Kolejne kulisy produkcji Wiedźmina 2 i próbki głosów postaci

Do premiery Wiedźmin 2: Zabójcy Królów pozostał niecały miesiąc, zatem ostatnio wokół gry zrobiło się głośniej niż zwykle. Chcąc jeszcze bardziej podgrzać atmosferę, studio CD Projekt RED udostępniło kolejny materiał z cyklu Kulisy Produkcji, a także próbki głosów, jakie usłyszymy w polskiej wersji językowej.

Marcin Skierski

Do premiery Wiedźmin 2: Zabójcy Królów pozostał niecały miesiąc, zatem ostatnio wokół gry zrobiło się głośniej niż zwykle. Chcąc jeszcze bardziej podgrzać atmosferę, studio CD Projekt RED udostępniło kolejny materiał z cyklu Kulisy Produkcji, a także próbki głosów, jakie usłyszymy w polskiej wersji językowej.

Kolejne kulisy produkcji Wiedźmina 2 i próbki głosów postaci - ilustracja #1

Każdy z dotychczas wydanych filmów obejmował inny aspekt nadchodzącej produkcji. Tym razem przyszła pora na omówienie tematu rozwoju postaci i przedmiotów występujących w końcowym produkcie. Oba elementy będą stanowić istotną rolę w rozgrywce, warto więc obejrzeć niemal sześciominutowy materiał w całości.

  1. Kulisy produkcji – rozwój postaci i przedmioty (PL)

Twórcy projektując swoją produkcję zwracali uwagę na to, że grupą docelową Wiedźmina 2 są trzy typy graczy – preferujący walkę, eksplorację lub poznawanie samej fabuły. Dlatego mechanikę rozgrywki chciano zbalansować w taki sposób, by każda osoba była odpowiednio nagradzana za swoje postępy – niezależnie od tego, jaką ścieżkę wybierze.

Wybór jednego z trzech głównych drzewek rozwoju będzie miał spory wpływ na to, jaki styl zabawy sobie obierzemy. Możemy skupić się na zostaniu Mistrzem Miecza, ale też nic nie stoi na przeszkodzie, by zostać wykwalifikowanym Magiem lub Alchemikiem. Tylko od nas zależy czy skupimy się na jednej ze specjalizacji, czy też postaramy się stworzyć bohatera uniwersalnego, który jednak nie będzie absolutnie najlepszy w żadnej z dziedzin.

Kolejne kulisy produkcji Wiedźmina 2 i próbki głosów postaci - ilustracja #2

W Wiedźminie 2 nie mogło zabraknąć możliwości tworzenia eliksirów. Obok nich ważne są również specjalne oleje, zwiększające obrażenia danej broni. Poza tym, deweloper chwali się zastosowaniem tzw. petard, które najprościej można określić „średniowiecznymi granatami”. Pozwalają one rozpylić gaz na większym obszarze, który w połączeniu z ogniem może stanowić wyjątkowo skuteczny argument w walce z większą grupą przeciwników.

W stosunku do pierwowzoru zwiększony zostanie także wachlarz dostępnych broni. Oprócz standardowego miecza, znajdziemy tu też choćby młot, topór, halabardę, czy nawet zwykłą sztachetę. Część ekwipunku będziemy mogli stworzyć sobie sami, wynajdując odpowiednie schematy i składniki pozwalające na wykonanie oręża u rzemieślnika.

Na samym końcu wypowiedziano się o poziomach trudności występujących w grze, o których więcej dowiedzieliśmy się pod koniec zeszłego roku. W pełnej wersji znajdziemy ich cztery różne rodzaje, dzięki czemu każdy powinien dostosować zabawę do własnych możliwości. Na najłatwiejszym walka nie sprawi większych problemów, a początkujący gracz będzie mógł dzięki temu skupić się na poznawaniu fabuły. Z kolei w najtrudniejszym trybie „śmierć Geralta kończy historię – nie ma możliwości kontynuacji”. W związku z tym na jego wybór zdecydują się zapewne tylko najwięksi zapaleńcy.

Kolejne kulisy produkcji Wiedźmina 2 i próbki głosów postaci - ilustracja #3

Warto też sprawdzić udostępnione właśnie próbki głosów wybranych postaci występujących w grze. Jest to dobra okazja, by posłuchać efektów prac poszczególnych lektorów biorących udział w rodzimym dubbingu. Kolejne kwestie trwają ledwie po kilka sekund, ale pozwalają sprawdzić, jak w polskiej wersji językowej brzmią m.in. Geralt, Triss, czy Zoltan.

  1. Pobierz polskie nagrania głosów w Wiedźminie 2

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów zadebiutuje 17 maja w wersji na komputery osobiste. Jeśli chcielibyście obejrzeć poprzednie materiały dewelopera przedstawiające kulisy produkcji tego tytułu, zapraszamy do skorzystania z poniższych linków.

  1. Z dziennika dewelopera - Lokacje
  2. Z dziennika dewelopera – Postacie
  3. Z dziennika dewelopera – Silnik gry #2
  4. Z dziennika dewelopera – Silnik gry #1
  5. Z dziennika dewelopera – Fabuła
  6. Z dziennika dewelopera – Początek
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
24
25

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2011-04-21
20:18

zanonimizowany645553 Senator

😊

Nikt ci nie karze grac na najwyzszym poziomie trudnosci, pajacu

Pewnie, że nie smarku ale wyrażam swoją opinie na ten temat. Pomysł IMO głupi...

Zbanowali ci drugie konto?

Nie, po prostu pisze z tego. Za to tobie niedługo zbanują jak tak będziesz dalej pyskowac. Pompuj tak dalej licznik postów.

Komentarz: zanonimizowany645553
2011-04-21
21:04

zanonimizowany786505 Konsul

😁

smarku

Jest stresik przed matura?

Za to tobie niedługo zbanują

Czyli zbanowali.
Cos maja zbanowac, ale jednak nie banuja.
Dziwny jestes Qverty, znowu gimbus z ciebie posmiewisko robi.

Komentarz: zanonimizowany786505
2011-04-21
23:41

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

o widzę że nawet Oghren się załapał jako Henselt :]

Komentarz: A.l.e.X
2011-04-22
07:47

gerth Konsul

Już nie mogę sie doczekać premiery (skończy sie to codziennie pitolenie o W2)

Komentarz: gerth
2011-04-23
12:24

Imix Generał

Imix

Hej,
Insane - można zapisywać ile się tylko chce, do momentu, aż się zginie. Zgon powoduje, że nie da się już wczytać save'a. Gra nic nie kasuje, po prostu save'y stają się nieaktywne.

Czy to głupie? Niby dlaczego. Nikt nikomu nie każe grać na tym poziomie trudności. Nie jest przeznaczony dla niedzielnych graczy, tylko dla na prawdę największych hardcore'ów. Już hard jest wystarczająco trudny by przy co drugiej walce robiło się "ciepło" :)

Komentarz: Imix

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl