Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 lipca 2010, 08:40

autor: Adrian Werner

Kane & Lynch 2: Dog Days już gotowy

Duńskie studio IO Interactive ogłosiło, że prace nad Kane & Lynch 2: Dog Days dobiegły końca. Wszystko poszło na tyle sprawnie, że gra pojawi się na półkach sklepowych tydzień wcześniej niż pierwotnie planowano.

Duńskie studio IO Interactive ogłosiło, że prace nad Kane & Lynch 2: Dog Days dobiegły końca. Wszystko poszło na tyle sprawnie, że gra pojawi się na półkach sklepowych tydzień wcześniej niż pierwotnie planowano.

Kane & Lynch 2: Dog Days już gotowy - ilustracja #1

Premiera Kane & Lynch 2: Dog Days nastąpi 17 sierpnia w Stanach Zjednoczonych i 20 sierpnia w Europie. Gra dostępna będzie w wersjach na PC, PlayStation 3 oraz Xboksa 360. Twórcy stwierdzili, że skoro ich produkcja jest już gotowa, to nie ma sensu kazać graczom dłużej czekać. My z kolei pragniemy zwrócić uwagę na fakt, że dzięki takiemu manewrowi druga część przygód psychopatycznego duetu uniknie bezpośredniego starcia z grą Mafia II, której premiera na naszym kontynencie nastąpić ma 27 sierpnia. Dla zaostrzenia naszego apetytu IO Interactive wypuściło nowy trailer prezentujący atrakcje, które czekają na graczy w trybie wieloosobowym.



Multiplayer w tej grze zapowiada się zresztą całkiem obiecująco. W przypadku edycji pecetowej pierwszej części ten aspekt gry mocno kulał z powodu zastosowania usługi Games for Windows Live. Dlatego twórcy projektując potyczki wieloosobowe dla Kane & Lynch 2: Dog Days postanowili przesiąść się na system Steamworks. Zapewnia on stabilne oraz łatwe w użyciu rozwiązania obsługujące multiplayer oraz dystrybucję materiałów DLC, co powinno zagwarantować, że niefortunna sytuacja z pierwszej odsłony cyklu już się nie powtórzy.

Przypomnijmy, że od początku lipca na serwisie Xbox Live dostępna jest wersja demonstracyjna Kane & Lynch 2, która daje okazję przetestowania zarówno próbki trybu single player, jak i części atrakcji z rozgrywki wieloosobowej. Niestety, na chwilę obecną nie wiemy, czy również edycje na PC i PlayStation 3 doczekają się własnych wersji dema.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej