasie, kolejne dwa miesiące czekania! Osobiście nie znoszę tego.” – Szustak twierdzi, że właśnie dlatego zdecydowano się na stosowne ogłoszenie w momencie, gdy gra jest gotowa. W ten sposób deweloper chce zyskać zaufanie wśród graczy, co może zaprocentować przy okazji przyszłych projektów.
Hard Reset to pierwszoosobowa strzelanina utrzymana w cyberpunkowych klimatach. Pracują nad nią m.in. byli pracownicy People Can Fly, CD Projekt RED oraz City Interactive, odpowiedzialni wcześniej za takie pozycje jak Painkiller, Bulletstorm, Wiedźmin 2: Zabójcy Królów czy Sniper: Ghost Warrior. W produkcji nie znajdziemy żadnego trybu multiplayer, gdyż twórcy chcieli skupić się na kampanii dla jednego gracza. Premiera odbędzie się we wrześniu bieżącego roku.
Więcej:To chyba największy pacyfista Battlefield 6. Milion punktów, wysoki level i tylko 8 zabójstw

GRYOnline
Gracze
Steam
- gameplaye
- Flying Wild Hog
- strzelanki FPP (FPS)
- PC
Komentarze czytelników
Grooby_BCN Konsul

Wiem, że BS sprzedał się w ilości większej niż 300k egzemplarzy. Mi bardziej chodziło o informację, że nie zarobił na siebie.
hogginhoggyhog Legionista
Grooby_BCN:
Pisałeś o tragicznej sprzedaży, a nie o zarabianiu na siebie. Zresztą, o ile mi wiadomo, Bulletstorm zwrócił (niemałe) koszty swojej produkcji, jednakże nie przyniósł wydawcy spodziewanych _zysków_.
Grooby_BCN Konsul

Faktycznie, my bad, napisałem o słabej sprzedaży - bo założyłem, że niskie zyski były spowodowane niską sprzedażą. Zapomniałem o kosztach marketingu i wyprodukowania - które mogły być wysokie.
Lothers Senator

CYBERPUNK! I jestem kupiony, może być niezłą, arcade'ową odskocznią od Deus EX 3.
Nolifer Legend

Czekam z niecierpliwością , może jakiegoś strasznego hitu nie będzie , ale zapowiada się ciekawie :D